• Hallo en welkom bij de Schrijfwedstrijd van Hogwarts!

    Ik zoek 12enthousiaste deelnemers die graag alles willen inzetten voor deze wedstrijd. Gedurende de wedstrijd, die zes rondes heeft, vallen er geen deelnemers af.
    deelnemers VOL VOL VOL

    1EthereaIGryffindor • Sirius Black. Komende weken druk
    2BaelorRavenclaw • Luna Lovegood.
    3StarlordGryffindor • Lily Evans. 8 tot en met 22 augustus op vakantie
    4SquareRavenclaw • Percy Weasley
    5WeasIeyGryffindor • Nymphadora Tonks
    6MadragudaHufflepuff • Oliver Wood 17 tot en met 22 augustus op vakantie.
    7CaracallaSlytherin • George Weasley
    8hermelien16 Slytherin • Pansy Parkinson 15 tot 29 augustus op vakantie
    9SonOfGondorRavenclaw • Ginny Weasley
    10Wiarda Slytherin • Neville Longbottom
    11Nakama Hufflepuff Rubeus Hagrid
    12Kern Gryffindor Ron Weasley. 23 tot 31 augustus niet beschikbaar.


    Omdat dit een Harry Potter schrijfwedstrijd is, zou het leuk zijn als iedereen bij zijn aanmelding zijn afdeling opgeeft en misschien een Harry Potter gerelateerde naam!

    Rondes
    Er zijn dus zes rondes waarbij elke keer een andere soort story wordt geschreven. Een ronde zal tien dagen duren, uitstel kun je de dag ervoor tot 23u59 vragen en het maximale uitstel is drie dagen. Tijdens de wedstrijd kun je één joker inzetten, bedenk dus goed wanneer je hem inzet!
    Voor elke dag dat je je story niet inlevert worden 0,5 punten van je uiteindelijke score afgetrokken.


    Juryleden en prijzen
    Omdat dit mijn eerste wedstrijd is zoek ik één jurylid die ervaring heeft met wedstrijden en storys.
    De prijzen:
    Voor de winnaarzes maanden lang reclame op het profiel van RonaldWeasley en natuurlijk een berichtje in je gb zodat iedereen weet dat je de Schrijfwedstrijd van Hogwarts 2015 hebt gewonnen!
    Voor de 2e: drie maanden lang reclame op het profiel van RonaldWeasley en natuurlijk een berichtje in je gastenboek zodat iedereen weet dat je de Schrijfwedstrijd van Hogwarts 2015 hebt gewonnen!
    Voor de 3e: twee maanden lang reclame op het profiel van RonaldWeasley en natuurlijk een berichtje in je gastenboek zodat iedereen weet dat je de Schrijfwedstrijd van Hogwarts 2015 hebt gewonnen!
    Troostprijzen: een maand lang reclame op het profiel van RonaldWeasley!


    Ik let op de grammatica, taalfoutjes en zo, in hoeverre je verhaal aan de eisen voldoet, de verzorging.

    Juryleden

    RonaldWeasleyHufflepuff • Hermione
    GreenIeaf


    Regels
    De huisregels van Quizlet natuurlijk!


    Wees niet bang om vragen te stellen!

    Het indienen van de opdrachten
    De opdrachten moeten via een privé bericht met een link naar je opdracht naar beide juryleden worden ingestuurd, netjes verzorgd!


    De story, abo moet niet, maar zou handig zijn.

    Punten

    Ethereal
    Knopfler
    Starlord.
    Square
    Weasley
    Madraguda
    Caracalla -0,5
    hermelien16
    SonOfGondor
    Wiarda
    Nakama
    Kern



    Opdrachten
    Opdracht 1
    Schrijf een verhaal uit het perspectief van Hermione Granger. Het thema mag je zelf kiezen, iets wat in de boeken of films gebeurd is of iets wat je zelf verzonnen hebt. Het maakt niet uit. Minimum aantal woorden 250. We beginnen langzaam ^^ Maximum 400.
    Start: 09/ 08 / 2015
    Inleverdatum: 19 / 08 / 2015 23:59
    Datum uitstel aanvragen: 18 / 08 / 2015 23:59
    Inleverdatum met uitstel: 22 / 08 / 2015 23:59


    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4

    Opdracht 5
    Opdracht 6


    Zodra ik zeker weet dat Greenleaf het tweede jurylid wordt, start de wedstrijd. Je mag natuurlijk vast beginnen aan de opdracht!
    Heel veel succes wenst, RonaldWeasley

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 16:03 ]


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Oh, en mijn afdeling ook Ravenklauw, bitte. ^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kies: Pansy Parkinson.
    Afdeling: drie keer raden :P


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Kan ik nog meedoen? Ik ben een ravenclaw en ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met de persoon die je moet kiezen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben btw Gryffindor. Rawr. Oh en mag ik Lily Evans als persoon?


    Happy Birthday my Potter!

    Als ik het goed heb geteld, zou ik ook nog mee kunnen doen na Marleen. Toch?

    Dan ga ik overigens als afdeling voor Slytherin en als personage voor Neville. Om redenen. Of zo. :')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 20:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gryffindor and Sirius Black please

    Oh, en de l in mijn username is een hoofdletter i ^^

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 20:02 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik denk dat ik mee ga doen. Hufflepuff en Rubeus Hagrid, alsjeblieft?


    16 - 09 - '17

    Slytherin en George Weasley


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Heb je nog Juryleden nodig? :Y)


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik heb niet geteld, maar kan ik nog meedoen? Gryffondor, Ron Weasley :3
    Ik ben 23-31 augustus sowieso niet beschikbaar.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Waaaaah overload berichten xD
    Even tellen :')

    @Greenleaf Ja, ik zoek nog juryleden! :D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 12:28 ]


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    hermelien16 schreef:
    Ik kies: Pansy Parkinson.
    Afdeling: drie keer raden :P


    Ehh??? Geen idee :3


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    SonOfGondor schreef:
    Kan ik nog meedoen? Ik ben een ravenclaw en ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met de persoon die je moet kiezen?


    Je mag een naam kiezen uit de Harry Potter reeks.


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Na Wiarda zijn er 10 plekken vol maar ik kan er maybe nog 12 van maken ^^


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Er kan vanaf nu niemand meer meedoen!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 12:29 ]


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger