• Na het studeren komt een oude vriendengroep weer bij elkaar. Ze waren ooit zo close op de middelbare school, maar toen iedereen hun eigen weg ging hield dit verhaal al snel op. Langzaam komen ze allemaal weer in contact met elkaar. Ze zien waar hun vroegere vrienden nu zijn en hoe hun leven eruit ziet zonder de invloeden van de groep. Maar het blijkt dat het bij iedereen praktisch hetzelfde verhaal is. Ze zijn klaar met hun studies. Voor hen is het nu alleen nog maar een kwestie van opstaan, goed voor de dag komen, werken, thuis komen en weer slapen. Dag na dag. Ze zijn het er allemaal over eens dat ze nog één groot avontuur moeten hebben, met zijn allen. Just like the old days. Weken gaan voorbij en dan is het eindelijk zover. Ze zijn allemaal vrij en de road trip door Amerika kan beginnen. Maar is dit wel zo'n goed idee? Zijn de banden tussen hen nog goed genoeg om uren samen in een busje te zitten en wat gebeurt er als het even moeilijk wordt?
    Een ding is zeker: deze road trip wordt zeker het grootste avontuur dat ze ooit zullen meemaken...


    Rollen:
    Vrouwen ~
    - Adriana Hayden Stark ~ Barone
    - Cassia "Cass" Meia Woods ~ Wiser
    - Gracey Jenna Palmer ~ Balloo
    - Delaney Clara Lincoln ~ HeaIy
    - Elle Gabi Mack ~ MeganKM
    - Alison "Ali" Naomi Geisiër ~ AlisonAriaEmily
    - Christina Blake Smith ~Blurrierface
    - Eliza Moore ~ Heavenlyy

    Mannen ~
    - Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood ~ Barone
    - James-Dean Marcus Devraux ~ Wiser
    - Luke Damian Lewis ~ XDarkWingsX
    - Ezra Issac Cullen ~ GusWaters
    - Noah Westerfield ~ coven
    - Alexander James Smith ~ Blurrierface



    Regels:
    • Schrijf stukjes van +- 200 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.



    Extra:
    ~ De groep komt uit Seattle, dit is dan ook het vertrekpunt.
    ~ De bus >




    The Group:

    Women ~


    Gracey Jenna Palmer


    Cassia Meia Woods


    Alison Naomi Geisiër


    Elle Gabi Mack


    Adriana Hayden Stark


    Delaney Clara Lincoln


    Eliza Moore


    Christina Blake Smith

    Men ~


    Matthew Nikolai Lockwood


    James-Dean Marcus Devraux


    Luke Damian Lewis


    Ezra Issac Cullen


    Noah Westerfield


    Alexander James Smith



    Begin:
    Ze verzamelen allemaal op een plein wat vroeger ook wel een van de plekken was waar ze samen vaak kwamen. Via een vriend van Matthews vader hebben ze een busje kunnen regelen voor zolang hun reis duurt. Als iedereen er is en alles is gecontroleerd kunnen ze vertrekken en hun reis beginnen

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:21 ]


    El Diablo.

    Rowley Trevor Sherwood

    Een beetje laat stap ik in mijn auto, het is een Peugeot 107, een heerlijk ding!
    Ik draaide de sleutel in het contact om en start de auto. Rustig rijd in de oprit af richting de afgesproken plek.
    Daar aangekomen druk ik een keer op de toeter en zwaai naar de mensen die er staan. Dan parkeer ik mijn auto naast een van de andere en stap ik uit. Ik loop naar de achterdeur en open deze. Aangezien de kofferbak zo klein is moest mijn bagage op de achterbank. Ik pak mijn koffer uit de auto en sluit de deur, waarna ik de auto op slot doe en mijn sleutels opberg. Met een glimlach loop ik naar de rest toe.
    "Hallo iedereen!" Zeg ik dan en kijk se groep rond. Jeetje wat is iedereen veranderd zeg. De een volwassener dan de ander, maar allemaal herken ik ze er nog in.
    Ik zet mijn koffer naast me neer en steek mijn handen in mijn zakken.
    "Dus, hoe gaat het met iedereen?" Vroeg ik geïnteresseerd. Toen iedereen al in gesprek bleek te zijn, liep ik naar Ezra toe.
    "Hey, iedereen is zo druk in gesprek dat ze me niet zien," zei ik met een zacht lachje en keek even rond. "Warm hé?" vroeg ik toen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 18:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DELANEY CLARA LINCOLN

