• Een groep middelbare school vrienden huren de laatste zomervakantie een huisje in het Spaanse Mallorca. Dit is hun laatste zomer allemaal samen voor dat ze na de zomervakantie ieder hun eigen weg op gaan sommigen gaan naar de universiteit, hogeschool of op wereldreis. Er bloeien romances , en onmogelijke liefdes op,en hun band als vrienden versterkt des te meer of komen er juist ruzie's tussen de jongeren? Eén ding is zeker, hun band zal nooit meer hetzelfde zijn achter deze reis. Want hoe leer je iemand beter kennen dan er door op reis mee te gaan?


    Rollen
    Vrouwen
    - Tingo ~ Ayla Davina Raymond
    - AlisonAriaEmily ~ Alison "Ali" Anna DiLaurentis
    - Lilangel ~ Scarlett Fay Johnson
    - Molla ~ Lilou Olsen
    - Burritos ~ Giana Bella Rosia Katarina Vermeer
    - MeganMK ~Tess Lynn Clairs

    Mannen
    - XDarkWingsX ~ Logan Phillip Smith
    - AlisonAriaEmily ~ Dave Daniël DiLaurentis
    - GusWaters ~ Florentin de bakker
    - Balloo ~ Simon Jason Williams
    - Balloo ~ Aaron Jay Williams
    - undentified ~ Jason Hamelton
    - MeganKM ~ Jayden Liam Bakers


    Invullen
    Naam:
    Leeftijd: [rond 17_18]
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic


    Faceclaims:

    ~ Anya Summers
    ~Ashley Benson

    ~ Dylan O'brien

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 12:52 ]

    Ja :)

    MeganKM schreef:
    Ja :)


    Oké is goed volgende week maak een post met de personage gegevens!


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Zou ik een man mogen met als FC Dylan O'Brien en een vrouw met als FC Ashley Benson?


    all because i liked a girl

    Mag ik een jongen reserveren?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is het goed als ik mijn personage morgen inlever?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    AlisonAriaEmily schreef:
    Zou ik een man mogen met als FC Dylan O'Brien en een vrouw met als FC Ashley Benson?


    Tuurlijk!

    GusWaters schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Tuurlijk

    lilangel schreef:
    Is het goed als ik mijn personage morgen inlever?


    Ja hoor!





    Naam: Logan Phillip Smith
    Leeftijd: Hij is 18 jaar oud en geboren op 25 augustus om 15:56 uur in het bronovoziekenhuis.
    Hij is geboren in Nederland.
    Nationaliteit: Nederlands - Amerikaans. Zijn vader is Amerikaans komt uit Los Angeles en zijn moeder komt uit Nederland, Den Haag om precies te zijn. Ze zijn elkaar tegen gekomen toen zijn moeder op vakantie ging naar Amerika.

    Innerlijk:
    Logan is zo gezegd echt een ladysman. Hij kan bijna elke meisje wel om zijn hand winden, maar dat betekent niet dat hij misbruik van ze maakt. Hij respecteerd daarin tegen elke meisje en behandelt hun dan ook liefdevol en met respect. Hij is een moederskindje en wie een moederskindje is, is heel goed met vrouwen. Logan is daarbinnen heel onzeker, maar laat dat niet merken. Daarom doet hij zo stoer en cool om leuk gevonden te worden. Hij is een goede jongen met een goed hart. Hij is af en toe nonchalant en koppig. Op tijd is Logan bijna nooit. Logan is echt een skater en is daar ook erg goed in. Hij droomt ervan om een professonele skater te worden, maar de kans is daarvoor heel klein dus heeft een tweede optie. Hij was altijd goed in Biologie en wetenschap. Daarom wilt hij dan ook dokter worden, als de eerste optie het niet wordt. Logan laat ook niet echt zien dat hij slim is, omdat zijn vrienden dat niet cool vinden. Hij laat zich meestal beinvloeden door zijn vrienden, wat niet goed is. In zijn vrije tijd speelt hij gitaar om zijn gedachtens te vergeten. Hij houd heel erg van muziek en luistert dan ook elke dag naar.

    Uiterlijk:(Uiterlijkheden op Logan Henderson)
    Logan heeft kort zwart haar. Hij is gemiddeld qua lengte. Hij is best wel gespierd vooral in zijn armen. Hij draagt altijd een pet andersom op zijn hoofd. En draagt als ' coolheid' een zonnebril op zijn neus. Hij heeft bijna altijd muziekoortjes in zijn oren om muziek bij hem te hebben. Hij draagt af en toe wijde kleren omdat hij het fijn vindt zitten.

    Relaties: Logan had vroeger hier en daar wat relaties gehad maar had nooit een serieuze relatie gehad.
    Op dit moment heeft hij geen vriendin.

    Extra:
    Zijn ouders zijn gescheiden en daar had hij vroeger veel last van, maar nu niet meer en heeft hij er tevreden mee.
    Hij is verslaafd aan cola en drinkt dat elke dag.
    Hij heeft een hond die Sparky heet, hij heeft iets met die naam.
    Hij feest veel en drinkt dan weleens alcohol, maar met mate.
    Hij heeft er dan ook heel veel zin in om met zijn vriendengroep op vakantie te gaan voordat ze gaan studeren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik zou graag een meisje willen reserveren.

