• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Bijna naar spanje! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe is het mogelijk dat je jaloers kan zijn op een relatie tussen twee mensen in een tv serie?

    Dauth schreef:
    Bijna naar spanje! *O*


    Veel plezier alvast! ;3


    26 - 02 - '16

    Nou maar eens naar bedje toe en hopen dat mijn gewicht morgen mee valt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I miss you :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    boooooored.


    Your make-up is terrible

    I miss you. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dauth schreef:
    Bijna naar spanje! *O*


    veel plezier!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je zou topics moeten kunnen blokkeren, zodat je ze niet meer in de lijst met actieve topics ziet.

    Painkiller schreef:
    Aha, het eten is klaar (??) Je hebt geroepen? :') En nu pas, na, je zegt zelf tien minuten geleden te hebben "geroepen" — waarbij het eten sowieso ijskoud is — kom je pas naar mijn kamer met de toon "Heeft mejuffer geen honger of hoe zit het?" Like, pap, ik 1) heb je niet eens horen roepen :') en 2) heb wel honger maar wist niet eens dat 3) het eten überaupt klaar was maar natuurlijk heb je 4) me geroepen :') en tot slot ga ik 5) een lekker koud avondeten mogen eten :33
    Dank je.

    EDIT: Het eten is nog licht lauw, bedankt om deksel op de pot te houden :')


    Ouders zijn af en toe zo gek (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Suku schreef:
    Je zou topics moeten kunnen blokkeren, zodat je ze niet meer in de lijst met actieve topics ziet.

    Omg, dit denk ik ook zo vaak. :'l


    Caution first, always.

    Ja hoor, iedereen op internet heeft slechte bedoelingen...


    Ik wil een tuin vol egels

    Ey, volgens mij had ik hier nog geen MT op (;
    Bij deze dus.

    De blauwe plek op mijn been is te verdacht. "Misschien is het wel een tekenbeet." Maar sinds wanneer ziet dat er zo uit? :') Hoe dan ook, morgen naar de huisarts. Hoop dat we er gewoon vanaf komen met een awkward "Het is gewoon een blauwe plek"-woordje...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    Ey, volgens mij had ik hier nog geen MT op (;
    Bij deze dus.

    De blauwe plek op mijn been is te verdacht. "Misschien is het wel een tekenbeet." Maar sinds wanneer ziet dat er zo uit? :') Hoe dan ook, morgen naar de huisarts. Hoop dat we er gewoon vanaf komen met een awkward "Het is gewoon een blauwe plek"-woordje...


    Een tekenbeet is te herkennen aan een grote rode (vaak ronde) rand dat overloopt naar wit (naar binnen toe. Soort tweede ring) en in het midden een vurig rode stip. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    (...)

    Een tekenbeet is te herkennen aan een grote rode (vaak ronde) rand dat overloopt naar wit (naar binnen toe. Soort tweede ring) en in het midden een vurig rode stip. (:

    Nou ja, daar lijkt het dus niet echt op, en dat is de reden dat ik ook niet gek bang ben dat het iets ergs is. Maar de vriendin van mijn moeder is wel gealarmeerd, en haar man, die best wat van dat soort dingen afweet, kan het ook niet met zekerheid zeggen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…