• Manhattan’s Elite

    “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” – xoxo The Ultimate









    Welcome to the Upper East Side, the most expensive, classy and scandalous location in the whole of New York City. Hier leven de kinderen van de bekenste multinationals, bankdirecteuren, dokters. Ze zijn op de hoogte van de nieuwste mode, dragen de duurste diamanten, worden gevoerd door limosines met eigen chauffeurs, hebben de knapste vrienden en ze feesten hard. Ze heersen over de stad als Goden. Maar dit is enkel wat je aan de buitenkant ziet. Elk persoon heeft zijn eigen geheimen: hun diepste verlangens, misdaden, verraad… Deze Elite lijkt fantastisch, maar het is moeilijker dan je ooit had gedacht. Worden geheimen bewaard of komen deze aan het licht? Daar zullen we snel genoeg achter komen én jij kan hier deel aan nemen. De sms die je nu krijg is niet van je moeder die verteld of je vrij bent voor lunch of van je beste vriendin die de duurste jurk in Tiffany’s heeft gekocht. Neen, dit is een sms van The Ultimate Gossip. Open dit bericht met de diepste geheimen van de Elite’s en je gehele leven zal veranderen. No one’s secrets are safe.


    Rollen

    Upper East Sider

    • Wolf Bricklander - Mannelijk - Gespeeld door Donnie
    • Nathaniel Charles Scott - Mannelijk - Gespeeld door Arcadia
    • Tyler Damario Castillo - Mannelijk - Gespeeld door Boschetto
    • Edmund Blake Royce - Mannelijk - Gespeeld door Raccoon
    • Louis Miller Hiddleton - Mannelijk - Gespeeld door Ziegler
    • James-Dean Marcus Devraux - Mannelijk - Gespeeld door Wiser
    • Dylan James Charleston - Mannelijk - Gespeeld door Blurrierface
    • Valentin Fedor Lagunov - Mannelijk - gespeeld door phoeni

    • Brittany Fay Grant - Vrouwelijk - Gespeeld door JudithSuzann
    • Evangeline 'Eve' Laurel Bellerose - Vrouwelijk - Gespeeld door VladiFerr
    • Aspyn Florènce Chamberlain - Vrouwelijk - Gespeeld door Ziegler
    • Jaellia Martinia Lisetta Devraux - Vrouwelijk - Gespeeld door Wiser
    • Camille Bricklander - Vrouwelijk - Gespeeld door Mignon
    • Harley Rowena Stark Vrouwelijk - Gespeeld door Superior
    • Vrouwelijk - Gereserveerd door Greenleaf


    Wanna-Be

    • Matthew Jason Roosevelt - Mannelijk - Gespeeld door Griekseyoghurt

    Outsider

    • Lennox Roosevelt - Vrouwelijk - Gespeeld door Mediocre
    • Cécile Geseling - Vrouwelijk - Gespeeld door Donnie
    • Abigail Guadalupe Medina - Vrouwelijk - Gespeeld door LukeRHemmings
    • Ariadne Visilisia Medea Arethusa - Vrouwelijk - Gespeeld door Mactabilis
    • Amity 'Amy' Kaya McCartney - Vrouwelijk - Gespeeld door Healy

    • Joshua Cameron Sherman - Mannelijk - Gespeeld door Raccoon
    • Graham Alexander Sherman - Mannelijk - Gespeeld door RhaegaI
    • Alexander Xavier Debois - Mannelijk - Gespeeld door Black



    Invullen

    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Upper East Sider, Wanna-Be, Outsider
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties

    Regels


    - De Gossips worden door mij (Donnie) geplaatst. Niemand weet wie de Ultimate Gossip is.
    - Perfecte personages bestaan niet, al denken sommige Upper East Siders dit wel.
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Probeer minimaal 200 woorden te schrijven.
    - Alleen ik (Donnie) open een nieuw topic.
    - Als je voor korte of lange duur afwezig bent, laat mij dit dan weten.
    - En ten slotte: geniet van elkaar en de gossips.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 20:17 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    GreenIeaf schreef:
    Zou ik Conaway's vrouwelijke UES mogen?