    Naam: Scarlett Fay Johnson, haar vrienden noemen haar Fay.
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: vrouwelijk
    Nationaliteit: Nederlandse.
    Uiterlijk:


    Scarlett heeft lang bruin haar dat tot haar middel reikt. Ze heeft 2 helder blauwe ogen waarin je kunt verdrinken. Haar lichaam is goed in verhouding, niet te dun maar ook zeker niet te dik. Scarlett is 1.65, niet erg groot dus.
    Innerlijk: Scarlett is een erg spontaan en vrolijk meisje. Scarlett lacht vrijwel altijd, als ze chagrijnig of verdrietig is is er ook echt iets goed mis. Ondanks dat ze altijd vrolijk is kan ze soms erg arrogant of kort uit de bocht komen. Omdat Scarlett zo spontaan is zegt ze vrijwel overal meteen ja op zonder verder na te denken over eventuele gevolgen. Hierdoor is ze wel een beetje een 'zorgenkindje' ze moet goed in de gaten gehouden worden zodat ze geen domme/gevaarlijke dingen doet. Scarlett kan erg enthousiast zijn. Als Scarlett een doel voor ogen heeft gaat ze er ook helemaal voor, ze houdt er niet van te verliezen ze gaat dan ook werkelijk iedere uitdaging aan, ze draait haar hand nergens voor om. Scarlett is een echte flirt, ze flirt met zo ongeveer iedereen, jongen of meisje, maakt haar niet uit. het is dan nog wel eens lastig te onderscheiden wanneer ze echt serieus flirt of wanneer ze flirt omdat ze er zin in heeft. Scarlett is dan ook biseksueel, voor haar maakt het niet uit of het een jongen of meisje is met wie ze een relatie heeft, voor haar zijn jongens en meisjes gelijk. Dansen is haar lust en leven, ze danst al sinds ze goed en wel kon lopen. Ze heeft verschillende lessen gevolgd gaat studeren aan de dansacademie in New York. Scarlett haar droom was ook altijd al om weg te gaan uit Nederland, ze houdt ervan op avontuur uit te gaan, deze vakantie komt daarom als geroepen.
    Haar ouders zijn gescheiden sinds ze 10 was en ze woont bij haar vader. Met haar moeder heeft ze helemaal geen contact meer door omstandigheden. Doordat haar vader heel veel werkt en zelf veel problemen heeft, heeft ze al snel geleerd op eigen benen te staan en voor zichzelf te zorgen omdat ze niet op haar vader aan kon.
    Relaties: Scarlett is single. (Open voor suggesties).
    Extra: Scarlett heeft een navelpiercing.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 13:46 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Het kan lang duren voordat mijn rollen komen aangezien ik op vakantie ben en de internetverbinding niet 100% is


    all because i liked a girl

    Mag ik een mannelijke tweeling?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Naam: Lilou Olsen


    Leeftijd:17
    Nationaliteit: Ze is geboren in Brooklyn in New York. Na de scheiding van haar ouders nam ze afscheid van haar moeder en vertrok samen met haar vader naar Nederland. De taal leren was gelukkig geen probleem voor haar, ze was 7 en pikte het al snel op. Nu woont ze dus al 10 jaar in Nederland.
    Innerlijk: Lilou is een erg rustig persoon. Ze houd niet van drukte en spanning. Ze is iemand die het liefst onder de mensen is die ze goed kent en ze hou vast aan heeft. Dit is vooral zo omdat ze heel verlegen is. Vooral tegenover jongens. Ze is erg zorgzaam en lief. Ze zou zich al snel een beetje opstellen als de verantwoordelijke volwassen als er ruzie of Problemen zijn. Ze zal ook proberen te zorgen voor andere mensen die ze lief heeft. Ook is Lilou altijd vrolijk en optimistisch en daarom vind ze bijna overal wel een oplossing voor. Boos zal je haar niet snel maken. Als mensen boos worden op haar of haar kwetsen is ze snel emotioneel en kan ze in tranen uit barsten. Gelukkig heeft ze door haar aardige en positieve gedrag tegen andere geen echte vijanden.
    Uiterlijk:Ze heeft bruin lang krullend haar en bruine ogen. Ze is altijd slank gebouwd geweest en nooit echt lang geweest. Ze is 1,61 m lang en ze is met haar lengte dus ook best klein voor haar leeftijd. Ook al hoor je haar niet klagen ze vind het juist fijn dat ze klein van stuk is. Jongens vind haar daarom ook schattig alleen maak dat haar juist verlegen
    Relaties: Op het moment geen, maar misschien dat die nog kan komen ? Vriendschappelijk/ In de liefde. Vrijwilligers ?
    Extra: Ze wil na deze vakantie graag terug gaan naar new york om daar te gaan studeren. Of er moet echt een hele goed reden zijn waarom ze wil blijven in Nederland een leuke jongen misschien ?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 20:47 ]


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Iedereen is goed gekeurd