          Zo liggen we dicht tegen elkaar aangekropen, wat te praten en te lachen, net zoals we vroeger deden. Toch hebben we nog nooit zo dicht op elkaar gezeten eigenlijk en gek genoeg voelt het.. Fijn? Vertrouwd? Veilig? Mijn gedachtengang wordt onderbroken door een o zo bekende stem en ik knijp even mijn ogen dicht, nee he, niet híj.
          "Hee kinders, klaar om op kamp te gaan?" hoor ik Noah's stem en ik kijk even zijn kant op terwijl ik mijn ogen rol en diep zucht. Daarna kijk ik naar Luke en sla even mijn handen voor mijn gezicht.
          "Oh ja trouwens, Noah en ik zijn uit elkaar. Ik heb het uitgemaakt, de reden vertel ik je nog wel eens... Het komt erop neer dat ik hem nu liever nooit meer zie, ook al staat hij daar nu, een paar meter verderop," dat laatste mompel ik en ik pluk wat aan mijn armbandje terwijl ik even naar Noah kijk en dan naar Luke.
          "Hoe dan ook, ik mis niet graag onze bus dus misschien kunen we terug gaan?" zonder op een antwoord te wachten - pak ik zijn hand vast en neem hem mee terug richting de groep waarna ik even een 'hi' zeg tegen iedereen, hoewel ik een zeker persoon nogal negeer. Voorzichtig neem ik weer plaats naast Ezra waarna ik wat begin te spelen op mijn gitaar en tegelijkertijd wat rondkijk.
          "Wanneer komt die bus, Matty?" vraag ik dan en kijk hem even aan.


    I just caught the wave in your eyes


    Luke Damian Lewis

    Psycholoog - 24


    We hoorden beiden opeens een bekende stem. Noah. Ik zag de reactie van Delaney. Blijkbaar wilde ze hem niet zien. Waarom niet? Maar al snel beantwoorde ze die vraag. "Oh ja trouwens, Noah en ik zijn uit elkaar. Ik heb het uitgemaakt, de reden vertel ik je nog wel eens... Het komt erop neer dat ik hem nu liever nooit meer zie, ook al staat hij daar nu, een paar meter verderop," mompelt ze tegen mij. Wat is er dan gebeurd. Ondanks alles werd ik toch wel nieuwschierig, maar ik kreeg het wel een keer te horen. "Hoe dan ook, ik mis niet graag onze bus dus misschien kunen we terug gaan?" Zegt ze maar zonder op mijn antwoord te wachten stond ze al op en pakte ze mijn hand. Opeens tintelde mijn hand vanwege haar aanraking. Wat had ik toch. Ik schudde even onopvallend met mijn hoofd en liep met haar mee naar de groep. Ze zei een algemene ' hi' naar iedereen en ik stond gewoon naast haar bij mijn spullen. Ze ging weer naast Ezra zitten. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek naar de rest. Nu had ik weer zicht op anderen en bestudeer ik iedereen weer. Ze zijn allemaal veranderd en dat was wel leuk. Ik keek toch naar Noah. Ik begreep nog altijd niet waarom ze hem leuk vond. Zo'n type was nooit te vertrouwen. Om heel eerlijk te zijn mocht ik hem niet echt, maar ik zei maar niets tegen Delaney. Ik wilde haar daar niet mee opzadelen. Ik boog even naar Delaney's oor. 'Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik bescherm je en ik laat hem niet in je buurt komen. Het komt goed' fluister ik in haar oor maar ook bezorgd, waarnaar ik haar nog een zachte kneep geef op haar schouder en weer rechtop sta om vervolgens op het busje te wachten die ons een geweldige vakantie bezorgd.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 22:47 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah Westerfield

