• Manhattan’s Elite

    “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” – xoxo The Ultimate









    Welcome to the Upper East Side, the most expensive, classy and scandalous location in the whole of New York City. Hier leven de kinderen van de bekenste multinationals, bankdirecteuren, dokters. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste mode, dragen de duurste diamanten, worden gevoerd door limosines met eigen chauffeurs, hebben de knapste vrienden en ze feesten hard. Ze heersen over de stad als Goden. Maar dit is enkel wat je aan de buitenkant ziet. Elk persoon heeft zijn eigen geheimen: hun diepste verlangens, misdaden, verraad… Deze Elite lijkt fantastisch, maar het is moeilijker dan je ooit had gedacht. Worden geheimen bewaard of komen deze aan het licht? Daar zullen we snel genoeg achter komen én jij kan hier deel aan nemen. De sms die je nu krijg is niet van je moeder die verteld of je vrij bent voor lunch of van je beste vriendin die de duurste jurk in Tiffany’s heeft gekocht. Neen, dit is een sms van The Ultimate Gossip. Open dit bericht met de diepste geheimen van de Elite’s en je gehele leven zal veranderen. No one’s secrets are safe.


    Rollen

    Upper East Sider

    • Wolf Bricklander - Mannelijk - Gespeeld door Donnie
    • Nathaniel Charles Scott - Mannelijk - Gespeeld door Arcadia
    • Tyler Damario Castillo - Mannelijk - Gespeeld door Boschetto
    • Edmund Blake Royce - Mannelijk - Gespeeld door Raccoon
    • Louis Miller Hiddleton - Mannelijk - Gespeeld door Ziegler
    • James-Dean Marcus Devraux - Mannelijk - Gespeeld door Wiser
    • Dylan James Charleston - Mannelijk - Gespeeld door Blurrierface
    • Valentin Fedor Lagunov - Mannelijk - gespeeld door phoeni

    • Brittany Fay Grant - Vrouwelijk - Gespeeld door JudithSuzann
    • Evangeline 'Eve' Laurel Bellerose - Vrouwelijk - Gespeeld door VladiFerr
    • Aspyn Florènce Chamberlain - Vrouwelijk - Gespeeld door Ziegler
    • Jaellia Martinia Lisetta Devraux - Vrouwelijk - Gespeeld door Wiser
    • Camille Bricklander - Vrouwelijk - Gespeeld door Mignon
    • Harley Rowena Stark Vrouwelijk - Gespeeld door Superior
    • Vrouwelijk - Gereserveerd door Greenleaf


    Wanna-Be

    • Matthew Jason Roosevelt - Mannelijk - Gespeeld door Griekseyoghurt

    Outsider

    • Lennox Roosevelt - Vrouwelijk - Gespeeld door Mediocre
    • Cécile Geseling - Vrouwelijk - Gespeeld door Donnie
    • Abigail Guadalupe Medina - Vrouwelijk - Gespeeld door LukeRHemmings
    • Ariadne Visilisia Medea Arethusa - Vrouwelijk - Gespeeld door Mactabilis
    • Amity 'Amy' Kaya McCartney - Vrouwelijk - Gespeeld door Healy

    • Joshua Cameron Sherman - Mannelijk - Gespeeld door Raccoon
    • Graham Alexander Sherman - Mannelijk - Gespeeld door RhaegaI
    • Alexander Xavier Debois - Mannelijk - Gespeeld door Black



    Invullen

    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Upper East Sider, Wanna-Be, Outsider
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties

    Regels


    - De Gossips worden door mij (Donnie) geplaatst. Niemand weet wie de Ultimate Gossip is.
    - Perfecte personages bestaan niet, al denken sommige Upper East Siders dit wel.
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Probeer minimaal 200 woorden te schrijven.
    - Alleen ik (Donnie) open een nieuw topic.
    - Als je voor korte of lange duur afwezig bent, laat mij dit dan weten.
    - En ten slotte: geniet van elkaar en de gossips.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 20:17 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Donnie schreef:
    (...)

    Oh yes please!


