• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Vuurbekerrrrr timeee. c:

    Elvenking schreef:
    Vuurbekerrrrr timeee. c:


    Have fun!


    26 - 02 - '16

    Elvenking schreef:
    Vuurbekerrrrr timeee. c:

    Hahaha, yay! :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Have fun!

    Thanks! ^^

    My heart hurts.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    TARDlS schreef:
    (...)
    Hahaha, yay! :3
    *O**O*

    Wat is Candy Crush een waardeloos spel :W


    26 - 02 - '16

    Soulfinder schreef:
    My heart hurts.


    kindness is never a burden.

    GRMBL!!! Ik ben er helemaal klaar mee! Als jij geen moeite meer doet, waarom zou ik dan nog moeite doen?! Als jij liever bij je vriendin wil zijn in plaats van je vriendschapsbanden een beetje te onderhouden dan moet jij het weten, maar mensen die me dit flikken kan ik absoluut missen in mijn leven. Egoïstisch kind dat je bent. Serieus, ik ben er zo zo zo zo zo klaar mee, je hebt er echt geen idee van hoe kwaad je me hebt gemaakt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Steeds weer weet je me eraan te herinneren waarom ik je ook alweer niet mag. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Doe eens niet zo onaardig tegen me...

    Parada schreef:
    Steeds weer weet je me eraan te herinneren waarom ik je ook alweer niet mag. :')

    Hmm ja. Het is zo irritant als mensen twee kanten hebben. Zo ken ik ook wel iemand, die soms heel aardig is en een vriendin lijkt te zijn, maar op het andere moment weer een hatelijke zeur is... Dan weet ik ook niet goed meer of ik nou wel of niet met haar om moet gaan :W. Ik denk maar dat ik het beste wel met haar omga wanneer ze leuk is en niet wanneer ze vervelend is... Maar dan wel ervoor zorgen dat ik niet aan haar vast kom te zitten. Ik wilde bijna zeggen "sorry ik moest even mijn gedachten neerzetten" en toen bedacht ik me dat dit topic daar helemaal voor is bedoeld :'D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 23:28 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Tired


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Of je bedoelt het als grapjes... of je zegt het om jezelf beter te laten voelen... het is geen van beide leuk.

    Ah... Ignoration. Such a bliss.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.