• Heya,

    Sommige van jullie kennen de user Painkiller aka Qing wel -- een heel lief kind met een hele irritante naam.
    Ik weet dan wel hoe je haar naam eigenlijk uitspreekt, maar toch zeg ik het stiekem fout :')
    Dus -- hoe spreken jullie het uit?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ach, bij mij is het onmogelijk voor oudere mensen om mijn naam uit te spreken. Zelfs mijn eigen overgrootmoeder heeft er problemen mee :'D


    What would Emma do?

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik had wel op zijn minst gehoopt dat beta's het juist zouden uitspreken, Ienge. (cat)


    Ik spreek bèta nog steeds verkeerd uit (beeeta in plaats van behhhta), dus wat namen betreft ben ik al helemaal niet te vertrouwen. :'D Het is maar goed dat ik om enigszins intelligent over te komen op Q alleen geschreven woorden nodig heb.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Liopleurodon schreef:
    Ach, bij mij is het onmogelijk voor oudere mensen om mijn naam uit te spreken. Zelfs mijn eigen overgrootmoeder heeft er problemen mee :'D


    Haha hoezo precies? Felicia is toch niet zo moeilijk? O.O

    @Ieejnge: GOTCHAAAA!! (cat) Stiekem zijn alle beta's zo (cat) — Ik zou zeggen; maak er werk van op eraan te werken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Haha hoezo precies? Felicia is toch niet zo moeilijk? O.O

    @Ieejnge: GOTCHAAAA!! (cat) Stiekem zijn alle beta's zo (cat) — Ik zou zeggen; maak er werk van op eraan te werken.


    Felitsia, Felis, Flicia, Felichia

    De variaties zijn blijkbaar enorm.


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Felitsia, Felis, Flicia, Felichia

    De variaties zijn blijkbaar enorm.


    Hahaha :'D Feel the pain, lieverd haha :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik speel vals bij qing d'r naam want ik had het aan een vriendin gevraagd ha


    Spinning around, I'm weightless.

    Jongens, de poll is poll van de week geworden, hahaha ^^. En King is nu op kamp, dus ze zal denk ik niet meer reageren hier de komende tien dagen :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik zag het ook net :'D Dat is wel super.


    What would Emma do?

    Te moeilijk voor mij. Vanaf nu noem ik je in mijn hoofd gewoon Aurora. (cat) Als ik mag.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zeg altijd 'King', ook al weet ik dat dat niet juist is. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.