• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    ' Ja ik heb wel twee weken moeten wachten om te weten of mijn ship canon werd! Het was zoooo lang.'
    Bitch ik moet wachten tot minimaal 2017/2018 om te weten de enige ship waar ik momenteel vertrouwen in heb canon word, en laten we niet vergeten dat ik al wacht sinds 2008 op een ship om canon te worden (cat)
    Dus hou op met je gezeik. Je heb het nog lang niet zo slecht als andere mensen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waarom slaap ik toch zo slecht en gaat Quizlet altijd om twee uur uit de lucht, zodat ik dan niets meer heb om me te entertainen. First world problems. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Waarom slaap ik toch zo slecht en gaat Quizlet altijd om twee uur uit de lucht, zodat ik dan niets meer heb om me te entertainen. First world problems. :')


    I feel you. Maar je hebt ook nog Wattpad :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Weer een leeg huis. Het is nu al de... *telt* vijfde keer dat mijn ouders zonder mij op vakantie gaan, maar toch voelt het vreemd als ze dan net weg zijn. Toch wel weer fijn dat ik meteen naar mijn vriend ga <3
    Missed you!


    Deep inside, I've never felt alive

    Jeeees, hoelang blijf ik met die kiespijn zitten? Ben al 4 keer naar de tandarts geweest. 4 KEER! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blergh. Nee, dat mag niet. Stommerd. Stomkop. Sukkel. Oké, ik ben degene die in dit geval geen recht heeft enzo, maar alsnog vind ik het kut en ben ik behoorlijk geïrriteerd. (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hallelujah mag ik elke dag zo opstaan? 8D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    100 woorden al. Ik hoop dat ze dit artikel leuk gaan vinden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kom mijn spullen nou bezorgen. (cat)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 12:25 ]


    Caution first, always.

    Bezig hele nieuwe WvW uit te schrijven, omdat die van mij ieder moment zomaar af kan lopen. Nu hoop ik stiekem dat het niet heel lang meer gaat duren, want ik heb wel zin deze "Teen Wolf" WvW te starten :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Beter pakken jullie je spullen uit en komen jullie niet de hele middag en avond bij ons op bezoek. Daar heb ik geen zin in.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 12:45 ]

    Toch positief genoeg over mezelf gepraat! Dinsdag intakte (yeah)

    Whahaha, de Fifty Shades Of Grey - Grey recensie van Nu.nl is echt grappig. "Elke keers als Ana op haar lip bijt lees je dat zijn trots begint te steigeren."

    Dit stinkt verschrikkelijk. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En nog 4 dagen te gaan voordat ik naar huis kan. Ben blij dat het allemaal niet meer zo lang hoeft te duren c;


    26 - 02 - '16