• The Nightclub!
    Zien jullie dat goed? 69. (wbw)


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Nakama • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Runescript • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    Chrysalism • Erieka • Appelsap • 19 •
    Beauregard • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Ballard • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •



    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 11:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scira schreef:
    (...)

    Ship uit Teen Wolf, dat had ik al gezegd. Scott en Kira.
    Ik had er vijftien als je het wil weten. Vond het echt teleurstellend om te weten, ik wou dat ik het niet gevraagd had.


    Ik zag het, dus streepte ik het maar door, gheheh.

    Oei, dat zijn er niet veel, nee. Te bedenken dat er over de 100 mensen hebben gestemd. Naahw. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ieee, ik heb echt zó'n geweldige plottwist bedacht voor een romantische komedie om te schrijven! Nu nog een verhaallijn, ghehe. Oeps, dat wordt moeilijker. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik zag het, dus streepte ik het maar door, gheheh.

    Oei, dat zijn er niet veel, nee. Te bedenken dat er over de 100 mensen hebben gestemd. Naahw. :C


    Jep.. maar goed, niks aan te doen.


    16 - 09 - '17

    Gibbs schreef:
    Ieee, ik heb echt zó'n geweldige plottwist bedacht voor een romantische komedie om te schrijven! Nu nog een verhaallijn, ghehe. Oeps, dat wordt moeilijker. :')


    Oeh, wanna tell?


    16 - 09 - '17

    @Sylvie Leuke username en 15 stemmen klinkt inderdaad niet als genoeg om in de crew te komen.

    Ik wil ook mijn username veranderen, maar 1) het mag pas op 25 augustus en 2) ik heb mezelf een soort van beloofd dat ik pas van username verander als ik alle afleveringen van HIMYM heb gezien en daarbij zit ik bijna op de helft.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Scira schreef:
    (...)

    Oeh, wanna tell?


    Ja, maar niet nu direct. Ik ben namelijk aan het klooien met het internet van m'n laptop. :') En ik ga het eerst even duidelijk voor mezelf in een inactieve story zetten. Dan ga ik jou stalken op FB. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Harris schreef:
    @Sylvie Leuke username en 15 stemmen klinkt inderdaad niet als genoeg om in de crew te komen.

    Ik wil ook mijn username veranderen, maar 1) het mag pas op 25 augustus en 2) ik heb mezelf een soort van beloofd dat ik pas van username verander als ik alle afleveringen van HIMYM heb gezien en daarbij zit ik bijna op de helft.


    Dankje!

    @Yolanda, is goed.


    16 - 09 - '17

    Ik ben zo boos...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik ben zo boos...

    Wil je er over praten?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    (...)
    Wil je er over praten?


    Het is gewoon dat ik het niet begrijp. Ik kan het maar niet snappen en dat maakt me boos. Maar ook dat zusje maakt me woest, arrogante kut waardoor het ook is gekomen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Het is gewoon dat ik het niet begrijp. Ik kan het maar niet snappen en dat maakt me boos. Maar ook dat zusje maakt me woest, arrogante kut waardoor het ook is gekomen...

    Poeh. Ik snap dat je boos bent. Daar heb je al het recht toe.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    (...)
    Poeh. Ik snap dat je boos bent. Daar heb je al het recht toe.


    Door dat kind is het eerder al even fout gelopen, maar toen hadden we afgesproken dat ik normaal zou doen. Nou, dat deed ik sinds dien, maar omdat dat kind niet met mij overweg kan, kan ik dat meteen ook niet. Nou sorry hoor, ik kom mijn afspraak na... maar ja... dat was niet het enige hoor. Er is wel meer gebeurt, maar dit is wel een van de grotere dingen. Omdat dat kind mij niet mag en zij zo hecht zijn samen, is het moeilijk om mij er dan tussen te hebben of zo. Een van die dingen. Ugh. Ben zo boos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awh, Kyle


    16 - 09 - '17

    Bostick schreef:
    (...)

    Door dat kind is het eerder al even fout gelopen, maar toen hadden we afgesproken dat ik normaal zou doen. Nou, dat deed ik sinds dien, maar omdat dat kind niet met mij overweg kan, kan ik dat meteen ook niet. Nou sorry hoor, ik kom mijn afspraak na... maar ja... dat was niet het enige hoor. Er is wel meer gebeurt, maar dit is wel een van de grotere dingen. Omdat dat kind mij niet mag en zij zo hecht zijn samen, is het moeilijk om mij er dan tussen te hebben of zo. Een van die dingen. Ugh. Ben zo boos.

    Dat zusje ziet jou dus als een soort bedreiging. Zo van: 'Blijf uit de buurt! Ik deel met niemand.'
    Het is toch een minpuntje als je relatie met de "schoonfamilie" niet is zoals je had gewild dat het zou zijn.
    En ik snap als iemand het niet met jou kan vinden, dat jij dan niet de schijnheilige gaat uithangen om het te laten lijken dat jij diegene wel mag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    (...)
    Dat zusje ziet jou dus als een soort bedreiging. Zo van: 'Blijf uit de buurt! Ik deel met niemand.'
    Het is toch een minpuntje als je relatie met de "schoonfamilie" niet is zoals je had gewild dat het zou zijn.
    En ik snap als iemand het niet met jou kan vinden, dat jij dan niet de schijnheilige gaat uithangen om het te laten lijken dat jij diegene wel mag.


    Precies. Al vanaf het begin was het zo en het is nooit veranderd blijkbaar voor haar.
    Maar ja... het ligt ook wel aan mij hoor dat dit gebroken is, niet helemaal, maar wel meer denk ik, of zo. Idk. Ik weet het niet! Ik wil het niet weten, maar ik weet het wel, of niet... ugh.
    Ik heb mijn psycholoog nodig... (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.