• Er komen vaker zo'n topics voorbij van veertienjarige, maar ik vroeg me af of het nog oké is dat ik als bijna twintigjarige nog nooit een serieuse relatie heb gehad en ook nog niemand op het oog heb. Ik heb het gevoel alsof iedereen om mij heen een relatie heeft die van mijn leeftijd is. Iedereen in mijn familie heeft een lief, op mijn zusje en ik na en drie van mijn vijf vrienden.
    Op zich heb ik niks tegen single zijn, maar ik vroeg het mij af of er nog meer mensen zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben bijna 18 en ook nog steeds single. Nog nooit echt een serieuze relatie gehad ofs. Maar dat komt denk ik omdat ik mensen afstoot. Ik kan prima met jongens omgaan maar zodra ze interesse in mij tonen of mij leuk vinden, klap ik dicht en houd ik ze in de friendzone. Ik heb wel snel mensen die ik leuk vind maar dat zijn altijd crushes op afstand. Zodra het te persoonlijk wordt, haak ik af. Maar ik baal dan best van mezelf want ik wil ook gewoon een keer een relatie en niet gelijk gaan friendzonen..

    Iemand tips hiervoor?


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    lluitador schreef:
    Ik ben bijna 18 en ook nog steeds single. Nog nooit echt een serieuze relatie gehad ofs. Maar dat komt denk ik omdat ik mensen afstoot. Ik kan prima met jongens omgaan maar zodra ze interesse in mij tonen of mij leuk vinden, klap ik dicht en houd ik ze in de friendzone. Ik heb wel snel mensen die ik leuk vind maar dat zijn altijd crushes op afstand. Zodra het te persoonlijk wordt, haak ik af. Maar ik baal dan best van mezelf want ik wil ook gewoon een keer een relatie en niet gelijk gaan friendzonen..

    Iemand tips hiervoor?


    Niet te graag een relatie willen is de enige tip die ik je kan geven. Mijn ervaring is dat je een relatie krijgt als je er niet naar zoekt.


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Niet te graag een relatie willen is de enige tip die ik je kan geven. Mijn ervaring is dat je een relatie krijgt als je er niet naar zoekt.


    Sorry, maar dat vind ik zelf echt de rottigste tip ooit. Je kunt er namelijk helemaal niks mee. Over het friendzonen, waar Iluitador het over heeft, probeer je toch open te stellen voor personen die interesse in je tonen. Het hoeft niet meteen een nieuwe relatie te betekenen, misschien is het slechts een nieuwe vriendschap, maar dat is ook leuk toch? Probeer ingeval niet meteen alleen maar na te denken over relaties en de toekomst, want daar wordt je waarschijnlijk alleen maar zenuwachtiger van.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Sorry, maar dat vind ik zelf echt de rottigste tip ooit. Je kunt er namelijk helemaal niks mee. Over het friendzonen, waar Iluitador het over heeft, probeer je toch open te stellen voor personen die interesse in je tonen. Het hoeft niet meteen een nieuwe relatie te betekenen, misschien is het slechts een nieuwe vriendschap, maar dat is ook leuk toch? Probeer ingeval niet meteen alleen maar na te denken over relaties en de toekomst, want daar wordt je waarschijnlijk alleen maar zenuwachtiger van.


    Zo had ik het ook niet bedoeld. Sorry. Mijn vakantie is enorm kut waardoor ik nogal bot uit de hoek kom, sorry.

    Ik bedoel meer wat je in de laatste zin hebt neergezet. Dat je niet teveel na moet denken over toekomst, relaties en dat soort dingen.


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Zo had ik het ook niet bedoeld. Sorry. Mijn vakantie is enorm kut waardoor ik nogal bot uit de hoek kom, sorry.

    Ik bedoel meer wat je in de laatste zin hebt neergezet. Dat je niet teveel na moet denken over toekomst, relaties en dat soort dingen.