    Yes!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Louis Miller Hiddleton
    "It was not your fault but mine and it was your heart on the line"



    "I do care about the money, just not about the UES-drama"


    "Don't act like being rich is a bad thing, being a bitch about it is"



    Naam
    Bij zijn geboorte heeft de jongen de naam Louis Miller Hiddleton gekregen. Toch is dat niet de naam waarmee hij graag aangesproken wordt. Het liefste wordt hij Miller of zelfs nog liever Mill genoemd. Hij heeft een hekel aan zijn eerste naam, omdat hij hem te saai en ouderwets vindt. Zijn ouders zullen hem nooit of te nimmer aanspreken met zijn tweede naam, gewoonweg omdat ze het nergens op vinden slaan. Misschien juist daarom wil hij per se aangesproken worden met Miller.


    Leeftijd
    Miller is twintig jaar oud. Dit betekent dat hij dus al even van de middelbare school af is. Daar heeft Miller een prima tijd beleefd. Hij verjaart op 11 oktober.


    Geslacht
    Miller is een man.


    Status
    Miller behoort over duidelijk tot de elite van Manhattan. Zijn ouders zijn extreem rijk en zorgen ervoor dat hun kinderen alles krijgen wat hun hartje begeert. Op zich heeft Miller niks tegen de upper east side van de stad, maar meer tegen zijn eigen ouders. Ze zijn gescheiden toen Miller zes was en sindsdien is het altijd gezeik geweest in het huishouden. Zijn beide ouders zijn hertrouwd en hebben te weinig tijd voor hun kinderen of de koters uit de tweede leg.


    Uiterlijk

    Als je Miller naast zijn beide ouders zet, is het overduidelijk dat hij veel op zijn moeder lijkt. Hij heeft de verfijnde trekjes van zijn moeder, maar vooral zijn witblonde haren zijn een erfstuk van zijn moeder. Ze had vroeger precies dezelfde haarkleur en vindt het daarom zo heerlijk om te zien dat haar zoon hetzelfde haar gekregen heeft. Miller is de langste van het hele gezin, zelfs zijn vader komt niet boven hem uit. Hij is namelijk 1,95M lang en heeft daarmee een lang lichaam. Hij torent met gemak boven zijn broertje en zusje uit, wat ook niet heel gek is omdat hij drie en vijf jaar ouder is dan hen. Miller is erg atletisch gebouwd. Hij is in het bezit van flinke spieren die hij heeft gekweekt met veel sporten en hij heeft een sixpack waar hij erg trots op is. Hij heeft er dan ook geen problemen mee om zonder t-shirt rond te lopen om zijn wasbordje te laten zien.
    Als je naar Miller's gezicht kijkt, zijn het niet zijn ogen die meteen de aandacht trekken - maar zijn lippen. Deze zijn namelijk erg vol waardoor ze meteen de aandacht op zich trekken. Vaak rust er een serieuze blik op zijn gezicht, maar zijn lippen kunnen ze zich zo opkrullen dat ze een flirterige glimlach laten zien. Tegenwoordig is Miller's haar niet meer zo licht als ze ooit waren, want nu zijn ze eerder donkerblond geworden dan het witblonde wat ze ooit waren. Nu hebben ze meer een gouden gloed erover heen met de juiste lichtinval. Miller is zo'n jongen die honderd verschillende haarstijlen heeft geprobeerd en er nog steeds niet uit is wat hij nou eigenlijk echt wil met zijn haren.


