• Vermaak me, en dan zal ik eens denken aan een prijs voor de winnaar (A)
    Want:

    Het leven heeft zoveel positieve kanten, dat pessimisten er moedeloos van worden.

    EDIT:
    De winnaar (in mijn ogen) krijgt 10 euro shoptegoed voor zijn/haar favoriete webshop.
    (Winnaar wordt gekozen aan het einde van de maand).

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 10:08 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Een hele lieve vriend van de familie, die helaas is overleden had altijd het beste zinnetje. Hij zong altijd: Ik heb een gat in m'n emmer, en een emmer in m'n gat. Ging ik altijd plat om.


    The truth is out there.

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Dat vind ik nog wel meevallen. Het zijn de grappen over orthodontisten die bij mij niet door de beugel kunnen.


    Ja precies, of grappen over mijn salaris, daar moet ik ook altijd even inkomen.


    everything, in time

    Het tuincentrum is hier laatst overvallen, vermoedelijk waren het struikrovers


    Sarah = ongewoon sexy

    Hahaha, dit is leuk. Even een MT.


    "No one can hate you with more intensity than someone who used to love you." - Cupido ||| [Nieuw Account]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wilde laatst Vulva typen op de telefoon, maar hij herstelde dit naar Volvo, het was de auto correctie

    (nerd)


    Sarah = ongewoon sexy

    Meraki schreef:
    (...)

    Ja precies, of grappen over mijn salaris, daar moet ik ook altijd even inkomen.

    Inderdaad! Grappen over mijn bril zie ik ook nooit aankomen, ook al komen de mensen die ze maken vaak nogal scherp uit de hoek.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Duivelsgebroed schreef:
    Het tuincentrum is hier laatst overvallen, vermoedelijk waren het struikrovers

    Bij ons is de bakker altijd de dupe. Gelukkig zijn het enkel wat kruimeldiefstallen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom drinken italianen hun koffie uit zulke klein kopjes? Dat doen ze espresso.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Scully schreef:
    Een hele lieve vriend van de familie, die helaas is overleden had altijd het beste zinnetje. Hij zong altijd: Ik heb een gat in m'n emmer, en een emmer in m'n gat. Ging ik altijd plat om.


    Ik ga er telkens weer plat om als ik iemands band lek steek.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wacht niet op een wonder, creëer zelf een wonder


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Inderdaad! Grappen over mijn bril zie ik ook nooit aankomen, ook al komen de mensen die ze maken vaak nogal scherp uit de hoek.


    Dat snap ik helemaal. Woordgrappen over havermout vind ik wel heel leuk, daar lust ik echt pap van. Grappen over de politie boeien me dan weer niet zo. Net als grappen over Vincent van Gogh, daar luister ik maar met een half oor naar. Sowieso, als je een grap maakt over een schilder, doe het dan met verve.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Dat snap ik helemaal. Woordgrappen over havermout vind ik wel heel leuk, daar lust ik echt pap van. Grappen over de politie boeien me dan weer niet zo. Net als grappen over Vincent van Gogh, daar luister ik maar met een half oor naar. Sowieso, als je een grap maakt over een schilder, doe het dan met verve.


    dat zijn briljante punch lines xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Meraki schreef:
    (...)

    Dat snap ik helemaal. Woordgrappen over havermout vind ik wel heel leuk, daar lust ik echt pap van. Grappen over de politie boeien me dan weer niet zo. Net als grappen over Vincent van Gogh, daar luister ik maar met een half oor naar. Sowieso, als je een grap maakt over een schilder, doe het dan met verve.


    Van de Nederlandse cultuur, daar heb ik echt niet genoeg kaas van gegeten om er treffelijk over te kunnen oordelen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MOAR! MOAR!


    Sarah = ongewoon sexy