• Manhattan’s Elite

    “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” – xoxo The Ultimate









    Welcome to the Upper East Side, the most expensive, classy and scandalous location in the whole of New York City. Hier leven de kinderen van de bekenste multinationals, bankdirecteuren, dokters. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste mode, dragen de duurste diamanten, worden gevoerd door limosines met eigen chauffeurs, hebben de knapste vrienden en ze feesten hard. Ze heersen over de stad als Goden. Maar dit is enkel wat je aan de buitenkant ziet. Elk persoon heeft zijn eigen geheimen: hun diepste verlangens, misdaden, verraad… Deze Elite lijkt fantastisch, maar het is moeilijker dan je ooit had gedacht. Worden geheimen bewaard of komen deze aan het licht? Daar zullen we snel genoeg achter komen én jij kan hier deel aan nemen. De sms die je nu krijg is niet van je moeder die verteld of je vrij bent voor lunch of van je beste vriendin die de duurste jurk in Tiffany’s heeft gekocht. Neen, dit is een sms van The Ultimate Gossip. Open dit bericht met de diepste geheimen van de Elite’s en je gehele leven zal veranderen. No one’s secrets are safe.


    Rollen

    Upper East Sider

    • Wolf Bricklander - Mannelijk - Gespeeld door Donnie
    • Nathaniel Charles Scott - Mannelijk - Gespeeld door Arcadia
    • Tyler Damario Castillo - Mannelijk - Gespeeld door Boschetto
    • Edmund Blake Royce - Mannelijk - Gespeeld door Raccoon
    • Louis Miller Hiddleton - Mannelijk - Gespeeld door Ziegler
    • James-Dean Marcus Devraux - Mannelijk - Gespeeld door Wiser
    • Dylan James Charleston - Mannelijk - Gespeeld door Blurrierface
    • Valentin Fedor Lagunov - Mannelijk - gespeeld door phoeni

    • Brittany Fay Grant - Vrouwelijk - Gespeeld door JudithSuzann
    • Evangeline 'Eve' Laurel Bellerose - Vrouwelijk - Gespeeld door VladiFerr
    • Aspyn Florènce Chamberlain - Vrouwelijk - Gespeeld door Ziegler
    • Jaellia Martinia Lisetta Devraux - Vrouwelijk - Gespeeld door Wiser
    • Camille Bricklander - Vrouwelijk - Gespeeld door Mignon
    • Harley Rowena Stark Vrouwelijk - Gespeeld door Superior
    • Vrouwelijk - Gereserveerd door Greenleaf


    Wanna-Be

    • Matthew Jason Roosevelt - Mannelijk - Gespeeld door Griekseyoghurt

    Outsider

    • Lennox Roosevelt - Vrouwelijk - Gespeeld door Mediocre
    • Cécile Geseling - Vrouwelijk - Gespeeld door Donnie
    • Abigail Guadalupe Medina - Vrouwelijk - Gespeeld door LukeRHemmings
    • Ariadne Visilisia Medea Arethusa - Vrouwelijk - Gespeeld door Mactabilis
    • Amity 'Amy' Kaya McCartney - Vrouwelijk - Gespeeld door Healy

    • Joshua Cameron Sherman - Mannelijk - Gespeeld door Raccoon
    • Graham Alexander Sherman - Mannelijk - Gespeeld door RhaegaI
    • Alexander Xavier Debois - Mannelijk - Gespeeld door Black



    Invullen

    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Upper East Sider, Wanna-Be, Outsider
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties

    Regels


    - De Gossips worden door mij (Donnie) geplaatst. Niemand weet wie de Ultimate Gossip is.
    - Perfecte personages bestaan niet, al denken sommige Upper East Siders dit wel.
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Probeer minimaal 200 woorden te schrijven.
    - Alleen ik (Donnie) open een nieuw topic.
    - Als je voor korte of lange duur afwezig bent, laat mij dit dan weten.
    - En ten slotte: geniet van elkaar en de gossips.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 20:17 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Prima! Maar hetliefste wel een dame c:

    Donnie schreef:
    (...)

    Tijdelijke stop op UES. Outsider ook goed? :')


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    Ik wil nog graag een mannelijke outsider!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Donnie schreef:
    (...)

    Als er nog wat jongens bij komen, dan zet ik je er zeker bij!


    Dank je! c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zou ik ook nog een mannelijke outsider mogen reserveren? De vrouwen zijn wel erg in overvloed :Y).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    Zou ik ook nog een mannelijke outsider mogen reserveren? De vrouwen zijn wel erg in overvloed :Y).


    Je bent een reddende engel!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Zou ik voor BIack een jongen, kunstenaar kunnen reserveren? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik neem btw ook een outsider.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Superior schreef:
    Zou ik voor BIack een jongen, kunstenaar kunnen reserveren? ^^


    Ja hoor. Outsider, UES of wannabe?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Griekseyoghurt schreef:
    Ik neem btw ook een outsider.


    Mannelijk was dit hé? :")


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    /

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:34 ]


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    Donnie schreef:
    (...)

    Ja hoor. Outsider, UES of wannabe?