    Innerlijk

    - Nuchter
    - Bemoeizuchtig
    - Leergierig
    - Minder slim dan hij zou willen zijn
    - Koppig
    - Vriendelijk
    - Trouw
    - Prikkelbaar


    Geschiedenis
    Nathaniel Hiddleton: vader | 45 jaar
    Estevana Campbell-James: moeder | 44 jaar
    Ezra Hiddleton: broertje | 17 jaar
    Mackenzie Hiddleton: zusje | 15 jaar

    Kaya Hiddleton-Hudson: stiefmoeder | 43 jaar
    Kendall Hiddleton: stiefzusje | 12 jaar
    Kace Hiddleton: stiefbroertje | 10 jaar

    Sebastian Jones: stiefvader | 45 jaar
    Max Jones: stiefbroertje | 12 jaar


    Relaties
    Wie?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 17:54 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    • JAMES-DEAN MARCUS DEVRAUX •


    Naam
    James-Dean • Son of God.
    Marcus • Victory

    Makes me that much stronger, Makes me work a little bit harder


    It makes me that much wiser, So thanks for making me a fighter


    Made me learn a little bit faster, Made my skin a little bit thicker


    Makes me that much smarter, So thanks for making me a fighter

    Devraux • Family-Name.

    Leeftijd
    24, Geboren op de eerste dag van September.

    Geslacht
    Man.

    Status
    Upper East Sider.

    Uiterlijk
    [fc= Darren Criss]
    Haarkleur : Zwart.
    Oogkleur : Hazel
    Lengte : 178 CM.
    Gewicht : 69 kg.
    Bouw : Slim but has a good part of muscle.

    Te herkennen aan
    • Triangle Shaped Eyebrows.
    • Natuurlijk gekruld haar.
    • Roze Zonnebril
    • Unique Singing Voice.


    Innerlijk
    • Active
    • Adventurous
    • Athletic
    • Attractive
    • Challenging
    • Charismatic
    • Calm
    • Courageous
    • Daring
    • Energetic.
    • Gallant
    • Flirty


    Geschiedenis
    Father • Charles William Devraux • 50.
    Arietta Devraux nee Woodley• Mother • 46
    Casius Devraux • Brother • 22
    Julietta Devraux • Sister • 19


    Relaties
    " Girlfriend " •
    Best Friend •
    Friends •
    Friends •
    Frenemies •
    Enemies •



    Extra
    James is vooral bekend door verschillende rollen in films en series, zoals zijn rol in " Game of Thrones " op dit moment.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 15:22 ]

    Poeh, ik heb echt gewoon helemaal geen inspiratie.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wilde eigenlijk een meisje meheheh

    Mag ik een UES jongen met als FC Francisco Lachowski ? c:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 13:38 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Alexander Xavier Debois
    "Earth without art is just... eh."





    Faceclaim; Erza Miller.

    Leeftijd
    21, geboren op drie augustus.

    Geslacht
    Man.

    Status
    Outsider en kunstenaar.

    Uiterlijk

    Innerlijk
    x Relaxed
    x Down to earth
    x Lichtelijk arrogant
    x Kunstenaar
    x Bekijkt dingen op een andere manier
    x Idioot
    x Haat labels
    x Heteroseksueel, maar probeert soms ook wel andere dingen uit
    x Nieuwsgierig

    Geschiedenis
    x Frans
    x Vader overleden
    x Woont alleen met moeder

    Relaties

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 15:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blurrierface schreef:
    Ik wilde eigenlijk een meisje meheheh

    Mag ik een UES jongen met als FC Francisco Lachowski ? c:


    Natuurlijk. Ik pas de beginpost straks aan.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Blurrierface schreef:
    Ik wilde eigenlijk een meisje meheheh

    Mag ik een UES jongen met als FC Francisco Lachowski ? c:


    OMG *-* thanks Britt omfg <3.


    I just caught the wave in your eyes

    Hehe Yu :3


    Spinning around, I'm weightless.

