• Vermaak me, en dan zal ik eens denken aan een prijs voor de winnaar (A)
    Want:

    Het leven heeft zoveel positieve kanten, dat pessimisten er moedeloos van worden.

    EDIT:
    De winnaar (in mijn ogen) krijgt 10 euro shoptegoed voor zijn/haar favoriete webshop.
    (Winnaar wordt gekozen aan het einde van de maand).

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 10:08 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Wie een kuil graaft voor een ander... Die wordt moe.


    Spinning around, I'm weightless.

    Did you hear about the guy who's got his entire left side cut off? He's all right now.

    I wonderen why the baseball was getting bigger, and then it hit me. :')

    Oh en eentje die waargebeurd is:

    Een tijdje geleden zat ik achter de kassa en werd er een overval gepleegd waar ik werkte. Toen de vrouw van slachtofferhulp vroeg hoe ik me op dat moment voelde, antwoordde ik: het overviel me een beetje.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 1:07 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Blurrierface schreef:
    Did you hear about the guy who's got his entire left side cut off? He's all right now.

    I wonderen why the baseball was getting bigger, and then it hit me. :')

    Oh en eentje die waargebeurd is:

    Een tijdje geleden zat ik achter de kassa en werd er een overval gepleegd waar ik werkte. Toen de vrouw van slachtofferhulp vroeg hoe ik me op dat moment voelde, antwoordde ik: het overviel me een beetje.


    Oke, die is briljant :'D Al vind ik het wel erg dat het je overkomen is. Misschien wordt het nog positief en win je er tien euro mee :')


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    Misschien wordt het nog positief en win je er tien euro mee :')





    Dit jurylid laat zich niet emotioneel chanteren (cool)


    Sarah = ongewoon sexy

    Maar ik ben zo zielig:c

    Nee, heel eerlijk gezegd ben ik blij dat het mij is overkomen (want ik wil shoppen, ok grapje), en niet een van m'n collega's. Ik werk r namelijk al wat langer en ik weet wat ik moet doen, en ik zou het heel naar vinden als het iemand overkomt die het niet kan handelen en er mentaal echt van in de problemen komt (dit klinkt alsof ik hele labiele coworkers heb of niet? :'D). Zoveel zat er niet in m'n kassa en de meneer is allang opgepakt dus het is allemaal okay ^^

    Also, did you ear about van Gogh?


    Spinning around, I'm weightless.

    Blurrierface schreef:
    Maar ik ben zo zielig:c

    Nee, heel eerlijk gezegd ben ik blij dat het mij is overkomen (want ik wil shoppen, ok grapje), en niet een van m'n collega's. Ik werk r namelijk al wat langer en ik weet wat ik moet doen, en ik zou het heel naar vinden als het iemand overkomt die het niet kan handelen en er mentaal echt van in de problemen komt (dit klinkt alsof ik hele labiele coworkers heb of niet? :'D). Zoveel zat er niet in m'n kassa en de meneer is allang opgepakt dus het is allemaal okay ^^

    Also, did you ear about van Gogh?


    Goed bezig! Misschien moet ik maar een heldenbonus toevoegen (:


    Sarah = ongewoon sexy

    screw Hogwarts I am going to Pigfarts!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blurrierface schreef:
    Maar ik ben zo zielig:c

    Nee, heel eerlijk gezegd ben ik blij dat het mij is overkomen (want ik wil shoppen, ok grapje), en niet een van m'n collega's. Ik werk r namelijk al wat langer en ik weet wat ik moet doen, en ik zou het heel naar vinden als het iemand overkomt die het niet kan handelen en er mentaal echt van in de problemen komt (dit klinkt alsof ik hele labiele coworkers heb of niet? :'D). Zoveel zat er niet in m'n kassa en de meneer is allang opgepakt dus het is allemaal okay ^^

    Also, did you ear about van Gogh?


    Heb je dat geld dan gegeven of wat heb je ermee gedaan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval niet asociaal.


    26 - 02 - '16

    Blurrierface schreef:
    Did you hear about the guy who's got his entire left side cut off? He's all right now.

    I wonderen why the baseball was getting bigger, and then it hit me. :')

    Oh en eentje die waargebeurd is:

    Een tijdje geleden zat ik achter de kassa en werd er een overval gepleegd waar ik werkte. Toen de vrouw van slachtofferhulp vroeg hoe ik me op dat moment voelde, antwoordde ik: het overviel me een beetje.


    Zo'n overval zou ik voor geen geld willen meemaken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leest stiekem mee en gaat helemaal stuk


    “A queen will always turn pain into power.”

    Een schrizofreen, is nooit alleen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 18:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niemand is waardeloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen


    Sarah = ongewoon sexy

    Openingszin:

    Wil je eerst pizza eten en daarna neuken? Of hou je niet zo van pizza.


    ik zit de laatste tijd in de slechte openingszinnen :')

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 18:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Duivelsgebroed schreef:
    Niemand is waardeloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen

    hahaha dat is een goede punchline


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."