• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wil je op misschien?!(:

    -Laat-
    Ja, maar ik zie dat ik er al op sta ondertussen. Ik ga binnenkort stemmen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Constantine schreef:
    (...)
    Ah nee! T leek me zo leuk om je te meeten! :c


    Is goed.(: Ik neem gewoon vrij voor de dag die het uiteindelijk word en in het weekend willen ze me toch niet voorlopig:')

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 9:22 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Bumpppp, nog mensen die (misschien) ook wil komen?c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga toch proberen om aanwezig te zijn, er zijn zoveel mensen die ik graag wil meeten! Dus je mag me weer op misschien zetten.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 18:19 ]


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Ik ga toch proberen om aanwezig te zijn, er zijn zoveel mensen die ik graag wil meeten! Dus je mag me weer op misschien zetten.


    Ik heb je weer erbij gezet!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb je weer erbij gezet!(:


    Thank you


    16 - 09 - '17

    Elan --> Eirian


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als t op een doordeweekse dag zou zijn, zouden we naar het gratis boekenpunt kunnen gaan :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Als t op een doordeweekse dag zou zijn, zouden we naar het gratis boekenpunt kunnen gaan :Y)


    Door de week reizen kost ook meer. Hier dan toch.


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    (...)

    Door de week reizen kost ook meer. Hier dan toch.

    In Nederland ligt het er aan wat voor abbonement je hebt;) Maar het zal denk ik over het algemeen voor de meeste mensen beter in een weekend uit komen;p Alhoewel het natuurlijk wel leuk zou zijn om naar het bookcrossing punt te gaan met mensen die zo van lezen houden :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    In Nederland ligt het er aan wat voor abbonement je hebt;) Maar het zal denk ik over het algemeen voor de meeste mensen beter in een weekend uit komen;p Alhoewel het natuurlijk wel leuk zou zijn om naar het bookcrossing punt te gaan met mensen die zo van lezen houden :Y)


    Dat lijkt me leuk, maar dan zijn we waarschijnlijk maar met drie mensen en ik kan dan zelf waarschijnlijk niet eens.....dus dat gaat hem niet worden.= 'D Sorry Amber.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb maar een abonnement van hier naar Gent, dus echt veel zal ik daar niet mee kunnen doen - maar ik kan wel de Maastricht pas kopen, da's iets van een zeven euro of zo.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Ik heb maar een abonnement van hier naar Gent, dus echt veel zal ik daar niet mee kunnen doen - maar ik kan wel de Maastricht pas kopen, da's iets van een zeven euro of zo.


    Wil je dan op misschien?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wil je dan op misschien?(:


    Ik sta al op misschien. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 22:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Ik sta al op misschien. :Y)


    Heb je je naam aangepast?='D


    You were born original, don't die as a copy.