• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Fuck-ups.

    Waarom is op een negatieve manier over jezelf vertellen makkelijker dan op een positieve manier? :(

    Wauw, de politie heeft tegenwoordig écht niks nuttigs meer te doen. Ga achter echte criminelen aanzitten en niet achter mijn vriend die met een scooter een straat inrijdt waar hij eigenlijk niet in mag, maar dat de enige manier is om bij zijn werk te komen..

    Waren er maar mappen op Q waarin ik m'n berichten kon ordenen. Dan had ik niet zoveel moeite hoeven doen om berichten terug te vinden van m'n WvW :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Phasia schreef:
    Wauw, de politie heeft tegenwoordig écht niks nuttigs meer te doen. Ga achter echte criminelen aanzitten en niet achter mijn vriend die met een scooter een straat inrijdt waar hij eigenlijk niet in mag, maar dat de enige manier is om bij zijn werk te komen..


    Als personen zoals jouw vriend zich gewoon aan de regels zouden houden heeft de politie ook meer ruimte voor andere taken (;


    Phasia schreef:
    Wauw, de politie heeft tegenwoordig écht niks nuttigs meer te doen. Ga achter echte criminelen aanzitten en niet achter mijn vriend die met een scooter een straat inrijdt waar hij eigenlijk niet in mag, maar dat de enige manier is om bij zijn werk te komen..


    Het is wel netjes om af te stappen en het stukje te gaan lopen. Het klinkt misschien als onzin, maar het zijn wel de regels. Dus jouw vriend zit wel degelijk fout in deze situatie.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bah. Ik vond het veel gezelliger toen je zei dat je niet meer terug zou komen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Muhuhuh, stomme site. Ik heb geen paypal D: Ik wil het hebben! :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kom op Laura, werk die shit eens verder uit. Het zal zichzelf niet gaan schrijven.

    Ik wil zo graag schrijven. D: Maar met het opzetten van nieuwe ORPG's kom ik niet echt verder, lijkt wel.


    Your make-up is terrible

    Iemand die lief is en iets voor mij wil betalen met paypal? Je krijgt het geld meteen terug!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    Iemand die lief is en iets voor mij wil betalen met paypal? Je krijgt het geld meteen terug!


    Sure. 8D Stuur maar een pb.


    Your make-up is terrible

    Fuckfuckfuck.


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    (...)

    Sure. 8D Stuur maar een pb.


    Done :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahahahahaha. Laat me niet lachen. Hoe obvious is dit. HAHAHAHAHA


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16