• Hoii,

    Mijn huid is al jaren een grote onzekerheid van mij, ik heb heel erg last van puistjes, vettigheid, roodheid en gewone lelijkheid gehad sinds ik 10 was. Nu ben ik 14 en is het om een of andere reden bijna gestopt, naast kleine puistjes, yay.

    Een ding waar ik me nog altijd wel heel erg veel voor schaam en waar ik wel mee zit, zijn mijn poriën. In mijn ogen zie ik ze heel erg en zijn ze echt enorm, waardoor ik liever niet met mijn haar naar achter ga lopen, want straks ziet iemand het. Natuurlijk is het wel onzinnig, maar ik zit er zelf mee. Foundation smeren zou ik ook nog wel kunnen overwegen, maar daar krijg ik puistjes van. :'D

    Nu heb ik een vraag, heeft iemand hier ook last van en weet wat ik er mee moet doen?

    Als iemand me kan helpen, ily.


    wat was dit ookalweer

    Ik zou gaan voor een goed merk van concealer. Er zijn ook concealers die tegelijktertijd anti puist zijn. (ik denk van garnier ofzo, ik weet het niet juist)

    Daarbij, wees blij dat het nu al ver over is! Bijna iedereen gaat door de puisten fase, hoe vroeger het bij je begint hoe vroeger het eindigt! Ik had zeker tot en met mijn 15 echt regelmatig puisten, daarvoor ben ik ook oorspronkelijk begonnen met makeup en dat heeft het bij mij nooit erger gemaakt.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 16:21 ]


    effort never betrays you