    DYLAN JAMES CHARLESTON
    Naam
          Dylan James Charleston.
    Leeftijd
          23.
    Geslacht
          Mannelijk.
    Upper East Sider, Wanna-Be, Outsider
          Dylan is een Upper East Sider
    Uiterlijk
         
    Innerlijk
         
    Geschiedenis
         
    Relaties


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben terug dus ik ga zo snel mogelijk mijn rol afmaken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Ik ben terug dus ik ga zo snel mogelijk mijn rol afmaken (:


    Super. Het topic is aangepast!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik ga nu beginnen met mijn rol!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    VALENTIN FEDOR LAGUNOV

    Naam
    Door zijn Russische afkomst heeft hij ook een russische naam. Zijn achternaam heeft hij van zijn vader gekregen, maar ook zijn moeder heeft een Russische naam en afkomst.
    Valentin: (Vaa - len - tin) dapper
    Fedor: (fi - dor) cadeau van god


    Leeftijd
    Valentin is geboren in een ernstig koude winter in
    Rusland. Deze gebeurtenis heeft zich zo'n 22 jaar geleden afgespeeld. Valentin is op het moment dus tweeëntwintig jaren oud.

    Geslacht
    Mannelijk

    Upper East Sider, Wanna-Be, Outsider
    Valentin is een Upper East Sider al is al het geld en bezit van zijn familie niet gekregen door eerlijke handel en activiteiten.

    Uiterlijk
    Valentin is een jongen van gemiddelde lengte. Met zijn één meter vijfentachtig is hij niet bepaald één van de langste jongens, maar klein is hij ook zeker niet te noemen.
    De jongen heeft een tenger figuur. Dit niet omdat hij zo weinig eet. Hij heeft het van zijn moeder, die nu ook niet bepaald veel vet op haar lichaam heeft. Zijn vader is echter een boom van een kerel. Daar heeft Valentin dus weinig van meegekregen.
    Wel heeft hij de lichtbruine haren van zijn vader meegekregen. Deze hebben een dunne textuur en zijn steil. Ze kunnen erg statisch worden waardoor het heel erg door elkaar kan gaan zitten. Daarom doet Valentin er meestal een beetje gel in op het op zijn plaats te houden. Niemand neemt iemand met warrig haar serieus, aldus Valentin.
    Zijn wenkbrauwen bezitten dezelfde eigenschappen als zijn haren. Deze verzorgt hij echter niet zoveel. Ze zijn hierdoor best dik en een beetje rossig.
    Valentins ogen hebben een groen bruinige kleur. Deze worden gesierd met zwartgekleurde wimpers.
    Valentin heeft een blanke huid die bijna zelfs bleek te noemen is. Dit is niet heel raar voor iemand uit Rusland. Door zijn ietwat donkere haar lijkt zijn huid echter nog lichter.

