• Een groep middelbare school vrienden huren de laatste zomervakantie een huisje in het Spaanse Mallorca. Dit is hun laatste zomer allemaal samen voor dat ze na de zomervakantie ieder hun eigen weg op gaan sommigen gaan naar de universiteit, hogeschool of op wereldreis. Er bloeien romances , en onmogelijke liefdes op,en hun band als vrienden versterkt des te meer of komen er juist ruzie's tussen de jongeren? Eén ding is zeker, hun band zal nooit meer hetzelfde zijn achter deze reis. Want hoe leer je iemand beter kennen dan er door op reis mee te gaan?


    Rollen
    Vrouwen
    - Tingo ~ Ayla Davina Raymond
    - AlisonAriaEmily ~ Alison "Ali" Anna DiLaurentis
    - Lilangel ~ Scarlett Fay Johnson
    - Molla ~ Lilou Olsen
    - Burritos ~ Giana Bella Rosia Katarina Vermeer
    - MeganMK ~Tess Lynn Clairs

    Mannen
    - XDarkWingsX ~ Logan Phillip Smith
    - AlisonAriaEmily ~ Dave Daniël DiLaurentis
    - GusWaters ~ Florentin de bakker
    - Balloo ~ Simon Jason Williams
    - Balloo ~ Aaron Jay Williams
    - undentified ~ Jason Hamelton
    - MeganKM ~ Jayden Liam Bakers


    Invullen
    Naam:
    Leeftijd: [rond 17_18]
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic


    Faceclaims:

    ~ Anya Summers
    ~Ashley Benson

    ~ Dylan O'brien

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 12:52 ]

    Mag ik een vrouw reserveren?


    She was always looking for more..

    Tuurlijk!

    MeganKM schreef:
    Tuurlijk!


    Thanks! Wonen de personages trouwens gewoon in Nederland?


    She was always looking for more..

    Tingo schreef:
    Mag ik een vrouw reserveren?


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een meisje ?


    Spinning around, I'm weightless.

    Tingo schreef:
    (...)

    Thanks! Wonen de personages trouwens gewoon in Nederland?


    Ja :)

    AYLA DAVINA RAYMOND

          NAAM:
    Ayla Davina Raymond.

          LEEFTIJD:
    Ayla heeft de leeftijd van zeventien jaar bereikt en kan niet wachtten tot ze achttien wordt op dertien augustus. Dit is in de zomer, wat dan ook meteen haar favoriete seizoen is.


          NATIONALITEIT:
    Ayla is geboren en getogen in Nederland, al komt de familie van haar vader uit Texas - de plek waar ze meestal heengaat op vakantie om haar verre familie weer eens te zien.

          UITERLIJK:
    {FC: Kristina Bazan} Ayla is er zelf erg goed op de hoogte van dat ze totaal niet lelijk is. Ze weet dat ze maar al te blij mag zijn met haar dunne bouw en haar perfecte lengte. Eigenlijk vindt ze zichzelf gewoon prima als hoe ze is, en daar is ze blij mee. Ayla is in het bezit van een bleke, egale huid zonder plekjes. Ze heeft nooit erg veel last van puistjes of dergelijke gehad, wat ze ook ziet als een verdienste van alle zalfjes en flesjes die ze van haar moeder heeft gekregen. Ze heet een hartvormig gezichtje, wat een beetje aan de ronde kant is. Vroeger vonden veel mensen haar daar schattig om, iets wat zij zelf een stuk minder fijn vond. Jarenlang heeft ze een pony gehad in haar blonde lokken, al heeft ze die nu al een paar zomers geleden uit laten groeien. Het resultaat vindt ze een stuk mooier. Onder haar lichtbruine wenkbrauwen heeft ze nog eens twee paar helderblauwe ogen die zo door je heen lijken te kijken.