    Maakt niet uit, kan gebeuren! Ik werd er zelf een beetje chagrijnig van omdat mensen dat al zo vaak tegen me hebben gezegd. Ik hoop dat je vakantie nog een beetje leuker wordt!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Sorry, maar dat vind ik zelf echt de rottigste tip ooit. Je kunt er namelijk helemaal niks mee. Over het friendzonen, waar Iluitador het over heeft, probeer je toch open te stellen voor personen die interesse in je tonen. Het hoeft niet meteen een nieuwe relatie te betekenen, misschien is het slechts een nieuwe vriendschap, maar dat is ook leuk toch? Probeer ingeval niet meteen alleen maar na te denken over relaties en de toekomst, want daar wordt je waarschijnlijk alleen maar zenuwachtiger van.


    Thanks beide. Ik snap wat je bedoelt met niet op zoek gaan. Ik ben ook niet op zoek maar dat betekent niet dat ik geen relatie wil. En balen dat je vakantie kut is Chrysalism, ik hoop dat het beter wordt!
    En Chandler, wat je daar zegt is eigenlijk best een goed idee. Misschien moet ik er niet zoveel over nadenken en er gewoon in meegaan. Misschien ontstaat er een vriendschap, misschien een relatie. En inderdaad, er te veel over nadenken helpt ook niet echt haha.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    lluitador schreef:
    (...)

    Thanks beide. Ik snap wat je bedoelt met niet op zoek gaan. Ik ben ook niet op zoek maar dat betekent niet dat ik geen relatie wil. En balen dat je vakantie kut is Chrysalism, ik hoop dat het beter wordt!
    En Chandler, wat je daar zegt is eigenlijk best een goed idee. Misschien moet ik er niet zoveel over nadenken en er gewoon in meegaan. Misschien ontstaat er een vriendschap, misschien een relatie. En inderdaad, er te veel over nadenken helpt ook niet echt haha.


    Ik herken het ook echt enorm, haha. Ik blijf ook maar in de friendzone hangen terwijl anderen dan vaak meer willen. Zodra het er dan op aan komt zijn ook PATS BOEM alle gevoelens die ik dácht te voelen voor die ander weg. :') Heel irritant.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Liopleurodon schreef:
    19 and single :') Ik heb ook vaak dat gevoel, maar ik denk persoonlijk dat een echt serieuze relatie misschien niet voor mij is.

    Same here. Struggles tho: als iedereen rond je heen zit te tongen en jij zo staat van; 'extra virgin'.


    -

    Ik herken dit gevoel heel goed. Fijn om te weten dat ik niet alleen ben.

    Ik zou zeggen, geen zorgen. De dingen gebeuren zoals ze moeten gebeuren. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Caracalla schreef:
    Eenentwintig en nog altijd eenzaam, alleen en daar een klein beetje verdrietig om af en toe. Het ligt soms ook wel beetje aan mezelf want ik vind het ook redelijk eng om me te binden.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ja dat is ok, en laat je vooral ook niets anders wijs maken. Daar zijn geen regels voor ;)


    Life is hard and then we die

    21, al een paar jaar single en van plan om dat ook nog een paar jaartjes te blijven. Niks mis mee dus!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Anzu schreef:
    19 and single :') Ik heb ook vaak dat gevoel, maar ik denk persoonlijk dat een echt serieuze relatie misschien niet voor mij is.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Hoi hoi,

    Nee dat is helemaal niet raar hoor. Ik heb dan toevallig wel een relatie, maar vriendinnen van mij die ook 19 of 20 jaar zijn hebben dat niet of nooit gehad. Dat is helemaal niet gek. Wat jij zegt over die veertienjarige meiden met een vriendje, dat vind ik sowieso erg jong voor een relatie en 95% van die relaties houdt toch geen stand, juist omdat mensen op die leeftijd nog veel te jong zijn. Jij bent er gewoon wat later mee en daar is niets mis mee. Het komt echt nog wel dat je iemand leuk gaat vinden en verliefd wordt. De een is er gewoon wat later mee dan de ander. Maar wanneer je volwassen bent, sta je ook heel anders in een relatie dan wanneer je veertien bent. Wees blij dat je nog geen relatie hebt gehad en dat je straks de goede persoon tegen komt aan wie je alles kunt geven, dat is beter dan dat je op voor je achttiende al minstens 5 verschillende mensen hebt gehad aan wie je alles hebt gegeven en je er misschien spijt van hebt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.