    Delaney komt samen met Luke weer terug bij de groep. Het feit dat ze me totaal negeert doet toch wel pijn, al kan ik het haar niet echt kwalijk nemen. Ik ben degene die alles wat we hadden eigenlijk heeft weg gegooid alsof het niets was. En ik heb er ontzettend veel spijt van. Ze ziet er onwijs goed uit en ik vraag me af hoe het nu met haar gaat. Zou ze al een nieuwe relatie hebben? Iets in mij mist haar nog steeds, hoe stom dat ook klinkt na alles wat er gebeurd is.
    Hoewel ik niet weet of het heel erg verstandig is loop ik toch naar haar toe, ze zit naast Ezra. Ik begroet de mensen die in de buurt zitten kort en kijk haar dan strak aan. Voor dat we weg gaan wil ik toch even vertellen waarom ik dit doe en wat het voor mij betekend. Ik hoop dat ze het misschien ergens een klein beetje begrijpt. Al weet ik heel goed dat de kans klein is dat ze iets van me aanneemt.
    "Delaney, kan ik misschien even kort met je praten voor we vertrekken?" vraag ik dan aan haar terwijl ik haar veelbetekenend aankijk. ik had het liever anders aangepakt maar het is nu even niet anders. Al zit ze er niet op te wachten ik ben haar wel het een en ander verschuldigd. "alsjeblieft?" mompel ik er achteraan. Ik weet mezelf bijna geen houding te geven, al is dit niets voor mij.

    [Chris was niet per se schuw, maar ze deed zich veel zelfverzekerder voor dan ze was. Ze komt hooguit veel overtuigender over nu ^^)

    Christina Blake Smith

    •      •      •      •      •      •
    Model. • Drieëntwintig. • Outfit
    •      •      •      •      •


    "Met mij gaat het ook goed. Jij ziet er ook goed uit." Ik glimlach en kijk om me heen. Ze glimlacht naar, me en ik glimlach terug. "Je wenkbrauwen zijn echt on point." Ik grinnik en voel mijn handen even snel naar een van mijn wenkbrauwen gaan. Mijn wenkbrauwen waren een groot deel van de reden waardoor ik gescout was. Ik viel op, en dat was goed. Op mijn vraag of ik veel gemist hebt, schudt ze haar hoofd. "Ik geloof het niet. Maar volgens mij is er wel iets met Alison." Ik kijk naar het meisje, wat een beetje in d'r eentje op haar gitaar zit te spelen, en trek mijn wenkbrauw op. "Aha..." Mompel ik, en glimlach even naar haar als ik zie dat ze onze kant op komt lopen.

    Als antwoord op de vraag hoe ze in de liefde staat, kijkt ze eerst naar beneden. Alsof ze verlegen is... Daarna kijkt ze me weer aan. "Ah je weet wel, hier en daar wat." Ik knik glimlachend. "Hoe zit dat bij jou?" Ik haal mijn schouders op. "Na de middelbare school veel op mijn carrière gefocust, toen dat goed liep een vriendin voor een jaar of wat, maar in dat wereldje... Zij liep er ook rond, en ging er niet zo goed mee om." Ik schud even mijn hoofd. "En nu ben ik na 7 laaaaange maanden weer zes maanden lang verlost van een hel van een vriend." Ik glimlach, en kijk weer om me heen. "Heb jij enig idee hoe laat die bus komt?" Vraag ik dan, "Ik dacht dat ik laat was, maar dat valt dus blijkbaar wel mee?"


    Spinning around, I'm weightless.

    DELANEY CLARA LINCOLN

          "Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik bescherm je en ik laat hem niet in je buurt komen. Het komt goed," hoor ik Luke in mijn oor zeggen en zuchtend bijt ik op mijn lip terwijl hij even in mijn schouder knijpt. Een kort schokje gaat er door mijn lichaam heen en ik frons even terwijl ik even naar Ezra kijk en dan naar een persoon die op ons afkomt, ra-ra wie heeft besloten dat in mijn buurt komen verstandig is? Niemand minder dan Noah dickface Westerfield. Ik kijk even op en zie dat hij me strak staat aan te kijken waardoor ik even ongemakkelijk heen en weer schuifel en weg kijk.
          "Delaney, kan ik misschien even kort met je praten voor we vertrekken?" hoor ik hem vragen terwijl hij me veelbetekenend aankijkt en ik frons even voordat ik mijn gitaar opberg en even naar Luke kijk. "alsjeblieft?" zegt hij er nog achteraan en ik kijk hem weer aan voordat ik opsta en tegenover hem ga staan, ook al ben ik een stuk kleiner. Ik geef hem een vuile blik en pak dan hardhandig zijn arm vast voordat ik hem meesleur van de groep vandaan. Kort blik ik nkg even naar Luke en schud dan mijn hoofd voordat ik me tot Noah richt - god wat zou ik hem nu graag willen slaan.
          "Voor dat je weer onzin verhalen gaat verkopen zoals toen, wil ik je één ding duidelijk maken: verwacht niet dat ik je hier op dit moment nu ga vergeven en dat het dan weer rozengeur en manenschijn is tussen ons, want dat is het niet," zeg ik dreigend en kijk hem boos aan voordat ik even gefrustreerd mijn handen samenvouw en mijn adem diep uitblaas. "Dus zeg me wat je te zeggen hebt en laat me dan met rust." zeg ik en sla mijn armen afwachtend over elkaar.