          INNERLIJK:
    Ayla is zo'n soort persoon die werkelijk overal voor in is. Ze houdt ervan om net op de lijn te gaan staan tussen wat ze wel of niet kan maken. Ze is altijd wel ergens mee bezig, dus stilzitten is absoluut niet voor haar weggelegd. Wie haar de hele dag het huis in probeert te houden kan het nog wel eens zwaar te verduren krijgen. Haar gedachten zijn meestal net één stap voor op de anderen, is ze ergens klaar mee dan begint ze alweer aan het volgende voordat ze ook maar even heeft uitgerust. Ze is er zeker van dat ze geen seconde wilt verspillen van haar leven, en dat is ze dan ook zeker niet van plan.
    Ze weet best wel dat ze er mag zijn, en is dan ook aardig zelfverzekerd. Arrogant is ze niet te noemen, al zullen sommigen die haar niet goed kennen haar zeker wel zo omschrijven. Ja, ze is blij over haar uiterlijk en over wie ze is en waar ze voor staat. Waarom zou ze dat niet hardop mogen zeggen?
    Als er iemand vrolijk is, dan is het Ayla wel. Het woord positiviteit lijkt door haar ontworpen te zijn. Ze denkt niet graag aan deprimerende dingen, en lijkt ze dan ook een beetje op te kroppen zonder ze te uiten of de nodige aandacht aan te besteden. Wanneer ze dan ook eens wel boos of chagrijnig is, dan is het menens. Meestal als ze zich ergens aan ergert, probeert ze dat gevoel juist zo goed mogelijk te onderdrukken, bang dat ze zich aanstelt. Maar als de druppel nou maar eenmaal gevallen is bij haar, dan komt alles er ineens uit en kan Ayla wel eens veranderen in de grootste bitch die je ooit hebt gezien. Gelukkig voor de andere personen bij haar in de kamer op dat moment, duurt dat meestal niet al te lang. Wanneer ze boos is doet ze namelijk precies hetzelfde als wat ze meestal doet, en dat is iets zeggen zonder eerst even rationeel na te denken. Wanneer er dan toch enigszins zinnig verstand in haar hoofd komt opborrelen, zal je merken dat ze al een stuk rustiger wordt en vaak zal ze dan ook haar excuses aanbieden en een rood hoofd krijgen. Soms kan ze hier nog wel eens te koppig voor zijn en zal ze je eerst een tijdje lopen te negeren, maar uiteindelijk wint haar verstand het toch van haar trots - meestal dan.
    Soms zou Ayla je wel eens de oren van het hoofd kunnen kletsen, al zijn de meeste woorden die uit haar mond komen ontzettend onzinnig. Grappig is ze dan ook zeker, al heeft ze meestal niet snel door dat mensen eerder lachen om haar woorden dan dat ze ze serieus nemen. Als ze daarachter komt kan ze nog wel eens verontwaardigd zijn, gezien dat ze niet alleen maar zo blond over wilt komen als ze in werkelijkheid is. Eigenlijk heeft ze een stuk meer diepgang dan wat de meeste mensen denken. Ze heeft haar eigen kijk op de wereld, maar mensen lijken dat gedeelte van haar vaak niet te begrijpen.
    Hoewel ze dan ook zeker niet zo overkomt, is ze zeer intelligent. Ze is wel de laatste van wie je goede cijfers zou verwachten. Op school deed ze in de lessen dan ook werkelijk niets en was ze de persoonlijke hel van elke leraar. Opletten, no way. Ze heeft dan ook wel wat uren doorgebracht met nablijven, of in elk geval de uren die ze niet skippte. Meestal vond ze het gewoon veel te gezellig met haar vriendinnen om ook maar enige aandacht te besteden aan het bord. Thuis was dat echter wel anders. Zelfs Ayla begreep dat het niet handig was om slechte cijfers te halen, en gezien dat ze graag een goede baan wilt heeft ze thuis achter haar bureau zeker wat tijd doorgebracht met blokken. Veel moeite hoefde ze daar dan ook niet eens voor te doen, het komt haar haast aanwaaien. Leraren hebben dan ook altijd al versteld gestaan van waarom juist zij goede cijfers haalde en alles leek te begrijpen.
    Ayla is ontzettend impulsief en springt in het ene project zonder door te hebben wat het eigenlijk inhoud. Verder is ze ontzettend onrustig en kan ze er niet goed tegen als iemand het niet met haar eens is. Zich verplaatsen in anderen kan nog wel eens een hele opgave voor haar zijn, ze begrijpt namelijk nooit waarom iemand niet wilt wat zij juist wel wilt en neemt er vaak niet eens de moeite voor om dat te begrijpen. Gezien dat het dan ook lijkt alsof haar wil wet is, zouden sommigen haar egoïstisch kunnen noemen. Op een aantal vlakken is ze dit dan ook zeker, maar aan de andere kant is er ook niemand die zo graag het beste wilt voor haar vrienden als Ayla. Heb je haar vertrouwen en vriendschap, dan zal ze werkelijk voor het vuur gaan voor je en je tegen werkelijk alles proberen te beschermen. Als iemand haar vrienden kwaad doet, dan zal ze je niet zomaar laten rusten. Als je met iemand geen ruzie zou willen, dan is het Ayla wel, zij lijkt woorden op iemand af te schieten alsof het kogels zijn. Gezien dat zij haar vrienden nooit iets zou doen, vertrouwt ze er haast blindelings op dat haar vrienden hetzelfde doen. Als iemand in wie zij vertrouwen heeft gestopt haar verraad, zal ze daar kapot van zijn, omdat ze werkelijk veel gaf om die persoon. De enige die haar dan ook echt kunnen breken zijn degenen die dichtbij haar staan.
    Over het algemeen is Ayla erg naïef. Dit zal je misschien niet snel achter haar zoeken, maar het is wel zo. Leugens doorziet ze zelden, ze lijkt mensen op hun woord te geloven en dit kan haar soms niet al te veel goeds opleveren. Alleen omdat zij nou eenmaal vaak eerlijk speelt, betekent niet dat anderen dat ook doen.

