• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Painkiller schreef:
    Aaahhh ik heb zin in zaterdag! (:

    Hè bah, ik écht niet. Ik ga echt met de grootste tegenzin maar weer eens geld verspillen aan een treinticket voor een stomme meeting met kutmensen. (cat)

    Just kidding, ik kan echt niet wachten tot ik jullie ontmoet! Ik heb er superveel zin in. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Hè bah, ik écht niet. Ik ga echt met de grootste tegenzin maar weer eens geld verspillen aan een treinticket voor een stomme meeting met kutmensen. (cat)

    Just kidding, ik kan echt niet wachten tot ik jullie ontmoet! Ik heb er superveel zin in. *O*


    Ah fuckerr, ik zal het onthouden. (cat)

    — Wel jammer van het weer, though.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 0:24 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Aaahhh ik heb zin in zaterdag! (:


    Ik ook! (:


    16 - 09 - '17

    Dat heartbreaking moment when Quizlet goes offline after 15 minutes.

    Oké, ik ben er klaar voor. Tas ingepakt, papieren klaargelegd, wekker gezet. Of ik er ook mentaal klaar voor ben? Nope.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nakama schreef:
    (...)

    Ik ook! (:


    Nooooh! Ik had een vreselijke nachtmerrie dat jullie treinen niet reden en dat onze benzine op was en we er geen meer vonden D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Nooooh! Ik had een vreselijke nachtmerrie dat jullie treinen niet reden en dat onze benzine op was en we er geen meer vonden D:


    Oh dear D:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil echt niet gaan. Naar mn kkop gesmeten krijgen hoe lelijk ik wel niet ben en mensen tegen elkaar horen zeggen dat ik die zwerver met de accordeon ben. Pff, geld moet toch verdient worden...

    En ik heb nog steeds last van mn gebit sindsdat die tandarts gaatjes gevuld heeft. Gelukkig maandag een afspraak bij een andere tandarts.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Ik wil echt niet gaan. Naar mn kkop gesmeten krijgen hoe lelijk ik wel niet ben en mensen tegen elkaar horen zeggen dat ik die zwerver met de accordeon ben. Pff, geld moet toch verdient worden...

    En ik heb nog steeds last van mn gebit sindsdat die tandarts gaatjes gevuld heeft. Gelukkig maandag een afspraak bij een andere tandarts.


    Pff.. Mensen kunnen soms zo diep zinken.. Waarschijnlijk ook alleen maar om hun eigen ego te strelen. Echt, ze hebben gewoonweg geen gelijk!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Palinoia schreef:
    Ik wil echt niet gaan. Naar mn kkop gesmeten krijgen hoe lelijk ik wel niet ben en mensen tegen elkaar horen zeggen dat ik die zwerver met de accordeon ben. Pff, geld moet toch verdient worden...

    En ik heb nog steeds last van mn gebit sindsdat die tandarts gaatjes gevuld heeft. Gelukkig maandag een afspraak bij een andere tandarts.

    Je hebt dat niet! En je bent verre van lelijk! <33


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zin in 8 Augustus c;

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 14:09 ]

    Denk je even leuk warme kant te gaan staan, 66 man lunch. Nu weet ik hoe stress voelt x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Alweer 21 jaar. Ik had je zo graag willen kennen. <3
    |-/


    Caution first, always.

    Oké, wanneer heb ik de gewoonte ontwikkeld om me allerlei rampscenario's voor te stellen waarin mijn hele familie sterft? Er is niks productiefs aan huilen op de bank omdat je in je hoofd de begrafenis van je nog erg levende vader bezoekt. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heb ik eindelijk internet.. praat je niet tegen me. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.