    I just caught the wave in your eyes

    Noah Westerfield


    Delaney kijkt me niet al te blij aan maar toch is ze opgestaan en voor ik het weet sleurt ze me wat hardhandig mee. Ze is dan wel kleiner maar er zit behoorlijk wat pit in haar. we zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd en dat vond ik zo leuk aan haar. Ik zie dat ze even achter me langs kijkt naar iemand maar ik besluit het te negeren. Ik heb me voorgenomen om zo rustig mogelijk een gesprek met haar aan te gaan. Het laatste wat ik wil is dat dit uit de hand loopt.
    "Voor dat je weer onzin verhalen gaat verkopen zoals toen, wil ik je één ding duidelijk maken: verwacht niet dat ik je hier op dit moment nu ga vergeven en dat het dan weer rozengeur en manenschijn is tussen ons, want dat is het niet," zegt ze met een dreigende ondertoon. Al heeft ze al het recht om boos te zijn dit schiet bij mij ook even verkeerd. Dat het nog zoveel bij haar zou losmaken had ik ook niet verwacht. Al hebben we het aan de andere kant nooit kunnen afsluiten. En een kind is natuurlijk niet niets. Even zet ik de nagel van mijn wijsvinger in het vel van mijn duim, beheer jezelf Noah.
    "Dus zeg me wat je te zeggen hebt en laat me dan met rust." zegt ze erachteraan terwijl ze haar handen samen heeft gevouwen en me nog steeds boos aankijkt.
    "Luister, ik snap je. Ik ben nog steeds een ongelofelijke eikel. Maar ik heb er geen zin in dat deze spanning gaat zorgen voor gedoe. Ik ben hier niet gekomen voor drama en ik ben hier ook niet gekomen om straks bekend te staan als je verschrikkelijke ex oke? Ik ben hier voor mezelf, zoals je weet heb ik alles verneukt. niet alleen met jou maar ook voor mezelf." Ik merk dat ik toch een redelijk geïrriteerde ondertoon in mijn stem heb dus stop ik even met praten en haal beide handen door mijn haar. "Ik meen het Delaney, ik woon bij m'n broer in. ik ben financieel afhankelijk van hem en alles aan mij is fuckedup op het moment. Als ik na deze reis mijn shit niet op orde krijg gaat hij professionele hulp voor me zoeken. En je kent mn broer, ik kom daar niet onderuit. Ik zie dit als een nieuwe start en ik hoop dat je bepaalde dingen voor je wil houden. Al kan ik het niet van je vragen natuurlijk.. Maar ik zit niet te wachten op de reacties van de groep op dit moment. " Mijn stem is wat meer gekalmeerd en ik kijk even naar mijn voeten. Het blijft moeilijk om te praten en al helemaal tegen haar. Voordat ze echter kan reageren ga ik verder. Bang dat ik anders mijn verhaal niet af kan maken.
    "Ik wil niet die drugsgebruiker zijn. Degene met schulden, degene die het als enige niet gemaakt heeft. Zonder studie en geld. En ook nog een kind verwekken. En al helemaal niet degene die jou heeft laten zitten. Ik walg evengoed van mezelf. Maar ik ben niet zielig en zo wil ik niet overkomen, ik deed het zelf. Ik wil gewoon weer even de oude Noah zijn. Ik vraag je op dit moment niet me te vergeven maar ik hoop dat we elkaar niet de hele reis gaan negeren. We zitten in een bus namelijk. weinig ruimte enzo. En nee, je neemt niets van me aan waarschijnlijk en er is niets waarmee ik nu kan bewijzen dat ik nu wel meen wat ik zeg maar ik hoop ooit eens een goed gesprek te kunnen hebben over hoe alles is gegaan toen. Niet nu. Ooit. Als jij er ook aan toe bent want ik ben je wat verschuldigd. Echt. Oh en nee het kan me echt niet schelen wat je hier nu van vind, maar je kan niet zeggen dat ik het nu niet geprobeerd het op het begin. Ik wil dat het leuk gaat worden en jij even goed. Maar ik ben toch niets meer dan een klootzak en dat moet ik accepteren." Ik haal even diep adem. Nu weet ze het in ieder geval. "Dat was het." Wat haar reactie na deze woorden ook zal zijn, het lucht op.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 22:36 ]