          RELATIES:
    Jayden Liam Bakers ~ Spreken elkaar niet echt.
    Tess Lynn Clairs ~ Erg goede vriendinnen.
    Giana Bella Rosia Katarina Vermeer ~ Erg goede vriendinnen.

          EXTRA:
    Ayla is er op haar dertiende achtergekomen dat ze biseksueel is, iets wat haar eerst ietwat verwarde, maar wat ze al snel heeft leren accepteren. Nu is ze er zelfs trots op.
    Ayla is nu al een paar jaar vegetarisch, als enigste uit haar familie. Zelf weet ze eigenlijk niet precies waarom, het was een beetje een impulsieve keuze en iets wat ze wilt proberen vol te houden. Ze doet het gedeeltelijk omdat ze van dieren houdt, gedeeltelijk omdat ze te koppig is om toe te geven dat het haar eigenlijk ook weer niet zo bijster veel boeit, en gedeeltelijk omdat ze het ergens wel grappig vindt.
    Ayla heeft nog never nooit van haar leven gerookt en is ook absoluut niet van plan om daaraan te beginnen. Gezien dat haar opa is overleden aan longkanker - terwijl dat hij ongeveer zijn hele leven lang had gerookt - heeft dat haar wel een goed verstand bijgebracht wat betreft sigaretten. Een drankje echter zal ze echter niet snel afslaan.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 9:41 ]


    She was always looking for more..

    Ik faceclaim Anya Summers (:


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een jongen? (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Tuurlijk, ik verander het morgen :)

    Mag ik een meisje reserveren?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ja hoor!

    Mag ik wat meer tijd om mijn personage af te maken. Ik heb deze weekend helaas wat drukker dan normaal dus mag ik hem rond maandag inleveren? :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Tuurlijk!

    Mag ik een meisje ?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 16:11 ]


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.