• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je bent natuurlijk wel een stuk ouder dan de rest, maar je bent meer dan welkom hoor.(:


    Ik ben ook oud! Tegen die tijd ben ik 23.

    Doe mij maar op misschien. Als we een groepsretour kunnen kopen, kan ik waarschijnlijk wel komen dus. Doe Mitchell (Dauth) ook maar gelijk op misschien. ;3


    Your make-up is terrible

    Zet mij op misschien! Ik ga vragen of het mag, haha. Ik woon daar toch een kwartiertje vanaf. ^^

    Edit: Ik moet wel even kijken hoe het zit in verband met mijn werk, want dat rooster heb ik nog niet gekregen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 11:03 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ik ben ook oud! Tegen die tijd ben ik 23.

    Doe mij maar op misschien. Als we een groepsretour kunnen kopen, kan ik waarschijnlijk wel komen dus. Doe Mitchell (Dauth) ook maar gelijk op misschien. ;3


    Je ziet er echt jonger uit.='d Zo klein en schattig.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Talisa schreef:
    Zet mij op misschien! Ik ga vragen of het mag, haha. Ik woon daar toch een kwartiertje vanaf. ^^

    Edit: Ik moet wel even kijken hoe het zit in verband met mijn werk, want dat rooster heb ik nog niet gekregen.


    Leuk jij en Scira staan er nu bij.=D En beter dat je komt, de vorige keer was je al pleiten toen ik langs de winkel kwam waar je werkt!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    BAM! Yes! Ik ben erbij! =D
    Zuid-Limburgers for life! :'D


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb trouwens niet gestemd in de poll voor een datum. Maar ik zou zelf niet kiezen voor het weekend van 5 en 6 december, bij ons is de traditie om dan iets met familie te doen. Ik weet niet of andere mensen ook zo'n soort traditie hebben? Dan zou een van de andere data voor de meeste misschien beter haalbaar zijn;)


    Inspiration can hit you any time

    Ik hoop zoo dat de meerderheid voor de 28ste blijft gaan en niet voor de twaalfde. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga niet stemmen op een datum, omdat ik toch niks zeker weet tegen dan.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    (...)

    Leuk jij en Scira staan er nu bij.=D En beter dat je komt, de vorige keer was je al pleiten toen ik langs de winkel kwam waar je werkt!='D


    Dat neem je me nog steeds kwalijk, hè? D:
    Als ik niet moet werken, dan ben ik erbij. Beloofd.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jolijn, mag ik ook nog op de misschien-lijst? (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Constantine schreef:
    Ik heb trouwens niet gestemd in de poll voor een datum. Maar ik zou zelf niet kiezen voor het weekend van 5 en 6 december, bij ons is de traditie om dan iets met familie te doen. Ik weet niet of andere mensen ook zo'n soort traditie hebben? Dan zou een van de andere data voor de meeste misschien beter haalbaar zijn;)


    Wil je dan op zeker of misschien?(: Nou ja dan als je dan even een reactie achter laat in de pol dat 5 en 6 december voor jou in ieder geval niet kunnen? Dan kan ik daar in ieder geval rekening mee houden met het kiezen van een datum.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Talisa schreef:
    (...)

    Dat neem je me nog steeds kwalijk, hè? D:
    Als ik niet moet werken, dan ben ik erbij. Beloofd.


    Misschien een beetje.(cat)
    Dat is een deal.=3 En anders kom ik met de meute Quizletters je lastig vallen in de winkel.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Elan schreef:
    Jolijn, mag ik ook nog op de misschien-lijst? (A)


    Natuurlijk!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Haal mij maar van de lijst, het gaat niet lukken.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    (...)

    Wil je dan op zeker of misschien?(: Nou ja dan als je dan even een reactie achter laat in de pol dat 5 en 6 december voor jou in ieder geval niet kunnen? Dan kan ik daar in ieder geval rekening mee houden met het kiezen van een datum.=3

    Zet me maar op misschien;) Als werkzoekende weet ik nooit hoe ik er tegen die tijd voor sta :')
    En ik zal even naar de poll gaan en reageren;)

    Scira schreef:
    Haal mij maar van de lijst, het gaat niet lukken.

    Ah nee! T leek me zo leuk om je te meeten! :c


    Inspiration can hit you any time