• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder meent zichzelf echt enorm veel, damn. Sorry dat ik een uurtje op mijn computer zit om via Skype af te spreken met mijn vrienden na een enorm slopende dag, maar daarvoor hoef je nog niet te staan schreeuwen en dreigen met huisarrest voor de ogen van mijn vrienden, waarna je gewoon doodleuk weer zelf achter je computer kruipt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga niet sorry zeggen als het mij niet spijt, dan verliest een woord zijn waarde.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Graysons schreef:
    Ik ga niet sorry zeggen als het mij niet spijt, dan verliest een woord zijn waarde.

    ^^^^^^^

    Ik weet niet of ik dit vol ga houden. :/


    Caution first, always.

    Ik ben blij dat ik klaar ben met werken. Ugh, wat haat ik mijn oor


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je wilt gewoon te graag alternatief zijn, maar je faalt. Dat maakt het zo hilarisch om je instagramprofiel te stalken.


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    Ik ben blij dat ik klaar ben met werken. Ugh, wat haat ik mijn oor

    dit was zo random dat ik erom moest lachen hahaha

    Mijn moeder probeert af te vallen en reageert haar frustratie af op me. Afvallen is een kwestie van geduld, en niet alleen gezond eten


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    In het begin was ik blij dat ik eindelijk geopereerd mocht worden, maar nu het dichter bij komt begin ik het toch wel wat eng te vinden ;/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Clicker schreef:
    (...)
    dit was zo random dat ik erom moest lachen hahaha


    Tenminste nog iemand die erom kan lachen :') Nee serieus, ik slaap al twee nachten slecht door mn oor, waardoor ik nu een zombie ben. Dus vandaar :') Maar okay, ik sluit me erbij aan dat het nogal heel erg random klinkt :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Voor het eerst in mijn bijna vijfjarige Quizletbestaan heb ik werkelijk zin om een steen door een raam te smijten door een stelling. Blijkbaar zijn er dus toch nog stellingen waar de meningen werkelijk over verdeeld zijn. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    De zakkenrollers had ik niet eens door tot ik erop werd gewezen. Ik ben normaal nog wel zo goed in puns! De pinkautomaat van de ING vond ik overigens ook nog wel leuk gevonden. :'D


    haha heeerlijk, die heb ik helaas gemist. Was je er ook?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Voor het eerst in mijn bijna vijfjarige Quizletbestaan heb ik werkelijk zin om een steen door een raam te smijten door een stelling. Blijkbaar zijn er dus toch nog stellingen waar de meningen werkelijk over verdeeld zijn. :'D


    Je bent niet de enige.



    Astriferous schreef:
    (...)

    haha heeerlijk, die heb ik helaas gemist. Was je er ook?


    Ja! Met Marleen. (bloos) Ik was er nooit eerder geweest, maar ik vond het geweldig. Overal regenbogen en puns, perfect, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja! Met Marleen. (bloos) Ik was er nooit eerder geweest, maar ik vond het geweldig. Overal regenbogen en puns, perfect, haha.


    aah wat leuk, jammer dat ik jullie niet tegen het lijf gelopen ben. Ik ben er tien jaar geleden met mijn moeder en mijn zusjes geweest, toen was het heel anders (niet zo vreselijk druk bijvoorbeeld, kon toen gewoon op de brug staan en alles zien). Ik vond het ook heel leuk, al heb ik maar de helft van de botenoptocht gezien - want het duurde wel heeeeel lang. Ik vond vooral de boot voor acceptatie goed (die heeft geloof ik ook gewonnen) en die van defensie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Voor het eerst in mijn bijna vijfjarige Quizletbestaan heb ik werkelijk zin om een steen door een raam te smijten door een stelling. Blijkbaar zijn er dus toch nog stellingen waar de meningen werkelijk over verdeeld zijn. :'D


    Jaa.. Al heb ik het idee dat het hier gewoon om een andere intepretatie gaat. Maar ik deel het baksteen-gooi-gevoel


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."