• Beste Qletters,

    Ik ben bezig met het opzetten van een best wel speciale Harry Potter wedstrijd - ik ga nog niet de details verklappen, daar kom je nog wel achter - en ik heb wat hulp nodig bij het brainstormen. Ik heb het volgende nodig:

    x Vragen over HP (liefst Quidditch) en ze mogen best wel uitdagend zijn
    x Groepsopdrachten (die je met een groep van ongeveer zeven mensen kan uitvoeren)
    x Individuele opdrachten

    Verder heb ik nog een jurylid/hulpje nodig die eventueel zou willen helpen als de wedstrijd goedgekeurd is tijdens de wedstrijd zelf en die ook mee wil helpen met verbeteren van het idee. Hiervoor heb je voornamelijk redelijk wat vrije tijd (vanaf ongeveer 8 aug), HP kennis en enthousiasme voor nodig!

    Wil je mee informatie voordat je beslist of je mee wil helpen - wat ik natuurlijk snap - stuur maar even een PBtje (:
    Alvast heel erg bedankt!
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben wel geinteresseerd naar jurylid zijn. Vrije tijd komt goed en kennis en enthusiastme heb ik zeker. het klinkt nu al erg nice.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Ik ben wel geinteresseerd naar jurylid zijn. Vrije tijd komt goed en kennis en enthusiastme heb ik zeker. het klinkt nu al erg nice.

    Ik heb misschien al een jurylid, maar het kan waarschijnlijk geen kwaad om er twee te hebben, gezien het best veel werk gaat worden (: Zal ik je even toevoegen aan de story zodat je het door kan lezen en beslissen of je mee wilt helpen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Ik heb misschien al een jurylid, maar het kan waarschijnlijk geen kwaad om er twee te hebben, gezien het best veel werk gaat worden (: Zal ik je even toevoegen aan de story zodat je het door kan lezen en beslissen of je mee wilt helpen?

    Als je dat wilt doen, graag (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eeeghhh, Lisaaa! :'D Ik wil meedoen ^^ Hehe :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Eeeghhh, Lisaaa! :'D Ik wil meedoen ^^ Hehe :3

    Heheh ik zal wel een link plaatsen als ik begin (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil ook wel meedoen (: . Alleen ben ik 1 augustus tot 11 weg.
    Maar hoezo moeten we brainstormen over vragen? Bedoel je echt kennisvragen als "Wie was de zoeker van Zwadderich in Harry's eerste jaar?"?


    I wanna be a wizard!

    Firenzee schreef:
    Ik wil ook wel meedoen (: . Alleen ben ik 1 augustus tot 11 weg.
    Maar hoezo moeten we brainstormen over vragen? Bedoel je echt kennisvragen als "Wie was de zoeker van Zwadderich in Harry's eerste jaar?"?

    Yep, maar het mogen ook wel vragen zijn die een beetje instinkers zijn, het liefst wel vragen die je niet zomaar even googled (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Yep, maar het mogen ook wel vragen zijn die een beetje instinkers zijn, het liefst wel vragen die je niet zomaar even googled (:


    Oh shit. Laat maar :') Zoveel weet ik niet haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Oh shit. Laat maar :') Zoveel weet ik niet haha

    Haha dat is maar een heel klein deel van de wedstrijd, don't worry ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben een beetje een noob als het komt op nu iets bedenken. Maar er zijn zat leuke HP dingen te vinden en te bedenken. Ik zal er even over nadenken of ik nog op iets nifty kom. Mocht je nog hulp nodig hebben met het jureren bied ik me aan. (:


    The truth is out there.

    BIack schreef:
    (...)
    Haha dat is maar een heel klein deel van de wedstrijd, don't worry ^^


    Anders, help je me maar, sush, dat mag gewoon :') Ik wil gewoon meedoen omdat het eens iets wat anders is haha.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oeh, dit klinkt veelbelovend. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Painkiller schreef:
    (...)

    Anders, help je me maar, sush, dat mag gewoon :') Ik wil gewoon meedoen omdat het eens iets wat anders is haha.

    Haha het is toegestaan om internet te gebruiken - hoewel dat natuurlijk wel minder leuk is hehe - en het gaat ook om team verband, dus je bent sowieso niet alleen ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb twee juryleden gevonden, maar ideeën voor vragen en opdrachten zijn nog altijd welkom!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Ik heb twee juryleden gevonden, maar ideeën voor vragen en opdrachten zijn nog altijd welkom!


    Ik heb een idee! ;D Ik stuur wel via pb of zo, want het kan best falend zijn :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys