• Women, we hebben een moeilijk leven, hier het bewijs!

    Zwarte eyeliner staat me totaal niet, dus ik gebruik altijd een bruine eyeliner, wat ook zorgt voor een meer natural look en wat me prima afgaat met aanbrengen.
    Doe ik zwart... maak niet uit hoe of wat ik doe, ik lijk ALTIJD op een panda! :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat filmpje kwam ik laatst ook al tegen. (: Als het om eyeliner gaat: wattenstaafjes met make-up remover zijn je beste vriend (': dan lukt het me meestal wel, zo ongeveer dan tenminste.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben een slimme jongen, ik doe geen eyeliner op en zal het ook nooit doen.

    Mod: deel post verwijderd ivm reclame

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 sep 2015 - 10:18 ]

    Liopleurodon schreef:
    Ik doe gewoon niets op. Veel makkelijker (cat) En anders ga ik inderdaad ook voor een oogpotlood.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik begin de kunsten te leren kennen , maar ik doe het met zo'n stift , want met zo'n andere lukt het me al helemaal niet.


    Firm believer of all that is magic

    Weet je hoe makkelijk het is om dat te doen? Lol. Ik gebruik alleen maar vloeibare eyeliner, ander soort vind ik alleen maar irritant en is ook niet zo mooi zwart.

    Wel grappig filmpje tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.