• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Uuugh mn nek zit rechts echt he-le-maal vast. Stomme kuttics! D: en het doet steeds meer en meer zeer en paracetamol of zo'n zalfding helpen niet. Kutzooi. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die verhalen die mijn moeder soms over mensen vertelt maken me echt misselijk...


    Your make-up is terrible

    Samenleven met een bipolair iemand is echt huilen. Ik kan alles aan, ik kan vliegen, kom dan gaan we de loterij winnen want het leven is toch zo fucking geweldig, lalala ik hou van iedereen. Oh wacht, nee, ik haat mijn leven, laat ik er maar een eind aan maken, haat aan de hele wereld, ik ga even mezelf vol met alcohol gieten. Echt waar, doe alsjeblieft fucking normaal, want ik hou het even echt niet meer hier. ;-;

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 16:51 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Inge, stomme kersenpit, je bent bijna negentien en schudt zo gigantische monologen uit je mouw, dus ga nou niet zo zitten zeuren over een simpel mailtje. Zelfs als ze zouden willen bijten, kunnen ze niet. Ik dacht dat ik hier beter in werd. Fuck.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Well no.

    Oh, gatver. Je zou maar in een roltrapmotor vallen en langzaamaan verpletterd worden.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 17:46 ]

    Waarom zijn tegenwoordig alle video's op youtube overbelicht. Is dit een nieuwe rage waar ik niets vanaf weet ofzo. :'D

    Windows 10 is ontzettend leuk, maar ik vind het wat minder leuk dat mijn virusscanner nu niet meer werkt :'D


    26 - 02 - '16

    Nu al nachtmerries over koffer inpakken, haha.


    Your make-up is terrible

    Op dit moment zou ik echt willen dat ik 2 wedstrijden tegelijk mocht organiseren :') Desondanks is het met de vakantie en de inactiviteit van veel Q-ers beter om toch een maandje te wachten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een bemiddelaarverkiezing is geen wedstrijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo vreselijk blij dat ik mijn laptop terug heb na vier maanden oude computer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dan ga je naar de help pagina en kom je een zeer behulpzaam "More information will be published soon" tegen. Bedankt. (cat)

    --

    En... toen zat een vak dat ik verplicht moet volgen vol? ... Hoe had ik dat dan moeten doen? Magisch een laptop tevoorschijn toveren terwijl ik op vakantie was om klaar te gaan zitten voor het moment waarop de inschrijvingen om twaalf uur open gingen? Wtf wtf wtf, ik raak hier zo gestrest van.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 19:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    onderwaardering mucho mucho


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zandsculptuur be like; Selfieee :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.