    Luke Damian Lewis

    Psycholoog - 24


    Ik zie hoe Noah naar Delaney loopt. Die heeft lef?! Ondanks dat ik niet weet wat er tussen die twee heeft gespeeld kon ik van Delaney aflezen dat ze dit niet leuk vond. Ik kende Delaney nu goed genoeg dat ze er heus wel redenen voor heeft. Noah wilde met haar praten en ik hield me stil, afwachtend wat zij ging doen. Ze nam hem hardhandig mee een stukje verderop van de groep. Ik wist dat mee luisteren niet beleefd was, maar ik deed het toch. Ik zag dat Delaney twee keer naar mij keek en vervolgens op Noah richtte. Ik hoorde wat ze zeiden en haalde de belangrijkste stukken eruit. Delaney vond dit niet leuk en ze voelde zich ongemakkelijk. Toen ik de verhalen van Noah hoorde, schudde ik onbewust mijn hoofd. Ik wist het.. Hij was geen goede jongen en ik snapte niet wat zij in hem zag. Ze kon zoveel beter krijgen. Ik zag gewoon dat ze het moeilijk had. Ik twijfelde even of ik wel moest mengen in het gesprek. Maar aan hoe Delaney haar houding was en hoe ze reageerde wilde ze dit gesprek niet. Je moet iemand niet zo benaderen. Ik zette mijn twijfels aan de kant en liep meteen naar hun toe. ' Delaney' begon ik meteen om mezelf in het gesprek te mengen. Ze keek op naar mij en toch sloeg ik beschermend mijn arm om haar heen, zodat ze het gevoel had dat ik haar beschermde. ' Ik denk niet dat het goed is om dit gesprek meteen op de eerste dag van de vakantie te beginnen' zeg ik strak tegen Noah. 'Ik vind het ook gewoon niet kunnen dat je haar meteen lastig valt met deze gesprek' zeg ik vervolgens. Ik ging niet hebben over de zaken waar hij over had besproken, want dat was mijn zaken niet en daarom deed ik het ook in het algemeen. 'Hiermee beindig ik het gesprek' zeg ik nog steeds strak kijkend naar hem. Ik plaats zachtjes mijn hand onder Delaney's onderrug en duwde haar zachtjes naar de rest toe, doelend op dat ze daar naar toe moest lopen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 19:08 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    DELANEY CLARA LINCOLN

          Een enorme woorden stroom verlaat zijn lippen en ik voel me meer dan ongemakkelijk bij hem in de buurt terwijl hij zijn hele thuissituatie hier open en bloot op tafel legt - zeg maar gerust stort. Terwijl hij door blijft praten luister ik wel maar ik weet gewoon niet wat ik moet denken, moet ik nu nog steeds wrok blijven koesteren vanwege het feit dat hij is vreemdgegaan, verdriet vanwege mijn gebroken hart, medelijden vanwege het feit dat hij kennelijk echt problemen heeft - waarmee ik hem niet zou kunnen helpen, enkel steun geven - en je kan je wel voorstellen dat ik hem dan ook alleen maar perplex weet aan te staren.
          "Ik..." probeer ik maar voordat ik nog iets anders kan zeggen komt Luke mijn reddende engel er al aan - sorry Noah, dit gesprek kan ik nu nog inderdaad niet voeren. Luke had mijn naam geroepen en slaat nu beschermend zijn arm om mijn schouder waardoor ik even wat meer tegen hem aanleun en naar mjn handsn kijk, die ik nog steeds heb samengevouwen. Vervolgens kijk ik weer naar Noah en wrijf even met mijn handen in mijn gezicht.
          "Luister oké? Je geheim is veilig bij mij, niemand weet er nog van en zolang jij het zelf niet verteld doe ik het ook niet." ik blik even naar mijn buik om hem een hint te geven waarover ik het heb, zijn kind die hij had verwekt tijdens onze relatie - met iemand anders. Bij die gedachten knijp ik even mijn handen samen.
          "Hiermee beëindig ik het gesprek," hoor ik Luke ergens ver weg zeggen en loop gedwee met hem mee als hij me een duwtje in mijn onderrug geeft richting de groep. Nog even kijk ik om naar Noah - het verlangen om hem te slaan heb ik niet meer - en richt me dan weer tot de groep en Luke.
          "Dankje," zeg ik zachtjes tegen hem en sla mijn arm slapjes om zijn middel


    I just caught the wave in your eyes

    (Ik schrijf me uit. Doei Doei)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (Ik schrijf me uit. Doei Doei)


    // Okay... Ik zal je weghalen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:19 ]


    El Diablo.

