• The Nightclub!
    Zien jullie dat goed? 69. (wbw)


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Nakama • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Runescript • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    Chrysalism • Erieka • Appelsap • 19 •
    Beauregard • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Ballard • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •



    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 11:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hoe is 't hier? Nog iets leuks gedaan vandaag?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    Hoe is 't hier? Nog iets leuks gedaan vandaag?


    Idk of het onder leuk valt voor jou, maar ik heb best veel gegeten vanavond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Idk of het onder leuk valt voor jou, maar ik heb best veel gegeten vanavond.

    Ik ben trots op je! Het gaat de goede kant op! (Y)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    Hoe is 't hier? Nog iets leuks gedaan vandaag?


    Kan beter, ik ben te erg teleurgesteld dat ik geen bemiddelaar ben, maar goed. Niks leuks gedaan, alleen saaie dingen. Hoe is het met jou? Jij iets leuks gedaan.


    16 - 09 - '17

    Kwam ik net tegen op FB


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.





    @Sweetheart
    Naahw, ik vind het echt onwijs jammer dat je geen bemiddelaar bent geworden, ik had het je echt gegund! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scira schreef:
    (...)

    Kan beter, ik ben te erg teleurgesteld dat ik geen bemiddelaar ben, maar goed. Niks leuks gedaan, alleen saaie dingen. Hoe is het met jou? Jij iets leuks gedaan.

    Wat jammer, maar helaas. Volgende keer beter.
    Vanmiddag had mijn vader een oud-collega van hem uitgenodigd om haar zonen mee te nemen naar de vereniging om een keertje te komen schieten. Ik was er om een beetje te assisteren en ik had ook nog even geschoten. De jongens vonden het leuk. (:
    Aanstaande zaterdag komen de kinderen die nu op de wachtlijst staan op de vereniging om een keertje te schieten en om te kijken of ze nog wel op die wachtlijst willen staan.
    Die zaterdag daarna komen mijn vaders collega's op de club met/zonder man/vrouw en kinderen voor een clinic. Ik hoop dat ze het leuk vinden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bostick schreef:
    Kwam ik net tegen op FB



    True, maar daar koppel ik mijn teleurstelling niet mee.
    Thanks, Yolanda! Wist ik maar wie de mensen waren die op me gestemd hadden, dan had ik hen even allemaal persoonlijk bedankt.


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    (...)

    True, maar daar koppel ik mijn teleurstelling niet mee.
    Thanks, Yolanda! Wist ik maar wie de mensen waren die op me gestemd hadden, dan had ik hen even allemaal persoonlijk bedankt.


    Maar ik koppel mezelf er wel mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh ja, Nakama > Scira
    @Kim, ik ben verkiezingen een beetje zat, ik blijf in de toekomst een gewone user (:


    16 - 09 - '17

    Bostick schreef:
    (...)

    Maar ik koppel mezelf er wel mee.


    N'awh


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Oh ja, Nakama > Scira
    @Kim, ik ben verkiezingen een beetje zat, ik blijf in de toekomst een gewone user (:


    Wat is de betekenis?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wat is de betekenis?


    Het is een ship uit Teen Wolf (:


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    (...)

    True, maar daar koppel ik mijn teleurstelling niet mee.
    Thanks, Yolanda! Wist ik maar wie de mensen waren die op me gestemd hadden, dan had ik hen even allemaal persoonlijk bedankt.


    Voor wie of wat staat je nieuwe username? ^^
    En ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar hoeveel stemmen iedereen gekregen heeft. Misschien lag het allemaal wel heel dicht bij elkaar, of juist totaal niet! :p

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 20:51 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Voor wie of wat staat je nieuwe username? ^^
    En ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar hoeveel stemmen iedereen gekregen heeft. Misschien lag het allemaal wel heel dicht bij elkaar, of juist totaal niet! :p


    Ship uit Teen Wolf, dat had ik al gezegd. Scott en Kira.
    Ik had er vijftien als je het wil weten. Vond het echt teleurstellend om te weten, ik wou dat ik het niet gevraagd had.


    16 - 09 - '17