• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Had ik eindelijk een manier gevonden om op een soort-van legit manier een shiny legendary te krijgen, is het gepatched. Well fuck you too Nintendo/GameFreak


    26 - 02 - '16

    En toen had je je 20.000e forumpost gemist. Meh. :c

    &Nu lekker tukkie doen. Dromeland, ik kom eraan! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stiekem ben ik hier best trots op, mwihihi.


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Stiekem ben ik hier best trots op, mwihihi.


    Zeker prachtig!

    Elvenking schreef:
    (...)
    Zeker prachtig!


    Thank you c;
    Ik had geluk, want ik ontdekte dat de lucht zo eruit zag toen ik aan tafel zat te eten en dat ik van tafel mocht om de foto te maken c;


    26 - 02 - '16

    I'll wait for you. Even if it takes forever for me to see you again, my lovely kitten.

    Ik wil echt zo graag weer schrijven.. ik wil het gebruiken als uitlaapklep maar merk dat ik blokkeer zodra ik mijn eerste zin uit probeer te typen. Het lukt me gewoon niet.. nog steeds niet. Pff. Het is allemaal zo veel en zo ingewikkeld. Waarom is het in hemelsnaam zo moeilijk?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik kan jullie vertellen dat ik ga beginnen met een nieuw comic.
    Yay, feestje.

    Morgen vragen aan die "vriendin" om af te spreken.. En dan uitpraten.. Ik kijk er naar uit, jeej. :/ Als ze niet zo onvolwassen was, wilde ik het zonder problemen doen, but I know her... Maar ik mag me ook niet laten doen, ik moet haar ermee confronteren. Loopt het slecht af, is het eigenlijk ook goed.. Ik hoef geen vriendinnen meer te zijn met zo iemand.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zou willen dat ik nooit Achtste groepers huilen niet had gelezen, want dan zou ik me misschien iets minder creeped out voelen over het feit dat dit de derde bloedneus in twee dagen is. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zou willen dat ik nooit Achtste groepers huilen niet had gelezen, want dan zou ik me misschien iets minder creeped out voelen over het feit dat dit de derde bloedneus in twee dagen is. ><


    Oh ugh, door die film ben ik ook bang voor bloedneuzen geworden xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, dat was jij. Ik had het kunnen weten. ><

    Today's going to be a long ass day.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Regrets


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil iets doen! Iets leuks, graag. Niet alleen en buiten. Maar iedereen heeft al iets te doen.


    Rest in Peace, Son of Gondor