• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Deze community is echt fucked up. Waarom kom ik toch steeds terug?

    Morgen is het al zover. Met de trein naar Schiphol ahhh. :9~

    Ik ben vandaag naar een roofvogelshow geweest en ik heb geweldige foto's gemaakt, althans, dat vind ik zelf c;


    26 - 02 - '16

    Zo. Moe. En. Veel. Te. Warm. *dies*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kind huilt omdat het in de kinderstoel moet. Ouders vinden het zielig en laten het kind bij de hete barbecue lopen.

    Suku schreef:
    Kind huilt omdat het in de kinderstoel moet. Ouders vinden het zielig en laten het kind bij de hete barbecue lopen.


    Beste. Ouders. Ooit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Don't cry. Don't cry. Don't cry.


    Het is 7 uur en ik heb nog steeds geen avondeten gehad. I'm getting hungry!


    26 - 02 - '16

    Ik zweer het je. Als mensen mijn vriend nog een keer 'dame' noemen hé... Ik sta op het punt om uitbranders te geven! Hij is transgender en wil man zijn en wordt ongelukkig als iedereen dame zegt, fuck you met dame en mevrouw! Je ziet toch dat 'ie plat is bovenin (van 't binden) en mannenkleding draagt. Urgh!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 19:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik zweer het je. Als mensen mijn vriend nog een keer 'dame' noemen hé... Ik sta op het punt om uitbranders te geven! Hij is transgender en wil man zijn en wordt ongelukkig als iedereen dame zegt, fuck you met dame en mevrouw! Je ziet toch dat 'ie bind en zo. Urgh!


    Dat vind ik zo vervelend voor je vriend :c
    Ik erger me er overigens ook aan, dat maakte ik deze vakantie nog mee, als kleine kinderen zich aan je vastklampen en je 'mama' noemen. NEE! GA WEG! Ik wil geen kinderen ;_;


    26 - 02 - '16

    Enrique Iglesias maakt nog steeds muziek? Awesome. Hij is zo knap :3
    Ik moet maar weer eens radio gaan luisteren. Al een paar jaar niet gedaan.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 19:03 ]

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Dat vind ik zo vervelend voor je vriend :c
    Ik erger me er overigens ook aan, dat maakte ik deze vakantie nog mee, als kleine kinderen zich aan je vastklampen en je 'mama' noemen. NEE! GA WEG! Ik wil geen kinderen ;_;


    Ja, het is zo sneu. Ik verbeter mensen ook telkens en dan kijken ze me zo schaapachtig en dom aan. >:c

    Omg, dat is zo irri. Zeg dat je hun mamma niet bent dan xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En het is zo ver. Ze heeft haar vingers verbrand aan de bbq. De hel is losgebroken.

    Suku schreef:
    En het is zo ver. Ze heeft haar vingers verbrand aan de bbq. De hel is losgebroken.


    Och jeetje. Wat een slechte ouders zeg, zeg dat maar effe tegen ze >:c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Suku schreef:
    En het is zo ver. Ze heeft haar vingers verbrand aan de bbq. De hel is losgebroken.


    Och, die bbq is ook zo slecht he! Laten we de bbq veilig bovenop het dak parkeren, zodat kind er niet bij kan :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."