    Innerlijk
    Op het eerste gezicht kan Valentin zich soms heel vriendelijk voordoen, maar dat zal dan waarschijnlijk alleen maar zijn omdat hij iets van je wil. Als hij aardig tegen je doet zonder echte reden, betekent dat dat je echt heel veel voor hem betekent. Dit zal dan ook bij weinig mensen zo zijn. Valentin is goed in het manipuleren van mensen en draait zijn hand echt niet om voor een beetje gedreig.
    Hij is dan ook echt niet te vertrouwen. Hij kan liegen als de beste en zal dit dan ook zeer vaak doen. De fout van vele mensen is hem te geloven op zijn woord. Wanneer je hem al iets langer kent wordt al snel duidelijk dat vertrouwen echt een not to do is bij hem.
    Dit is echter weer anders als je veel voor hem betekent.
    Smeken, liefde, complimenten; het doet hem allemaal niet zoveel. Valentin is nogal koelbloedig en kent vaak enkel de 'koude' gevoelens. Heus kan hij wel blij zijn, maar dit is dan echter in mate. Lachen zul je hem ook weinig zien doen.
    Dit maakt hem heel hard en serieus. Hij zegt snel waar het op staat en doet absoluut geen moeite iets voor iemand verborgen te houden als het diegene kan kwetsen.
    Hierdoor lijkt het haast wel alsof hij ervan geniet mensen pijn te doen, maar dat valt wel mee. Diep in zijn hard kan hij het best moeilijk vinden, maar hij is er mee opgegroeid, doet het zijn hele leven al en is het gewend geraakt. Niets bijzonders voor hem dus.
    Zorgen maakt hij zich ook niet snel. Zorgen verpesten je tijd, dan kun je het beter gelijk oplossen, is zijn mening.
    Onzeker is hij ook niet snel. Je moet wel iets heel bijzonders doen om hem onzeker te maken.
    Relaties heeft Valentin niet veel. Hij zou degene waarvan hij gaat houden nooit in zijn families zaken willen betrekken en hiermee haar leven verpesten. Doordat zijn familie zo berucht is, zouden ze zijn liefde kunnen gijzelen en hij weet nu al dat zijn familie hierop niet zo snel in zouden gaan en diegene dus misschien wel gewoon aan haar (of zijn) lot over zouden laten. Hierdoor gaat hij vaker voor one night stands. Liefdes voor een avond kunnen niet zoveel kwaad, behalve als diegene meer zal gaan willen, dan zal hij afstand proberen te nemen.
    Vrienden heeft hij ook wel, maar niet zoveel. Hij houdt zijn vriendschappelijke kring klein. Bij deze mensen zal hij veel opener zijn en al wel een iets warmer persoon, maar toch hebben de meeste mensen het toch 'koud' bij hem.

    Geschiedenis
    Anya Antonina Katyenka Luganova (Emineva) • moeder
    Ermolai Bogdan Luganov • vader

    Ardin Ermolai Luganov • broer

    Verder heeft hij nog een aantal ooms en neven die hij veel zit door zijn vaders zaken.

    Valentin is geboren in Rusland en is daar blijven wonen totdat hij zo'n vijftien jaar was. Daar heeft hij de laatste jaren van zijn leven doorgebracht.
    Het werk van Valentins vader zorgde ervoor dat ze bakken geld hadden, maar echt legaal waren zijn praktijken niet. Zijn vader maakte deel uit van het Russische maffia netwerk. Hij had hierin een hoge baan en was zeer belangrijk. Hierdoor was het dan ook niet altijd veilig voor hem en zijn familie. Hij hield veel van zijn vrouw en twee zonen dus probeerde ze altijd buiten zijn werk te houden, maar toch was dit erg lastig. Zijn broer zat ook in het netwerk en betrok zijn eigen zonen hier ook weleens mee.
    Ermolai verafschuwde dit, maar toch moest hij door de druk zijn zoons ook weleens een klusje laten oplossen. Dit waren vaak niet meer dingen dan iets stelen, een fake id geven of iemand in de gaten houden, maar toch heeft dit Valentins kijk op het leven veranderd. Door het werk van zijn vader is hij absoluut geen braaf jongetje en dat is ook niet iets wat hij wil. Hij kan liegen als de beste en veel meer illegale praktijken draait hij zijn hand niet voor om.
    Het leven kon soms erg spannend zijn met vader in de maffia, maar dit heeft ook gemaakt dat Valentin niet bang is van een pistool of pijn. Hij heeft gemaakt dat hij er tegen kan.
    Tussen zijn vader een moeder heerst een vredige relatie. Dit betekent niet dat ze trouw zijn aan elkaar. Valentin is inmiddels niet meer verbaasd wanneer hij zijn vader of moeder met een ander in het bed ontdekt. Het is voor hem niets meer dan iets normaals.

    Relaties

    if i were you, i wouldn't trust me

    i never said i'm innocent

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 11:08 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ER IS TERUG PLAATS VOOR VROUWELIJKE ROLLEN


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.