• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik voel me een junk... en (teveel) kalmeringspillen en melatonine... dit gaat niet goed...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is het soms toch zo moeilijk om te verwoorden hoe je je voelt?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bostick schreef:
    Ik voel me een junk... en (teveel) kalmeringspillen en melatonine... dit gaat niet goed...


    Kijk je wel uit dat je niet teveel neemt? Doe alsjeblieft voorzichtig!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Kijk je wel uit dat je niet teveel neemt? Doe alsjeblieft voorzichtig!


    Het is zo zwaar :l
    But I promise.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 22:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Caution first, always.

    Bostick schreef:
    (...)

    Het is zo zwaar :l
    But I promise.


    oei, een teveel aan kalmeringspillen is niet best. Ik kan je in ieder geval geruststellen, melatonine is totaal ongevaarlijk (lichaamseigen stof) en niet verslavend. Heel veel sterkte


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    (...)

    oei, een teveel aan kalmeringspillen is niet best. Ik kan je in ieder geval geruststellen, melatonine is totaal ongevaarlijk (lichaamseigen stof) en niet verslavend. Heel veel sterkte


    Klopt melatonine gebruik ik elke avond maar sinds gister kalmeringspillen op natuurlijke basis, ik word er gewoon zo rustig en vrolijk van dat ik het eigenlijk meer wil of zo..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zolang zitten huilen dat ik nog net niet verrek van de koppijn. Ugh.. :c


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Ik heb zolang zitten huilen dat ik nog net niet verrek van de koppijn. Ugh.. :c


    Whats on your mind?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Whats on your mind?


    Ik heb net een ontzettende ruzie met m'n ouders gehad. Het duurde wel een uur, geloof ik, en al die tijd heb ik zitten huilen. :/


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Ik heb zolang zitten huilen dat ik nog net niet verrek van de koppijn. Ugh.. :c


    Sterkte Erieka.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Sterkte Erieka.


    Dankjewel. Hopelijk komt er donderdag eindelijk een eind aan deze ellende, want dan heb ik het gesprek over een plek waar ik mogelijk ga wonen.


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Ik heb net een ontzettende ruzie met m'n ouders gehad. Het duurde wel een uur, geloof ik, en al die tijd heb ik zitten huilen. :/


    Dat is niet leuk nee.. Sterkte :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    B0B schreef:
    Ik heb zolang zitten huilen dat ik nog net niet verrek van de koppijn. Ugh.. :c


    Sterkte! Als je wilt praten weet je me te vinden. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    En daarom houd ik zo van deze site <3
    Als ik Quizlet niet had gehad zou het een stuk moeilijk worden om alles een plek te geven. Dankjulliewel lieve mensen <3


    26 - 02 - '16