    Welke soort zoek je nog? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:

    Welke soort zoek je nog? :3


    Wat jij het liefst wilt. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    HARLEY ROWENA STARK
    ''quote''




    NAAM
          • Harley –– 'hare meadow; long field' –– HAR•lee
          • Rowena –– 'joy, bliss' –– ro•wee•na
          • Stark –– achternaam

                Harley wordt meestal gewoon Harley genoemd. Door haar vrienden wordt ze wel eens als grap 'Harry' genoemd, maar dat zijn alleen de mensen die ze echt goed kent. Voor de buitenwereld staat ze bekend als Harley Stark, de dochter van de bekende James Stark.
          Ook wordt er af en toe een grapje gemaakt om haar achternaam, omdat ze dezelfde achternaam heeft als de Avenger Tony Stark.

    LEEFTIJD
          Negentien, ze is geboren op een strenge winternacht –– 9 januari.

    GESLACHT
          Vrouwelijk

    STATUS
          Upper East Sider. Harley's vader, James Stark, heeft een groot bedrijf genaamd Stark Industries. Het doet haast van alles, van het helpen met ontwerpen van auto's tot het hebben van voedselfabrieken. Dit bedrijf zit al nu drie generaties in de familie.

    KARAKTER
          Arrogant [-]
          Verwend, is gewend om te krijgen wat ze krijgt [-]
          Grote mond [-]
          Impulsief [-/+]
          [+/-]
          Betrouwbaar [+]
          Loyaal [+]
          Intelligent, soort van [+]


    UITERLIJK


    GESCHIEDENIS


    RELATIES

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 18:46 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zou ik een meisje mogen als die weer van de stop afzijn? Dat je me kan waarschuwen? c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    BeIIamy schreef:
    Zou ik een meisje mogen als die weer van de stop afzijn? Dat je me kan waarschuwen? c:


    Natuurlijk. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ariadne Visilisia Medea Arethusa



    Ariadne - Greek - The Holiest One
    Visilisia - Greek - Queen
    Medea - Greek - Cunning lady
    Arethusa - Greek - To become excellent




    ''The greatest wealth is to live content with little.''


    Leeftijd
    Twintig herfsten oud, ze is op zeven oktober 1995 ter wereld gekomen. Ze is in Chicago geboren, getogen in Savanna, Illinois. Haar sterrenbeeld is weegschaal. Ze woont nu één jaar in New York City.

    Geslacht
    Vrouwelijk

    Upper East Sider, Wanna-Be of Outsider
    Outsider, ze is deze stad ingekomen met weinig geld en worstelt nog steeds met het hoofd boven water te houden. Ze heeft twee banen, een als serveerster bij Eleven Madison Park op Madison Eve en een als achtergrondzangeres bij een oud Italiaans restaurant. Ze bezit een klein appartementje in de Lower East Side, en rijdt elke dag in haar roestige oude kever naar de Upper East Side.



    Uiterlijk
    + Over het algemeen wordt Ariadne beschreven als een schone verschijning, een dame met een stralende glimlach. Ze heeft lange blonde lokken, die in de winter bijna bruin zijn. Haar ogen zijn een zachte bruine kleur met rondom de irissen een gele toon. Met een lengte van 176 centimeter is Ariadne zeker geen kleine dame. Ze is veel groter dan de gemiddelde Griekse, en vind dit prima. Ze is slank gebouwd met een grotere boezem en billen. Ook heeft ze een aantal tattoo's, één aan de binnenkant van haar rechter bovenarm en één op haar linker schouderblad. Haar huidskleur is olijfkleurig, van haar Griekse afkomst, en vaak zongebruind.






    Innerlijk
    + ambitious
    text
    + cheeky
    text
    + clear-headed
    text
    + dominant
    text
    + eloquent
    text
    + impatient
    text
    + loyal
    text
    + manipulative
    text
    + sarcastic
    text
    + skeptical
    text







    Geschiedenis
    Ariadne's grootouders zijn Griekse immigranten, uit de stad Heraklion gelegen op het prachtige eiland Kreta. Zij besloten om in 1963, drie jaar voor de geboorte van Aria's moeder en oom, naar de Verenigde Staten te verhuizen. Hier namen ze de Grieks-Amerikaanse nationaliteit aan en kregen 5 kinderen. Eurydice (b. 1966), Nikolas (b. 1966), Helena Nyx (b. 1969), Aristodemos (b. 1972) en Narcissa (b. 1973). Ariadne's grootvader werkte als professor op een universiteit en haar grootmoeder was accountant, maar werd na de geboorte van haar kinderen, huismoeder. Haar ouders hebben elkaar leren kennen op familievakantie van de familie Xanthoupoulos naar Thracië. Het tweetal raakte al snel verliefd en trouwden in Komotini. Samen gingen ze terug naar Amerika, ze kochten een huis in Savanna en hadden al snel hun eerste kind. Op haar achttiende verjaardag besloot Aria dat ze naar NYC wilde verhuizen. En, met behulp van haar grootouders, kon dat. In haar negentiende levensjaar verhuisde ze.
    Moeder - Mrs. Eurydice Lysistrata Arethusa (née Xanthoupoulos) • Apotheekster
    Vader - Mr. Alastair Erasmus Arethusa, (b. 1968 d. 2007) • Automonteur, deceased
    Broers - Konstantinos Archimedes Arethusa & Jason [Iason] Themistocles Arethusa, b. 1991 & 1997 • Student biomedische wetenschappen & Leerling middebaar onderwijs
    Zuster - Dione Harmonia Arethusa, (b. 1999) • Leerlinge middelbaar onderwijs.


