• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)

    Och jeetje. Wat een slechte ouders zeg, zeg dat maar effe tegen ze >:c

    Haha, iemand moest eens proberen iets over hun opvoeding te zeggen.. zij doen het in hun ogen perfect en anderen hebben het mis. Nou, ik weet wel hoe ik het later niet ga doen (':

    Backbiter schreef:
    (...)

    Och, die bbq is ook zo slecht he! Laten we de bbq veilig bovenop het dak parkeren, zodat kind er niet bij kan :')

    Dat zou een goed idee zijn. Of het kind op het dak, lol :P

    Suku schreef:
    (...)
    Dat zou een goed idee zijn. Of het kind op het dak, lol :P


    Kind op het dak? Ben je wel helemaal lekker? Kind moet zelf kunnen beslissen wat hij wilt! Alleen als hij/zij graag rondjes wilt rennen op het dak, dan is het goed. Anders is het zielig!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Kind op het dak? Ben je wel helemaal lekker? Kind moet zelf kunnen beslissen wat hij wilt! Alleen als hij/zij graag rondjes wilt rennen op het dak, dan is het goed. Anders is het zielig!

    Hmm, rondjes rennen kan wel. Alleen langs de randen, niet on het midden. Het midden is te gevaarlijk omdat er geen randen zijn om het kind tegen te houden als het valt. -lol-

    Suku schreef:
    (...)
    Hmm, rondjes rennen kan wel. Alleen langs de randen, niet on het midden. Het midden is te gevaarlijk omdat er geen randen zijn om het kind tegen te houden als het valt. -lol-


    Mh.. I see your point.. Maar als je nu een bbq in het midden zet?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben zo'n slechte vakantieganger dat het bijna komisch is. :') Mijn voeten kunnen niet tegen het wandelen, mijn huid niet tegen de zon (of zonnebrand, ironisch genoeg), mijn hoofd niet tegen de temperaturen en mijn darmen niet tegen het voedsel. Een weekendje weg is dan toch wel leuker. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ben zo'n slechte vakantieganger dat het bijna komisch is. :') Mijn voeten kunnen niet tegen het wandelen, mijn huid niet tegen de zon (of zonnebrand, ironisch genoeg), mijn hoofd niet tegen de temperaturen en mijn darmen niet tegen het voedsel. Een weekendje weg is dan toch wel leuker. ><


    *Highfive*

    ---
    Ik ga dan over vijf minuutjes eindelijk eten. Werd wel tijd zeg.


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    (...)

    Mh.. I see your point.. Maar als je nu een bbq in het midden zet?

    Dat is een goede oplossing. Al moet de bbq wel heet zijn. En er moet vlees op liggen. Anders telt het niet.

    Suku schreef:
    (...)
    Dat is een goede oplossing. Al moet de bbq wel heet zijn. En er moet vlees op liggen. Anders telt het niet.


    Ja okay, das waar. Maar dan ga ik er wel bij staan om het vlees op den duur naar binnen te werken :3 (en er uiteraard nieuwe stukjes op te leggen, voor veiligheidsredenen)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ja okay, das waar. Maar dan ga ik er wel bij staan om het vlees op den duur naar binnen te werken :3 (en er uiteraard nieuwe stukjes op te leggen, voor veiligheidsredenen)

    Ik doe mee. (: en als het vlees op is gooien we alles -inclusief kind en onszelf- van het dak. Want anders is het te gevaarlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 20:18 ]

    Ik wil niet dat je me stuurt omdat je me in de steek liet, maar aan de andere kant wil ik dat je toch met me praat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Suku schreef:
    (...)
    Ik doe mee. (: en als het vlees op is gooien we alles -inclusief kind en onszelf- van het dak.


    Jaa, lijkt me gezellig :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    He tis 1u30 daar en je het is al 45 minuten geleden dat je naar mijn bericht keek, ik heb ook geen hoge hoop meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nu ik het boek uit heb, vraag ik me toch wel af waarom sommige mensen "And in that moment, I swear we were infinite" hebben gekozen als belangrijkste deel. Hebben ze de epiloog in zijn volledigheid overgeslagen? Hebben ze dat stuk van het verhaal maar gewoon onder de mat geveegd en hebben ze het in plaats daarvan een inspirerend hipsterboek bekroond? Ik ben echt een beetje uit het veld geslagen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Natuurlijk doe je zo kinderachtig. Ik heb het allang opgegeven dat de Heer daarboven jou hersens zal schenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avandra schreef:
    Ik wil niet dat je me stuurt omdat je me in de steek liet, maar aan de andere kant wil ik dat je toch met me praat.



    26 - 02 - '16