• Wees gegroet allemaal,

    Het is dus weer zover: het is tijd om te stemmen op jouw favoriete inzendingen bij xOTM.
    • Bij Image of the month waren er maar liefst vijf zonnige inzendingen.
    Poll IOTM
    • Bij Quiz of the month, was het thema eten en maar liefst drie users hebben een poging gewaagd.
    Poll QOTM
    • Bij Poem of the month, was het thema stille verlangens en in totaal zes users lieten hun creativiteit vloeien.
    Poll POTM
    • Twee users hadden veel te vertellen over hun zomervakantie, waardoor er een strijd is tussen twee users om deze maand te winnen.
    Poll COTM

    • Bij Story of the month, was er helaas maar één inzending waardoor er geen poll hiervoor was.

    Wij wensen jullie veel stemplezier!

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 15:51 ]


    -

    Alvast enorm bedankt om te stemmen! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh god, net alle quizzen gemaakt en het stemmen is echt moeilijk. Het zijn stuk voor stuk leuke quizzen :x


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kan ik bij SOTM alsnog een verhaal inzenden?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    Kan ik bij SOTM alsnog een verhaal inzenden?

    Nee, sorry, dat is wel niet mogelijk. Maar je kan volgende maand wel meedoen!


    -

    Ballard schreef:
    (...)
    Nee, sorry, dat is wel niet mogelijk. Maar je kan volgende maand wel meedoen!


    Oké!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ah, benieuwd wat de dichters onder ons van mijn thema hebben gemaakt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bedankt voor al die stemmen. Het waren er echt veel afgelopen maand! (:


    Pretty is just a pretty word.