• Een groep middelbare school vrienden huren de laatste zomervakantie een huisje in het Spaanse Mallorca. Dit is hun laatste zomer allemaal samen voor dat ze na de zomervakantie ieder hun eigen weg op gaan sommigen gaan naar de universiteit, hogeschool of op wereldreis. Er bloeien romances , en onmogelijke liefdes op,en hun band als vrienden versterkt des te meer of komen er juist ruzie's tussen de jongeren? Eén ding is zeker, hun band zal nooit meer hetzelfde zijn achter deze reis. Want hoe leer je iemand beter kennen dan er door op reis mee te gaan?


    Rollen
    Vrouwen
    - Tingo ~ Ayla Davina Raymond
    - AlisonAriaEmily ~ Alison "Ali" Anna DiLaurentis
    - Lilangel ~ Scarlett Fay Johnson
    - Molla ~ Lilou Olsen
    - Burritos ~ Giana Bella Rosia Katarina Vermeer
    - MeganMK ~Tess Lynn Clairs

    Mannen
    - XDarkWingsX ~ Logan Phillip Smith
    - AlisonAriaEmily ~ Dave Daniël DiLaurentis
    - GusWaters ~ Florentin de bakker
    - Balloo ~ Simon Jason Williams
    - Balloo ~ Aaron Jay Williams
    - undentified ~ Jason Hamelton
    - MeganKM ~ Jayden Liam Bakers


    Invullen
    Naam:
    Leeftijd: [rond 17_18]
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic


    Faceclaims:

    ~ Anya Summers
    ~Ashley Benson

    ~ Dylan O'brien

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 12:52 ]

    waarschijnlijk wel :) Oke!

    Oke nice! ^^
    Ik ga trouwens op 14 augustus op vakantie, de 23e kom ik terug maar ik heb geen idee hoe het daar zit met Wi-Fi etc.. als het goed is is het er wel, maar je weet maar nooit hahah


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    oke bedankt om te laten weten :)

    Wil iemand beste vrienden zijn met Logan, mijn personage???


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    Wil iemand beste vrienden zijn met Logan, mijn personage???


    Florentin misschien


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    @MeganKM Florentin en Tess goede vrienden? Of iets anders?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    XDarkWingsX schreef:
    Wil iemand beste vrienden zijn met Logan, mijn personage???


    Jason misschien?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    @GusWaters: Is goed.
    @undentified: Is goed.

    Dan zijn jullie personages logans beste vrienden?? Vinden jullie dat goed??


    One Who Travels A Higher Path.

    GusWaters schreef:
    @MeganKM Florentin en Tess goede vrienden? Of iets anders?


    Goed voor mij :)

    Tingo schreef:
    Ayla (page 1) staat ook nog open voor relaties!


    Ayla en Giana kunnen beste/goede vrienden zijn of misschien heb je een ander idee?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 16:49 ]

    Jayden Liam Bakers



    Naam:
    Jayden • Dankbaar • Engels • [Jeejdan]
    Liam • Beschermer • Iers • [Li-um]
    Bakers • [Beey-kers]
    Jayden stelt zichzelf bijna altijd voor als Jay omdat hij dit gewoon gemakkelijker vind.


    Leeftijd: [rond 17_18]
    Jay is 18 jaar jong geworden op 10 januari.

    Nationaliteit:
    Jayden's ouders zijn eigenlijk afkomstig uit Engeland maar Jayden is iets te vroeg geboren is daardoor in Nederland geboren. Zijn ouders moesten een tijdje in een ziekenhuis verblijven in Nederland. Hierdoor hebben ze nieuwe vrienden gemaakt in Nederland en zijn ze in Jayden's geboorteland gebleven. Jay kan allebei de talen vlot spreken maar toch hoor je het brits accent nog. Ondanks hij nooit in Engeland heeft gewoond heeft hij wel dit accent overgenomen van zijn ouders en oudere broer.

    Innerlijk:
    Jay is een stille onleesbare jongen. Het is niet dat hij nergens gedachten of meningen over heeft, want dat heeft deze jongen zeker wel. Hij zegt die gewoon nooit luidop. Zo komt het ook dat hij elke order opvolgt, zelfs al hij het er niet mee eens is. Nu is dit iets afgenomen door zijn tijd op de middelbare school, maar nog steeds doet hij het. Het is niet dat hij het zonder te denken doet. Toch is stil gehoorzamen nog altijd een deel van zijn overlevingsinstinct. Hij is een grijs stil muisje, valt nooit echt op, en wordt altijd over het hoofd gezien. Dit zorgt wel eens voor onhandige situaties, omdat mensen hem over het hoofd zien, letterlijk en figuurlijk, en hem simpelweg vergeten. Dat hij geen enkele emoties laat zien van dag tot dag, maakt hem nog onzichtbaarder. Toch is hij een hele harde werker. Hij zal nooit nee tegen een opdracht zeggen, en nooit afhaken, zelfs als zijn lichaam of ziel protesteert. Dit komt misschien ook omdat hij meestal geen nee durft zeggen. Natuurlijk doet het wel eens pijn dat hij nooit tot een groep behoord, maar hij probeert het positieve ervan in te zien. Ondanks deze buitenste laag is Jayden een enorm lieve jongen, met een hart van goud en zo trouw dat een hond nog wat van hem kan leren.
    She was the light in my life and because of my foolishness she is gone

    Hij doet alles voor zijn vrienden en familie. Zelf voor vreemden! Hij gaat voor ze door het vuur, en zal voor ze sterven als het nodig is. Hij raakt niet snel gehecht aan mensen, en stelt zich zeker niet snel open naar mensen toe, maar als hij dit wel doet, heb je een vriend voor het leven. Zijn gevoelens zal hij nog steeds niet snel loslaten, in zijn handelingen zal hij het laten merken: deuren open houden, kleine aanrakingen, drinken en eten voor je verzorgen, dat soort dingen. Zijn emoties drukt hij heel vaak weg, gewoon omdat ze dingen moeilijker maken. Soms zoekt hij ook ergens een stil plekje, vaak in een natuurlijk gebied,om rustig wat te zitten, gewoon om even iets met zijn brein te kunnen doen, en zo rust te vinden, in plaats van fysiek bezig te zijn. Zo heeft hij het altijd opgelost, en doet dit nog steeds. Paco heeft een groot schuldgevoel en is zeker geen jongen voor wraakgevoelens of überhaupt iets kwaads in de zin. Hij lijkt dan ook onschuldig als je hem ziet, totdat je hem ziet vechten en blijkt dat hij toch niet zo onschuldig is als hij lijkt.


    Uiterlijk:
    Jay is niet heel kort maar ook niet wat je echt lang kan noemen. Hij is maar zo'n 1.70 m lang, Jayden's huid is van nature al wat bruin, wat alleen maar erger
    wordt door de zon. Zijn haren zijn donkerbruin en zijn ogen bijna net zo bruin. Zijn ogen stralen in de zon en glinsteren door de zee. Meestal houd hij zichzelf goed verzorgd. Zijn kleren zijn deftig en niet echt wat je goedkoop kan noemen.

    Relaties:
    Someone?
    Isolation and running away might be the only key to survival

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 17:02 ]

    @MeganKM omg shawn mendes :))))
    Waarom heb ik hier geen meisje als rol


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    @MeganKM omg shawn mendes :))))
    Waarom heb ik hier geen meisje als rol


    Haha, ik heb sinds kort een verslaving aan hem gekregen :9~

    Scarlett staat ook nog open voor 'relaties'


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.