• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Baelor schreef:
    Het is ook een leuk idee! Het punt is enkel, vorig jaar hebben we in augustus ook (Fae/Ronan heeft die georganiseerd) een meeting gedaan voor in december en daar is door de tijd die ertussen zat heel veel volk het gewoon vergeten, dus ja.


    Overal tussen 4 september en de data op de poll vind ik prima, net als elk/geen thema. Ik vind het al tof dat er een meeting in Maastricht georganiseerd wordt en ik alle toffe mensjes van Q kan meeten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Baelor schreef:
    Het is ook een leuk idee! Het, is enkel, vorig jaar hebben we in augustus ook (Fae/Ronan heeft die georganiseerd) een meeting gedaan voor in december en daar is door de tijd die ertussen zat heel veel volk het gewoon vergeten, dus ja.


    Oh maar ik hou mensen wel op de hoogte/bump het topic komt goed, promisse!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Cordon ===> Debbaut


    Queer zijn is gewoon alles

    Backbiter schreef:
    Zo'n leuk idee dit, maar Maastricht ligt niet bepaald om de hoek x) Ik moet nog maar even kijken of dit haalbaar is.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zet mij maar op misschien :3 ik ga alleen nog niet stemmen, aangezien ik daarvoor liever eerst mijn rooster van de uni wil hebben :X

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 23:11 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het een leuk idee, ook omdat ik mensen uit die hoek nog nooit heb gemeet. Het is alleen wel drieënhalf uur reizen en vijftig euro, dus ik moet sowieso een dagkaart hebben. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ik vind het een leuk idee, ook omdat ik mensen uit die hoek nog nooit heb gemeet. Het is alleen wel drieënhalf uur reizen en vijftig euro, dus ik moet sowieso een dagkaart hebben. :')


    Op spoordeelwinkel.nl staat momenteel een aanbieding voor 22,- + delifrance, daarmee kun je naar Maastricht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Op spoordeelwinkel.nl staat momenteel een aanbieding voor 22,- + delifrance, daarmee kun je naar Maastricht.

    Bedankt voor de tip! :)
    Maar dat kan ik pas aanschaffen als ik zeker weet dat ik op die datum kan. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Bedankt voor de tip! :)
    Maar dat kan ik pas aanschaffen als ik zeker weet dat ik op die datum kan. ;D


    Dat is waar, maar dan zullen er wel andere van dat soort aanbiedingen zijn op die site.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar dan zullen er wel andere van dat soort aanbiedingen zijn op die site.


    Klopt, er is altijd wel een aanbieding te vinden voor maximaal €25.(:

    Ik werk straks het topic bij, ik ben aan het werken nu.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil echt eens komen. Ik ga nog maar zo weinig op meetings de laatse jaren. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ooit eens deelgenomen aan een meeting, maar dan via een andere schrijverssite, zo'n 6/7 jaar geleden, maar ik voelde me vooral awkward en niet op m'n plaats binnen de groep... dus ondanks dat Maastricht maar een kwartiertje met de auto is en daardoor heel goed haalbaar, twijfel ik enorm...
    Al zou ik sommige mensen van Q zeker weten eens willen meeten... voorlopig ga ik dit topic wat volgen, dus beschouw deze post maar gewoon als een stiekeme MT ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Scandal schreef:
    Ik wil echt eens komen. Ik ga nog maar zo weinig op meetings de laatse jaren. D:


    Wil je op misschien?!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Valkyries schreef:
    Ik heb ooit eens deelgenomen aan een meeting, maar dan via een andere schrijverssite, zo'n 6/7 jaar geleden, maar ik voelde me vooral awkward en niet op m'n plaats binnen de groep... dus ondanks dat Maastricht maar een kwartiertje met de auto is en daardoor heel goed haalbaar, twijfel ik enorm...
    Al zou ik sommige mensen van Q zeker weten eens willen meeten... voorlopig ga ik dit topic wat volgen, dus beschouw deze post maar gewoon als een stiekeme MT ^_^


    Je bent natuurlijk wel een stuk ouder dan de rest, maar je bent meer dan welkom hoor.(:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 0:19 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Zet mij maar op misschien (:


    16 - 09 - '17