    Noah Westerfield

    Ik kijk Delaney aan, wachtend op een antwoord. Ze staart echter terug en ik zie dat ze niet zo goed weet wat ze moet zeggen. Dan komt komt Luke bij haar staan. Mijn houding veranderd meteen. "sorry Noah, dit gesprek kan ik nu nog inderdaad niet voeren." Hoor ik haar dan zeggen. Het beetje kwetsbaarheid wat ik omhoog liet komen verdwijnt meteen. Het gaat hem al helemaal niets aan, hij slaat zijn arm beschermend om haar heen en kijkt me aan. Ik voel me net een monster. Even bijt ik op mijn lip en kijk kil terug. Het bevalt me helemaal niet dat hij zich er ineens mee bemoeit. Wat is dat toch met die gast. Het is moeilijk mezelf een houding te geven, bang voor wat ze gaat zeggen in het bijzijn van Luke. Of misschien krijg ik verder niet eens een reactie. Ik kijk even naar de grond.
    Een deel van mij wil zich nu op Luke richten en hem eens goed vertellen dat hij zijn neus niet zo in andermans zaken moet steken. Is het omdat ik het ergens moeilijk vind dat hij zo close lijkt te zijn met Delaney of omdat ik hem gewoon een eikel vind? Misschien zit ik nu wel weer verkeerd, had ik het moeten laten voor wat het was. Misschien is het helemaal geen goed idee om mee te gaan. Als ze zo boos blijft doen betekend het dat ik constant herinnerd ga worden aan mijn fouten.
    "Luister oké? Je geheim is veilig bij mij, niemand weet er nog van en zolang jij het zelf niet verteld doe ik het ook niet." Het duurt even voor de woorden van Delaney bij me binnen komen, dit is niet wat ik had verwacht maar het doet me goed. Ik kijk haar even aan en knik kort. Ik hoop dat ze hier genoegen mee neemt want verder weet ik niet hoe ik moet reageren.
    De woorden van Luke die volgen negeer ik compleet. Ik zie hoe hij haar zachtjes van me weg duwt, terug naar de groep. Ik blijf staan, even haal ik mijn handen door mijn haar. "Fuck man, wat heb je toch" fluister ik tegen mezelf. Dit is niets voor mij. Aan de ene kant ben ik toch redelijk opgelucht door wat ze zei maar aan de andere kant, Luke zorgt voor nog meer spanning met zijn beschermende gedrag.
    Een beetje onrustig begin ik heen en weer te bewegen om mijn rust wat terug te vinden, ondertussen steek ik een sigaret op. Ik bekijk de groep nog eens van een afstandje en besluit mijn aandacht straks maar ergens anders op te richten, als ik wat gekalmeerd ben.


    Luke Damian Lewis

    Psycholoog - 24


    De reactie van Noah kon me eigenlijk niet veel schelen. Ik keek in mijn ooghoeken nog naar hem, maar ik haalde nonchalant mijn schouders op. Ik deed dit om Delaney te beschermen, omdat ik om haar geef en dat was echt. Ze was mijn beste vriendin, punt uit. Ik wilde niet zien hoe zij pijn heeft of zich geen houding weet te vinden. Ik vond het gewoon niet kunnen dat hij al op de eerste dag van de vakantie al zo'n drama moest maken. Laat haar gewoon, wanneer zij klaar ervoor is dan konden ze praten, maar dat was ze nu niet. 'Dankje' zegt Delaney zachtjes en dat haalde me even van mijn gedachtens van Noah af. Ik glimlachte zwak en voelde haar arm slapjes om mijn middel heen glijden. Ik sloeg mijn armen stevig om haar heen en drukte haar in een knuffel. ' Ik zei toch dat het goed komt' zeg ik bezorgd tegen haar. Ik wreef met mijn hand op haar rug om haar toch wat te kalmeren. Ik wist dat ze zulke dingen niet leuk vond en dat was ook niet leuk. Ik snapte niet waarom hij persee nu moest praten met haar, had dan gewoon gewacht wanneer zij er klaar voor was. Ik keek weer in die knalblauwe ogen van haar en verdronk in die prachtige heldere ogen, waarnaar ik daarvan schrok. Shit, nee. Ik ontwijkte even haar oog contact om mezelf weer te herstellen. Wat had ik toch?? Geen idee? 'Je weet dat je alles aan mij kan vertellen en ik ben er gewoon voor je' zeg ik vervolgens gemeend, waarnaar ik mezelf weer herstelde en haar weer aankeek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood
    Lawyer ~ 24 ~ Outfit




