• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Gisteren rotavond gehad door die 2. -.- CONSTANT GEKLAAG. Jullie deden niet eens de moeite om het leuk te hebben daar! En jij, jij noemt je een vriendin? Ik wil echt niet meer met jou weg, schijnheilig beest. Altijd zeuren dat je fake vrienden hebt, maar zelf net zo erg zijn als hun. Foto's maken met anderen, maar nooit of amper met mij. Heel de tijd met die ander praten terwijl je een paar dagen ervoor nog over haar zat te klagen en niet wilde dat ze meeging. -.- Someone needs to slap you. Je hebt geluk dat ik nog te goed ben om jou geen mep te geven.


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat moment waarop je helemaal bezweet thuiskomt en je niet kan douchen.


    <3

    Astriferous schreef:
    De gaypride was erg leuk. Ik ben vooral blij dat Amsterdam in thema was met een AH to gay en allemaal borden met "Ook zakkenrollers houden van pikken". Helaas was dit wel het laatste evenement met mijn beste vriend nu hij naar Hong Kong vertrekt (cat)


    De zakkenrollers had ik niet eens door tot ik erop werd gewezen. Ik ben normaal nog wel zo goed in puns! De pinkautomaat van de ING vond ik overigens ook nog wel leuk gevonden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jij krijgt van mij de volle laag als je over je ex gaat beginnen. Ik moet je sowieso al niet en dat gezeik over je ex hebben we nu al té vaak gehoord. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom begint het hier een standaard iets te worden dat mijn ouders gewoon wat in de frituurpan gooien als er geen eten meer is, maar er alleen maar brood overblijft voor mij? Waarom hebben we überhaupt geen dingen meer om te eten, behalve brood? (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bleh, ik haat bellen. Je geeft me ook niet echt de optie om me even af te sluiten van de buitenwereld, zo. Dit zou mijn dag worden om thuis te hangen en te bekomen van zoveel mensen. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou willen dat ik ongesteld werd.. Erop wachtend is hatelijk.

    Waarom heb ik het gevoel dat de slechte dingen mij altijd achtervolgen. Ik doe zo mijn best om alle negativiteit weg te houden uit mijn leven, maar dan komt er wel weer iemand anders die die shit in mijn gezicht drukt en dan moet ik weer van alles doen om er vanaf te komen.

    I wanna cry.


    26 - 02 - '16

    Dezelfde film weer kijken. Wat ik al niet voor mijn ouders over heb lol.

    Zo een Kikki K planner :9~ Wel ik wil een goeie planner en aangezien de agenda's verschrikkelijk rot zijn om te gebruiken. Morgen naar de staples, als ik daar geen planner vind dan ga ik maar deze vragen. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Natuurlijk krijg ik het weer voor elkaar om één arm volledig te laten verbranden, plus mijn voeten, terwijl mijn neus op magische wijze ongehavend is gebleven. Rare zonnebrandsmeerkunsten zijn dat. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik haat het zo erg als mensen zeggen "mijn" terwijl het van mij is.
    Dude. Je hielp me alleen. Het is niet jouw werk.

    Wiarda schreef:
    Natuurlijk krijg ik het weer voor elkaar om één arm volledig te laten verbranden, plus mijn voeten, terwijl mijn neus op magische wijze ongehavend is gebleven. Rare zonnebrandsmeerkunsten zijn dat. :')


    Bij mij is het andersom. Mijn neus en nek zijn verbrand en mijn armen vrijwel niet. Terwijl ik neus en nek had ingesmeerd en mijn armen niet :W


    26 - 02 - '16