• Vermaak me, en dan zal ik eens denken aan een prijs voor de winnaar (A)
    Want:

    Het leven heeft zoveel positieve kanten, dat pessimisten er moedeloos van worden.

    EDIT:
    De winnaar (in mijn ogen) krijgt 10 euro shoptegoed voor zijn/haar favoriete webshop.
    (Winnaar wordt gekozen aan het einde van de maand).

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 10:08 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Bij ons is de bakker altijd de dupe. Gelukkig zijn het enkel wat kruimeldiefstallen.


    Bij ons is het eerder de slager die overvallen wordt, maar om eerlijk te zijn, het zal me worst wezen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    (...)

    Bij ons is het eerder de slager die overvallen wordt, maar om eerlijk te zijn, het zal me worst wezen.


    Dat is nog al eens een inbraakplaag. Bij ons in het dorp was het de krantenwinkel, maar dat is ondertussen ook al oud nieuws.

    Oke, ik kan dit echt niet :'D


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    Oke, ik kan dit echt niet :'D


    WEL.


    Sarah = ongewoon sexy

    Wil iemand hier een grap over mozzarella horen? Of nee, laat ook maar, hij is nogal cheesy. (joehoe)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Dat is nog al eens een inbraakplaag. Bij ons in het dorp was het de krantenwinkel, maar dat is ondertussen ook al oud nieuws.

    Oke, ik kan dit echt niet :'D


    Ik hoorde laatst ook dat onze krantenjongen lijdt aan een posttraumatische stressstoornis.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Ik hoorde laatst ook dat onze krantenjongen lijdt aan een posttraumatische stressstoornis.


    Ik moest even denken, maar erg goed :)


    Sarah = ongewoon sexy

    Naaktstranden, je hebt er niets aan.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik stond laatst naast een jongen, hij vroeg me om te gaan zitten, maar ik ben een alleenstaande vrouw :$

    Ik had nog een grap over de Mount Everest, maar daar kan ik nu zo 1, 2, 3 niet opkomen..


    everything, in time

    KhalEvi schreef:
    Ik stond laatst naast een jongen, hij vroeg me om te gaan zitten, maar ik ben een alleenstaande vrouw :$


    :D Heuy trots op je
    __


    De dokter wilde meer bewegen op zijn werk, maar in de praktijk kwam daar niets van terecht


    Sarah = ongewoon sexy

    hahaha deze is ook leuk xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wil je vlinders in je buik, stop dan een rups in je reet.

    I'm sorry :')


    How far is far

    De bankier deed ook nog een duid in het zakje.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Die prostituee van achter de hoek laat echt iedereen zijn kloten voor d'r afdraaien, terwijl ze zelf geen kloten doet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wilde een grap maken over Miley Cyrus maar 't werkte niet.

    (Niet zelf verzonnen.)


    Ik wil een tuin vol egels