    UES (: ik ga vandaag op vakantie maar hopelijk kan ik hem ondertussen invullen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Edit: maar er maar een outsider van :x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heel misschien wil ik er nog een tweede jongen bijnemen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Tyler Damario Castillo





    • Leeftijd
    Hij is 20 jaar en geboren op 7 augustus.
    • Geslacht
    Mannelijk.
    • Upper East Sider, Wanna-Be, Outsider
    Tyler is een Upper East Sider, hij kent het ook niet anders.
    Al sinds zijn geboorte wordt hem alles gegeven wat hij wil en wordt alles gedaan waar hij naar vraagt. Wat ook niet raar is als je vader de baas is bij een van de beste platenmaatschappijen ter wereld en je moeder een wereldberoemde zangeres is die je overal hoort. Hij zou dit leven dan ook echt niet snel opgeven.
    • Uiterlijk
    Tyler is geen lelijke verschijning, integendeel. Met zijn looks is hij zeker geliefd. Hij heeft een getinte huid, iets wat hij vooral te danken heeft aan zijn afkomst. Maar de zon wil hem ook nog wel eens helpen voor een tintje extra. Hij heeft zwart haar dat altijd goed in model zit, al steekt hij er helemaal niet veel tijd in. Hij haalt er een kam en wat gel doorheen en hij is klaar. Tyler heeft donkerbruine ogen met wat lichte streepjes en stipjes, deze bevatten altijd enige vorm van uitdaging. Verder heeft hij zeker geen dunne lippen en scherpe kaaklijnen.
    Tyler is zo'n 1.88 lang en best gespierd. Dit geeft hem dus een mooi lichaam en hij heeft er zeker geen probleem mee om het te tonen. Je zal hem ook regelmatig zonder shirt zien of met korte mouwen die zijn gespierde armen goed laten zien. Hij heeft ooit gaatjes laten schieten in zijn oren, maar tegenwoordig doet hij er bijna nooit meer wat in. Als hij het doet is het meestal in één oor. Hij heeft (nog) geen tattoos maar hij wilt ze eigenlijk wel.
    • Innerlijk
    - Altijd zelfverzekerd, onbreekbaar ego
    - Doelgericht en een echte doorzetter
    - Toch wel vrij slim, meestal
    - Zéér koppig
    - Impulsief en roekeloos
    - Charmant en een echte flirt
    - Soms ietwat arrogant
    - Brutaal, kan nooit zijn mond houden
    - Kan echt heel gemeen doen, bijvoorbeeld pijnlijke dingen uit iemands verleden terughalen
    - Goede vriend
    - Sportief
    - Dominant
    - Sociaal
    • Geschiedenis
    Tyler is geboren in de Upper East Side, waardoor hij eigenlijk, in tegenstelling tot zijn ouders, alleen maar het luxe leventje gewend is. Voor het grootste gedeelte werden hij en zijn broertjes & zusjes opgevoed door zijn vader. Zijn moeder had het namelijk helemaal gemaakt als zangeres en was dus vaak maanden weg voor haar tour. Als ze dan thuis was ging er heel veel tijd naar haar kinderen, waardoor ze toch een vrij goede band met haar hadden. Al is de band met hun vader nog steeds beter. Hun vader is overigens de baas bij een platenmaatschappij in de Upper East Side, Empire. De meest beroemde artiesten zijn erbij aangesloten, waardoor de familie veel contacten heeft en de kinderen de beste feesten kunnen geven. Hoe Empire is opgericht, is echter een minder mooi verhaal.
    Zijn vader en moeder hadden elkaar al op jonge leeftijd ontmoet. Als kinderen waren ze al erg close, sinds het moment dat ze elkaar hadden ontmoet in een vrij arme wijk met vooral Mexicaanse immigranten. In hun tienerjaren kregen ze een relatie en dat gaat nog altijd goed. Beide waren ze erg ambitieus en omdat ze hetzelfde wereldje in wouden wisten ze elkaar goed te helpen. Zo ging Tylers moeder zingen in kleine cafe's en clubs etc. Tylers vader ging studeren om zo zijn bedrijf op te starten. Dit ging echter niet makkelijk want ze hadden geld nodig. Erg veel geld. Via zijn vele contacten kon Tylers vader echter een paar drugsklusjes doen waardoor het geld binnen stroomde. Zo kon hij ook zijn bedrijf opstarten en niemand heeft er ooit echt naar gevraagd. De kinderen weten er allemaal van maar hebben ook al vroeg geleerd om dit niet te vertellen. Als het aan hun wordt gevraagd is het altijd hetzelfde verhaal: het is gewoon een kwestie van heel hard werken. Ook weten ze dat er altijd nog contacten zijn met het 'slechte' wereldje, maar dit weten ze stuk voor stuk allemaal op te lossen. Het is de bedoeling dat Tyler het bedrijf van zijn vader gaat overnemen, maar nu is nog niet de tijd. Hij gaat eerst nog een beetje genieten van zijn leven en kijkt dan wel weer verder.
    Vader: Amando Dantae Castillo (47)
    Moeder: Esmeralda Nuela Castillo-Ruíz (45)
    Zusje: Aletta Dulce Castillo (18)
    Broertje: Manuelo Agustin Castillo (16)
    Zusje: Karmen Florencia Castillo (11)
    Zusje: Izarra Javiera Castillo (11)

    • Relaties
    Aspyn Florènce Chamberlain - Partners in Crime
    Harley Rowena Stark - Beste vrienden
    Evangeline 'Eve' Laurel Bellerose - Knipperlichtrelatie
    Amity Kaya McCartney - Goede vrienden, soms flirts

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 18:18 ]


    El Diablo.

    BIack schreef:
    Edit: maar er maar een outsider van :x


    Staat erbij (:

    Raccoon schreef:
    Heel misschien wil ik er nog een tweede jongen bijnemen ^^


    Oh yes please!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.