• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What's wrong with people. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm sitting here like ugh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo moe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga zo in slaap vallen op de fiets. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En dan moet je tot 4 uur zitten wachten, omdat er niet eerder een bus naar beneden gaat. Het zou niet erg zijn als hier veel te doen zou zijn, maar ja. Er is hier dus niks te doen. Fuck dit.


    26 - 02 - '16

    Ik wil echt graag op vakantie.


    Your make-up is terrible

    De bomen lieten onvrijwillig hun takken vallen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Gaaaaap. Ik zou zoveel kunnen doen nu, maar ik laat me door alles afleiden. Vreselijk irritant.

    En dit is weer zo'n misverstand. Er zijn duidelijk mensen die niet weten wie ik ben. En ook al denken sommige mensen van niet - ik ben een meisje. Ik ben gewoon een meisje wat naar school gaat, ervan houdt om plezier te maken met vriendinnen, een hele grote gummen verzameling heeft en bij blikjes de lipjes er altijd af haalt. Ik wil gewoon dat iedereen gewoon oprot en me mijn leven laat leiden.


    -

    Why do I always end up as the person that needs to fix you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En zoals altijd, vertrek ik van de ikea met meer dan ik had gepland ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    "Misschien heb je wel gelijk," zegt hij, nadat ik iets heb gezegd waarvan ik zeker weet dat het zo is omdat ik het al de hele tijd zo doe en wat ik hem toch echt al eens eerder had uitgelegd. :')

    -

    "Er meint es gut, schatz." Ik weet het ik weet het het spijt me
    Ennn we hebben officieel het punt van de vakantie bereikt waarop ik me echt echt heel nodig even in mijn eentje moet opsluiten op een kamer tot ik weer sociaal contact kan hebben zonder een achtergrondkoor van ikwilnietikkannietikdurfnietlaatmealleen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 16:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een grappige leugen :W


    -

    Kut. Kind. Go fuck yourself.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga je nog eens vermoorden.


    i put the fun in funeral