    “She was free in her wildness. She was a wanderess, a drop of free water. She belonged to no man and to no city”


    Relaties

    Aspyn Florènce Chamberlain - Enemy
    text







    Ik post dit vast, maar ik ga nu even eten. c:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 19:30 ]


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    Wat doet een wanna be?

    En is er nog een vrouwelijke Outsider beschikbaar? Zo ja wil ik er graag een ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ik fc Ezra Miller (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Griekseyoghurt schreef:
    + een meisje voor HeaIy, met hoofdletter i.


    Oh ehm Nouk had al een tijdje geleden een meisje voor me reserveer dus eh? ^^ denk dat dat over het hoofd is gezien ;x


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    Wat doet een wanna be?

    En is er nog een vrouwelijke Outsider beschikbaar? Zo ja wil ik er graag een ^^


    Wanna Be wilt een Elite zijn en doet er alles aan om erbij te horen. Vrouwelijke Outsider is nog beschikbaar.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    HeaIy schreef:
    (...)

    Oh ehm Nouk had al een tijdje geleden een meisje voor me reserveer dus eh? ^^ denk dat dat over het hoofd is gezien ;x


    Oh wow ja, mijn excuses. Waar wilt ze bijhoren?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Mag ik een man? Ik weet niet of ik deze al helemaal in zal kunnen vullen aangezien ik op vakantie ben.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    phoeni schreef:
    Mag ik een man? Ik weet niet of ik deze al helemaal in zal kunnen vullen aangezien ik op vakantie ben.


    Natuurlijk!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Het speeltopic staat online!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.


