• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Alweer verloren. Spelletjes zijn niks voor mij


    26 - 02 - '16

    Waarom maken jullie het leven zo moeilijk? Of ben ik weer degene die moeilijk doet? :') Ik vraag om drie. Fucking. Handdoeken. Moet je niet komen klagen dat ik je er om vráág omdat je kwaad werd omdat ik de foute handdoek nam :') Óf wij gewoon die stomme handdoeken geven zonder boos te zijn dat ik het überhaupt vroeg, excuses dat ik je kostbare tijd verspilde :') Of het is niet vragen langs mijn kant en dan neem ik gewoon die stomme handdoeken die ik het eerst zie, maar dié handdoeken mag ik dan weer niet nemen. Naja, I'm the dramaqueen :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zit je met de kat van de buren te flirten, gaat ze ineens in de plantenbakken plassen. Lekker weer. Wat een rot kat (:

    Hmm, ik vraag me af of vouchervandaag te vertrouwen is en ik niet later ineens een dikke rekening krijg..

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 18:41 ]

    Aha, het eten is klaar (??) Je hebt geroepen? :') En nu pas, na, je zegt zelf tien minuten geleden te hebben "geroepen" — waarbij het eten sowieso ijskoud is — kom je pas naar mijn kamer met de toon "Heeft mejuffer geen honger of hoe zit het?" Like, pap, ik 1) heb je niet eens horen roepen :') en 2) heb wel honger maar wist niet eens dat 3) het eten überaupt klaar was maar natuurlijk heb je 4) me geroepen :') en tot slot ga ik 5) een lekker koud avondeten mogen eten :33
    Dank je.

    EDIT: Het eten is nog licht lauw, bedankt om deksel op de pot te houden :')

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 19:31 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergeten mijn tanden te poetsen. God ik wist dat ik iets vergeten was. :'D nouja liever dat dan mijn rijbewijs.

    Ben ik de enige die bij het liedje 'Come on Eileen' de hele tijd 'Ik wil een lolly' verstaat? :W


    26 - 02 - '16

    Oke.. Stel t dan ook niet voor, als je t niet wilt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay, een huis met een echt bed en een blije cavia en een laptop waarop alles tegelijk heel klein en gigantisch lijkt. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    These are the days when you wish your bed was already made


    26 - 02 - '16

    Zoveel zin in morgen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom zou het niet leuk kunnen worden met maar 2, eigenlijk 3? En je werd 2 jaar geleden daar enkele keren aangesproken hoor, dus je kan niet zeggen "Nja daar leer je niemand kennen".. Beetje optimisme graag, het kan toch ook leuk zijn met een klein groepje? Jezus, what's the problem with that. En er gaan nog mensen daar heen die je kent zeg je. Ik ken daar niemand, of misschien maar 1 als die tenminste gaat. En ik heb er toch zin in, omdat ik er vertrouwen in heb dat we het ook leuk kunnen maken met ene kleine groep, maar oh nee, je weigert zo te denken...
    Dit is ook niet fijn voor mij hoor, alsof je het niet al leuk vind dat ik en S. al meegaan.


    Ik wil een tuin vol egels

    't Duurt altijd zo lang voordat je usernaam veranderd is op de mobiele versie.. Het is al 5 minuten later dan een paar weken geleden.

    Why the F stuur jij me berichtjes? Ik dacht dat ik af was van die "vriendengroep". :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pokemon, gotta catch them aaaaalll <3


    26 - 02 - '16

    "Om de propedeuse komend jaar met goed gevolg af te ronden zult u de prioriteit moeten geven aan de ontbrekende eerstejaars vakken." What. the fuck. ???
    Ik heb alles gehaald! Ik heb zelfs een extra vak gedaan. Shitshitshit, nou moet ik hier achteraan omdat jullie administratie raar is. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan