• Hallo en welkom bij de Schrijfwedstrijd van Hogwarts!

    Ik zoek 12enthousiaste deelnemers die graag alles willen inzetten voor deze wedstrijd. Gedurende de wedstrijd, die zes rondes heeft, vallen er geen deelnemers af.
    deelnemers VOL VOL VOL

    1EthereaI • Gryffindor • Sirius Black. Komende weken druk
    2Baelor • Ravenclaw • Luna Lovegood.
    3Starlord • Gryffindor • Lily Evans. 8 tot en met 22 augustus op vakantie
    4Square • Ravenclaw • Percy Weasley
    5WeasIey • Gryffindor • Nymphadora Tonks
    6Madraguda • Hufflepuff • Oliver Wood 17 tot en met 22 augustus op vakantie.
    7Caracalla • Slytherin • George Weasley
    8hermelien16 • Slytherin • Pansy Parkinson 15 tot 29 augustus op vakantie
    9SonOfGondor • Ravenclaw • Ginny Weasley
    10Wiarda • Slytherin • Neville Longbottom
    11Nakama • Hufflepuff Rubeus Hagrid
    12Kern • Gryffindor Ron Weasley. 23 tot 31 augustus niet beschikbaar.


    Omdat dit een Harry Potter schrijfwedstrijd is, zou het leuk zijn als iedereen bij zijn aanmelding zijn afdeling opgeeft en misschien een Harry Potter gerelateerde naam!

    Rondes
    Er zijn dus zes rondes waarbij elke keer een andere soort story wordt geschreven. Een ronde zal tien dagen duren, uitstel kun je de dag ervoor tot 23u59 vragen en het maximale uitstel is drie dagen. Tijdens de wedstrijd kun je één joker inzetten, bedenk dus goed wanneer je hem inzet!
    Voor elke dag dat je je story niet inlevert worden 0,5 punten van je uiteindelijke score afgetrokken.


    Juryleden en prijzen
    Omdat dit mijn eerste wedstrijd is zoek ik één jurylid die ervaring heeft met wedstrijden en storys.
    De prijzen:
    Voor de winnaarzes maanden lang reclame op het profiel van RonaldWeasley en natuurlijk een berichtje in je gb zodat iedereen weet dat je de Schrijfwedstrijd van Hogwarts 2015 hebt gewonnen!
    Voor de 2e: drie maanden lang reclame op het profiel van RonaldWeasley en natuurlijk een berichtje in je gastenboek zodat iedereen weet dat je de Schrijfwedstrijd van Hogwarts 2015 hebt gewonnen!
    Voor de 3e: twee maanden lang reclame op het profiel van RonaldWeasley en natuurlijk een berichtje in je gastenboek zodat iedereen weet dat je de Schrijfwedstrijd van Hogwarts 2015 hebt gewonnen!
    Troostprijzen: een maand lang reclame op het profiel van RonaldWeasley!


    Ik let op de grammatica, taalfoutjes en zo, in hoeverre je verhaal aan de eisen voldoet, de verzorging.

    Juryleden

    RonaldWeasley • Hufflepuff • Hermione
    GreenIeaf


    Regels
    De huisregels van Quizlet natuurlijk!


    Wees niet bang om vragen te stellen!

    Het indienen van de opdrachten
    De opdrachten moeten via een privé bericht met een link naar je opdracht naar beide juryleden worden ingestuurd, netjes verzorgd!


    De story, abo moet niet, maar zou handig zijn.

    Punten

    Ethereal
    Knopfler
    Starlord.
    Square
    Weasley
    Madraguda
    Caracalla -0,5
    hermelien16
    SonOfGondor
    Wiarda
    Nakama
    Kern



    Opdrachten
    Opdracht 1
    Schrijf een verhaal uit het perspectief van Hermione Granger. Het thema mag je zelf kiezen, iets wat in de boeken of films gebeurd is of iets wat je zelf verzonnen hebt. Het maakt niet uit. Minimum aantal woorden 250. We beginnen langzaam ^^ Maximum 400.
    Start: 09/ 08 / 2015
    Inleverdatum: 19 / 08 / 2015 23:59
    Datum uitstel aanvragen: 18 / 08 / 2015 23:59
    Inleverdatum met uitstel: 22 / 08 / 2015 23:59


    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4

    Opdracht 5
    Opdracht 6


    Zodra ik zeker weet dat Greenleaf het tweede jurylid wordt, start de wedstrijd. Je mag natuurlijk vast beginnen aan de opdracht!
    Heel veel succes wenst, RonaldWeasley

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 16:03 ]


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Molly Weasley. Aaand Gryffindor.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Is er nog plaats?
    -ah. Oops. Well. I sure will follow this (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 19:25 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    RonaldWeasley schreef:
    Er kan vanaf nu niemand meer meedoen!


    ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Doe ik nu wel of niet mee? :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dus tot persoon 8 kan niemand meer meedoen, of begrijp ik het verkeerd?


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Dus tot persoon 8 kan niemand meer meedoen, of begrijp ik het verkeerd?


    Nou, vergeten het te corrigeren hierboven, ik had geen tijd meer :$
    Wiarda en Marleen doen mee, dan zijn het er 10 en ik dacht er toch 12 van te maken en niet meer dan 12. Dus jij en Kern doen mee!


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    RonaldWeasley schreef:
    (...)

    Nou, vergeten het te corrigeren hierboven, ik had geen tijd meer :$
    Wiarda en Marleen doen mee, dan zijn het er 10 en ik dacht er toch 12 van te maken en niet meer dan 12. Dus jij en Kern doen mee!


    Ah ok, bedankt om het even uit te leggen (:


    16 - 09 - '17

    Iets wat de rest even moet weten maybe:
    Mijn vakantie gaat tot 30 augustus dus daarna zal ik weer even druk zijn met school maar voor de wedstrijd heb ik wel genoeg tijd (:


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Oh HP naam en afdeling. Hufflepuff maar aangezien ze 1 iemand hebben XD oh en kan Oliver Wood nog? :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh boy. Max 400. Dat wordt vast en zeker schrappen Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    Oh HP naam en afdeling. Hufflepuff maar aangezien ze 1 iemand hebben XD oh en kan Oliver Wood nog? :3


    Ja tuurlijk!

    Madrugada schreef:
    Oh boy. Max 400. Dat wordt vast en zeker schrappen Oo


    Tjaa, ik dacht dus, laat ik maar rustigaan beginnen, oeps SORRY
    :X :X


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Iedereen heeft mijn favoriete personages al ingepikt ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Woooow die max 400 wordt echt nog het meest lastige ^^
    Groetjes uit Duitsland btw :p


    Happy Birthday my Potter!

    RonaldWeasley schreef:
    (...)

    Ehh??? Geen idee :3


    Slytherin

    Athenalove schreef:
    (...)

    Slytherin

    Voor hermelien16, andere account gebruikt :S

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 23:05 ]