    Matthew Jason Roosevelt



          Naam;
    Matthew 'Matt' Jason Roosevelt.
          Leeftijd;
    Twintig.
          Geslacht;
    Mannelijk.
          Upper East Sider, Wanna-Be, Outsider;
    Wanna-be, zijn nicht Lennox Roosevelt werkt bij een cateringbedrijf waarbij zij altijd toegang aan Matthew geeft waardoor hij bij chique feestjes en diners naar binnen wordt gesmokkeld.
          Uiterlijk;
    –– Matthew heeft prachtige, lange blonde lokken die hij meestal verstopt onder een cap behalve als hij zich tot feestjes of diners attendeert. Dan kamt hij zijn haar meestal volledig strak naar achteren.
    –– Hij is vreselijk gespierd na jaren hardlopen en hard trainen, zijn lichaam is dan ook niet iets wat hij gauw zou verbergen.
    –– Naast het feit dat hij misschien niet vreselijk veel geld heeft komt hij wel aan zijn merkkleding door het etiketje wat zijn tante er op naait. Voor de rest heeft hij namelijk een goede kledingstijl.
    –– Matthew heeft soms een licht stoppelbaardje als hij het geen zin heeft om te scheren, wat ergens wel iets aan zijn uiterlijk toevoegt.
    –– Donkerbruine, amandelvormige ogen.
    –– Ongeveer 1,79m.
          Innerlijk;
    Matthew is een ingewikkelde jongen al sinds hij zijn eerste stappen op aarde gezet had. In tegenstelling tot zijn nicht weet hij totaal niet wat hij wilt en is het enigste waar hij zich voor inzet om een waardige Elite te zijn. Zijn nicht is een deel van dat plan en helpt hem dan ook meestal wat hem Matt goed doet.
          Matthew verschilt überhaupt veel van de andere kant van zijn familie, hij is snel op zijn teentjes getrapt en nogal sluw en onbetrouwbaar. Hij is niks anders gewend dan leugens sinds zijn moeder opgroeide in het donkere gedeelte van de stad als een of andere verdwaalde junkie. Een eigenschap die hij dus duidelijk van zijn moeders kant had geërfd.
    Matthew is niet bepaald hoog begaafd maar kon zijn cijfers goed behouden, toch is hij nooit zo ver gekomen om zijn diploma te halen door omstandigheden die hem op dat moment overkwamen. Een ding wat veel mensen niet van hem weten is dat hij erg grappig kan zijn, hij houdt van humoristische mensen zoals zijn nicht. Hij kan zich uren vertroetelen met een goede comedy.
    Helaas heeft Matthew door zijn niet verrijkte jeugd een materialistische eigenschap opgebouwd en geeft hij veel om geld, spullen en een groot mooi huis waar hij zich over enkele jaren zou kunnen settelen. Hij heeft geen idee hoe hij dat zou bereiken maar hoopt via kennissen een goede baan op te pikken en zijn verleden volledig achter zich te laten.
          Hij is vreselijk overbeschermend en dan in het specifiek over zijn nichtje, het liefst zou hij degene die al blikken naar haar schonken al neerhalen. Zijn liefde heeft hij tijdens zijn jeugd voor haar opgebouwd en het kleine leeftijdsverschil maakt het dat ze graag met elkaar omgaan. Matthew houdt zich dan ook al helemaal niet af van het uitgaansleven, elk weekend is hij in een kroeg óf club te vinden. Ondanks dat hij na enkele biertjes luidruchtig wordt is Matthew een kalme jongen, rustig en beheerst. Hij zou elk ander gek noemen die schreeuwend de ander probeerde te bereiken, hij heeft een ontzettende hekel aan aandachtstrekkers en zal zijn tijd daar nooit aan besteden.
          Toch is Matthew niet vies van een vechtpartij, hij heeft niks aan zijn communicatie vaardigheden sinds hij totaal geen beheersing heeft. Tot tien tellen zegt niks in zijn gehoor. Hij is eigenwijs en een doorzetter, of het nou is om zijn zin door te drammen of om zijn dromen na te jagen hij geeft niet snel op.
          Geschiedenis;
    De familie Roosevelt was lang niet zo perfect als het leek, zijn moeder was een junk geworden nadat zij haar vader had verloren in een auto-ongeluk. Het leek haar niet goed te vallen en zo viel hun gezin al snel in elkaar, Matthew had tot zijn viertiende een 'happy family' gehad en was daarna met zijn vader vertrokken in een appartement iets dichterbij hun familie; Lennox en haar piepkleine gezinnetje die niet was uitgebreid door de spierziekte die haar moeder had getroffen. Nu zijn vader op zichzelf woonde met de niet-zo-kleine-Matthew-meer was het piepkleine gezin nog steeds lastig te onderhouden. Om te kalmeren deed zijn vader aan wiet en begon hij een plantage op zolder wat een groot geheim moest blijven tot de dag van vandaag. Ook Matthew was niet vies van een jointje en zo werd zijn school lastig af te maken sinds hij liever op de straat speelde dan dat hij in een klaslokaal zat. Toen hij wat ouder werd kwam hij onder ogen met de rijke, UES. Iets waar hij eindelijk interesse in leek te hebben, sinds zijn nichtje bij de catering werkte kreeg hij de kans om zichzelf naar binnen te smokkelen en zijn contact te verleggen en zich voor te doen als een van hen.
          Relaties;
    –– Lennox Roosevelt, zijn nicht al voelt het alsof het zijn zusje is. Hij is over beschermend en kan goed met haar opschieten, ze zitten dan ook vaak bij elkaar. Vaker dan eigenlijk nodig is.
    –– Aspyn Florènce Chamberlain, zijn simpelweg flirts al geeft Aspyn dat niet graag toe en is ze af en toe een bitchy flirt.
    –– Amity Kaya McCartney, kunnen het goed met elkaar vinden ondanks hun grote verschillen.
    –– Joshua Cameron Sherman, hebben het dus totaal niet met elkaar. Continu onenigheden en soms weleens gevechten verklaren de volledige relatie tussen de twee koppige jongens.
    ––Cecile Geseling , ze hebben een leuke avond samen beleefd nadat ze in contact waren gekomen door het nichtje van Matthew. Ze probeert Matthew vaak te overtuigen dat het UES leven niks voor hem is maar hij trekt daar weinig van aan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 19:32 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.