    Ik kijk met een geamuseerde grijns toe hoe haar wenkbrauw omhoog gaat en ze me met een droge blik aankijkt. "Tuurlijk ben ik dat nog" zegt ze en ik lach zachtjes. "Ach, ik heb gemerkt dat je moet leven van dag tot dag want je weet nooit wat er de volgende dag te wachten staat" zegt ze en ik knik. ''Daar heb je een punt, ja..'' glimlach ik. Ik was nooit zo van het kijken naar de toekomst, gewoon leven in het moment. Morgen is een ander verhaal. "Ik werk bij een dierenasiel en dat bevalt me enorm goed, studeren is niks voor mij en ga liever gewoon geld verdienen." vervolgt ze en ik geef haar een goedkeurend knikje. "Ondanks een crappy ongeluk ben ik nog steeds wel een lief meisje dat hard werk voor haar geld". Ik kijk even naar haar kunstbeen en dan weer naar haar gezicht. ''You will never give up, eh?'' zeg ik glimlachend terwijl zij een pak sigaretten uit haar zak haalt.
    "Met enkele slechte gewoontes" zei ze al snel waardoor ik even lachend mijn hoofd schudde. Niet dat ik zelf de gezondste persoon was op dit gebied, zeker niet. Mijn gewoontes van mijn schooltijd was ik nog altijd niet kwijt. Ze waren wat minder, maar nog steeds daar. "Ook eentje?' vroeg ze aan me en ik knik. ''Je kent me zo goed..'' grijns ik en ik vis een sigaret uit het pakje waarna ik hem aansteek. Zelf had ik ook nog wel wat pakjes in mijn tas zitten en ik kon altijd nieuwe halen als het nodig is. Ik neem een trek en de rook rolt net over mijn lippen als ik mijn telefoon weer hoor. ''Uno momento..'' grijns ik naar Gracey en ik neem op. ''Yo?'' zeg ik en ik grijns als ik mijn vaders stem hoor. ''Matt, we zijn er. We staan bij die koffiezaak daar.'' zegt hij en ik knik licht, ookal kan hij het waarschijnlijk niet zien. ''Ja, is goed.. We komen eraan.'' zeg ik en hij mompelt nog wat waarna ik ophang. Ik grijns eerst even naar Gracey en kijk dan naar de rest van de groep. ''Het vervoer is er..'' zeg ik en ik sta op met de sigaret nog altijd tussen mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:34 ]


    El Diablo.

    Eliza

    "Na de middelbare school veel op mijn carrière gefocust, toen dat goed liep een vriendin voor een jaar of wat, maar in dat wereldje... Zij liep er ook rond, en ging er niet zo goed mee om." zegt Christina. Ik schud even mijn hoofd. Zei ze nou net dat ze een vriendin had gehad? "En nu ben ik na 7 laaaaange maanden weer zes maanden lang verlost van een hel van een vriend." voegt ze daar aan toe. Dus ze heeft ook een vriend gehad. Ik bijt op mijn lip. "Dus....je bent bi?" zeg ik zacht. Dit had ik niet verwacht. Ik heb zin om meer dingen uit te vinden over Christina en de anderen. Blijkbaar zijn ze toch wel veranderd.

    Als ze vraag of ik weet hoe laat de bus komt, schud ik mijn hoofd. "Ik heb geen idee, hij zal zo wel komen. Volgens mij is iedereen er zowat. Anders vragen we het even?" zeg ik met een lach. Ik heb nu toch best wel zin in de reis, en ben heel benieuwd hoe de bus eruit ziet. Ik vraag me af wat me allemaal gaan doen onderweg. Dan hoor ik de stem van Matthew die zegt dat het vervoer er is. Ik lach blij naar Christina. "Nou, daar zul je hem hebben."