• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Patriots schreef:
    Wauw — jij verdient het echt niet om Moderator te zijn.


    Wat mis ik. ;o


    Your make-up is terrible

    Runescript schreef:
    Yaai, Nikki is mijn held! (hoera)


    Hehe. 8D


    Your make-up is terrible

    He, waarom kan ik windows 10 nog niet installeren. Vanaf 29 juli zou het al moeten kunnen toch... :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik zeg; ik zou het totaal niet erg vinden om naast een vreemde te zitten.

    Runescript schreef:
    He, waarom kan ik windows 10 nog niet installeren. Vanaf 29 juli zou het al moeten kunnen toch... :\

    Same. (no_chears) De helppagina van hun website werkt ook niet echt mee, sinds ik een foutmelding krijg als ik naar de FAQ wil gaan. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Same. (no_chears) De helppagina van hun website werkt ook niet echt mee, sinds ik een foutmelding krijg als ik naar de FAQ wil gaan. :'D


    Lol, vet fucked up xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet ik hier echt aan beginnen? D: Zo saaaai. ;(


    Ik wil een tuin vol egels

    Runescript schreef:
    He, waarom kan ik windows 10 nog niet installeren. Vanaf 29 juli zou het al moeten kunnen toch... :\

    Heb je wel een melding gekregen dan dat hij klaar is voor je pc/laptop?


    Ik kan eindelijk Anouk live zien dit jaar!(hoera)(dance)

    Monstrous schreef:
    (...)
    Heb je wel een melding gekregen dan dat hij klaar is voor je pc/laptop?


    Ik kan eindelijk Anouk live zien dit jaar!(hoera)(dance)


    Nee, moet dat dan? Want ik heb hem wel al lang gereserveerd :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    (...)

    Nee, moet dat dan? Want ik heb hem wel al lang gereserveerd :W


    Jep xd dat heb ik ook en als ik op dat icoontje druk zegt die "Windows 10 word gevalideerd voor uw pc. We raden aan dat u de upgrade uitvoert nadat u de melding hebt ontvangen dat windows 10 voor uw specifieke pc klaar is."

    Dus zolang je de melding nog niet hebt gehad kun je hem denk ik er ook nog niet opzetten xd

    Groeiende hekel aan de OV chipkaart. Rotding.


    Your make-up is terrible

    Yes ik heb m'n melding binnen. Nu maar eens updaten c;


    26 - 02 - '16

    Ik wou dat ik ergens écht goed in was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I only love it when you touch me
    not feel me
    When i´m fucked up
    that´s the real me


    i put the fun in funeral

    Oké, oké, ik ben ontzettend dom geweest en heb een fout gemaakt door het te vergeten en ik weet het, ik zei het jullie net, maar je hoeft het echt niet nog eens te herhalen en te zeggen hoe achterlijk ik ben. Dat weet ik al :') En daarbij, had je het zelf maar eerst eens moeten nakijken, je bent een ouder voor iets. En stop met te zeggen "en als je dat nu eens had gedaan, maar dat heb je blijkbaar ook niet gedaan", nee :') ik weet ook dat ik het eventueel had moeten doen, maar met dat te zeggen, gaat het echt niet meer veranderen :') Het is zoals het is. Deal with it.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys