• The Nightclub!
    Zien jullie dat goed? 69. (wbw)


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Nakama • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Runescript • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    Chrysalism • Erieka • Appelsap • 19 •
    Beauregard • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Ballard • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •



    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 11:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Harris schreef:
    (...)
    Af en toe moet je anders maar wat meer chocola of chips eten. Misschien helpt dat.


    Ja ga ik vanavond proberen. Heb die nieuwe lays stokbroodje kruidenboter xd

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 20:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja hoor. Ik heb een nacht niet geslapen, door hoofdpijn, en een route van 25 kilometer gefietst. Mijn broertje was al chagrijnig en ik ben moe, dus ik reageerde wat bot en nu zit hij boven. Hij zegt dat het mijn schuld is. Ugh. Klein kutkind. Ik ben hem zo zat soms.


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Ja hoor. Ik heb een nacht niet geslapen, door hoofdpijn, en een route van 25 kilometer gefietst. Mijn broertje was al chagrijnig en ik ben moe, dus ik reageerde wat bot en nu zit hij boven. Hij zegt dat het mijn schuld is. Ugh. Klein kutkind. Ik ben hem zo zat soms.

    Ik heb een keer tegen m'n moeder geschreeuwd toen ik best chagrijnig was, dus je bent niet de enige die wel eens iets kan zeggen wat vervolgens er vervelend uitkomt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    B0B schreef:
    Ja hoor. Ik heb een nacht niet geslapen, door hoofdpijn, en een route van 25 kilometer gefietst. Mijn broertje was al chagrijnig en ik ben moe, dus ik reageerde wat bot en nu zit hij boven. Hij zegt dat het mijn schuld is. Ugh. Klein kutkind. Ik ben hem zo zat soms.


    Denk vooruit, donderdag was het?, ben je er misschien weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Harris schreef:
    (...)
    Ik heb een keer tegen m'n moeder geschreeuwd toen ik best chagrijnig was, dus je bent niet de enige die wel eens iets kan zeggen wat vervolgens er vervelend uitkomt.


    Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dat was als mijn ouders me echt de grond in hadden getrapt om vervolgens te zeggen dat ze van me houden. Ik haat het als mensen zo wisselvallig zijn.

    Bostick schreef:
    (...)

    Denk vooruit, donderdag was het?, ben je er misschien weg.


    Ik hoop het ja ;o


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dat was als mijn ouders me echt de grond in hadden getrapt om vervolgens te zeggen dat ze van me houden. Ik haat het als mensen zo wisselvallig zijn.

    Precies.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga zo The Smurfs 2 kijken met mijn ouders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    B0B schreef:
    Ja hoor. Ik heb een nacht niet geslapen, door hoofdpijn, en een route van 25 kilometer gefietst. Mijn broertje was al chagrijnig en ik ben moe, dus ik reageerde wat bot en nu zit hij boven. Hij zegt dat het mijn schuld is. Ugh. Klein kutkind. Ik ben hem zo zat soms.


    Broertjes en zusjes, he...

    @Kyle, have fun!


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    Broertjes en zusjes, he...

    @Kyle, have fun!

    Dank je, hopelijk is hij net zo leuk als de eerste film.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik ga zo The Smurfs 2 kijken met mijn ouders.


    Have fun!


    26 - 02 - '16

    @Kyle Veel plezier!
    @Sylvie Ik ben zo blij dat ik de relatie tussen mijn broers en ik heel goed is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    @Kyle Veel plezier!
    @Sylvie Ik ben zo blij dat ik de relatie tussen mijn broers en ik heel goed is.


    De relatie met mijn broer is door de jaren heen ook wel beter geworden. Maar ik weet, dat als hij moe of slecht gezind is, hij ook al sneller onbeleefd of vervelend gaat doen.


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    De relatie met mijn broer is door de jaren heen ook wel beter geworden. Maar ik weet, dat als hij moe of slecht gezind is, hij ook al sneller onbeleefd of vervelend gaat doen.

    Volgens mij heeft iedereen dat.
    Dan is het gewoon een kwestie van niks zeggen. Het gaat vanzelf wel over en dan kunnen ze wel normaal reageren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    (...)
    Volgens mij heeft iedereen dat.
    Dan is het gewoon een kwestie van niks zeggen. Het gaat vanzelf wel over en dan kunnen ze wel normaal reageren.


    Ik kan er niet mee om als hij anders gaat doen, dus ik ga daar altijd op in xD


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    Ik kan er niet mee om als hij anders gaat doen, dus ik ga daar altijd op in xD

    Dat kan ook. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."