• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    IamSherlocked schreef:
    28 november is toch de intocht van Sinterklaas?

    28 november is een week voor vijf december en meestal is de sint toch minstens een paar weken hier x'D

    Ik ga me hier verder niet mee bemoeien, want ik vind Maastricht iets te ver reizen, sorry. Ik wens jullie alvast veel plezier ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Voor mij is dat goed!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, in dat geval is het dan niet heel erg om zo ver te reizen :3

    Zet me dan maar op misschien, zit alleen even met geld en datum. De 28e en 29e gaan sws voor mij niet, want ik gok dat mams mn verjaardag dan wilt gaan vieren, hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De intocht is 14 November hier in Nederland.(: Even opgezocht.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Oke ik zal even kijken met het schema van zwarte piet en dan ik meer zeggen, ik zal dus niet stemmen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    Oke ik zal even kijken met het schema van zwarte piet en dan ik meer zeggen, ik zal dus niet stemmen


    Is goed, maar je stond al op misschien, jij doos!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Cordon schreef:
    Gestemd, als het eigenlijk in november is zit het wel goed voor mij.(:


    Same. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik stem in september/oktober dan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eigenlijk wel een goede, het is nog maar medio augustus en wij zitten al bezig over een sinterklaasmeeting.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Eigenlijk wel een goede, het is nog maar medio augustus en wij zitten al bezig over een sinterklaasmeeting.:'D


    Haha, dat dacht ik ook al.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cordon schreef:
    Eigenlijk wel een goede, het is nog maar medio augustus en wij zitten al bezig over een sinterklaasmeeting.:'D


    Ja nou ik wou een Maastricht meeting doen en toen kwam dit in me op, vergeef me.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vind.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ging dertig september voorstellen omdat dat zó'n topdag is (grapje ^^), maar dat is een woensdag dus dat gaat nogal moeilijk. :') Je kunt inderdaad ergens in oktober doen? Halloween meeting of zo?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Ik ging dertig september voorstellen omdat dat zó'n topdag is (grapje ^^), maar dat is een woensdag dus dat gaat nogal moeilijk. :') Je kunt inderdaad ergens in oktober doen? Halloween meeting of zo?


    Ik vond een sinterklaas meeting eigenlijk wel leuk x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is ook een leuk idee! Het punt is enkel, vorig jaar hebben we in augustus ook (Fae/Ronan heeft die georganiseerd) een meeting gedaan voor in december en daar is door de tijd die ertussen zat heel veel volk het gewoon vergeten, dus ja.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried