• Of het echt een spel is weet ik niet, maar waar het anders moet weet ik ook niet :W

    Voorbeeld:
    Persoon 1:
    Hoe eet jij je pasta?
    Ik eet het met een lepel.

    Persoon 2:
    Ik eet het met een vork en lepel.
    Hoe eet jij tompouchen?
    Ik haal de bovenkant er eerst af en eet die als laatste op.

    etc. etc.
    Je mag zo uitgebreid als je wilt antwoord geven, als je maar wel een vraag erna stelt.


    Hoe gaat het z'n werk:
    De allereerste vraag stel ik en ik geef zelf ook antwoord op mijn eigen vraag.
    Daarna geeft de persoon erna antwoord op mijn vraag en stelt een nieuwe vraag, waar je zelf ook weer antwoord op geeft.
    Die persoon erna geef óók antwoord op de vraag van de persoon boven je enzovoort.



    De eerste vraag:
    Hoe eet jij je brood?
    Ik eet eerst de vierkante kant en daarna pas de ronde kant, omdat ik die véél lekkerder vind.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 13:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dip soepstengels in Nutella :Y)

    Hoe eet jij een grote loempia?
    Eerst haal ik het binnenste eruit, eet het op en als laatste eet ik de buitenkant


    Life is a beautiful struggle

    Ik hap er gewoon van

    Hoe eet jij een peer?
    Ik eet die met schil en al, net als een appel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik schil hem eerst en snijd hem dan in vier stukken. Daarna eet ik hem op.

    Hoe eet jij sla?

    Ik eet het met tonijn, ui en oude kaas.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als mijn moeder het klaar maakt eet ik het met stukjes fruit, een sausje en ei.

    Hoe eet jij noodles?
    Ik draai met mijn vork zodat er wat op mijn vork zit en dan stop ik de noodles gewoon in mijn mond. Meestal valt de helft er weer van af, maar goed :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik probeer Noedels met een lepel te eten, maar vaak gaat dat niet dus gebruik ik er een vork bij.

    Hoe eet jij Bami?
    Ik snijd het fijn met mes en vork en eet het dan op. Ook doen we er shoarma doorheen of gyros in plaats van ham.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 11:32 ]


    26 - 02 - '16

    Ik eet het met een vork en een lepel. Graag met nog wat sambal erbij. Lekker!

    Hoe eet jij een appel (waarvan de schil rood met geel is :'D)?
    Na hem gewassen te hebben, begin ik aan de appel zonder hem nog eerst te snijden. De stukjes met rode schil eet ik wat later dan de gele schil (geen idee waarom, maar het komt van het lekkerst-voor-het-laatst-idee. Ik pak ook vaak een zo rood mogelijke appel, al weet ik niet eens zeker of ik de stukjes met rode schil per se lekkerder vind dan de gele schil. Vreemde gewoontes, haha), en ik eet ook niet direct alle schil ervan af, ik begin al half aan het middenstuk. Ik sabbel dan tot ongeveer aan het klokhuis.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik was hem en neem da gewoon een hap

    Hoe eet jij een MacFlurry?
    Ik duw mijn vinger in het lepeltje en haal de deksel er af, dan eet ik eerst de zeikant op.

    Ik haal het dekseltje eraf en vreten maar! c;
    Vaak roer ik eerst nog zo'n 100 keer voordat ik het opeet, hahahaha.

    Hoe eet jij een banaan?
    Ik haal de schil eraf en eet hem dan hapje voor hapje op. Zonder oogcontact te maken met mensen, want dat vind ik fout hahahaha


    26 - 02 - '16

    Ik haal de schil eraf en eet hem dan op. Ik maak expres oogcontact met mensen cx


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    banaan gooi ik weg :$ Bahh...
    Hoe eet jij wraps?
    Ik vouw altijd eerst de onder kant naar binnen zodat het er niet uit valt en dan werk ik heb met mijn handen naar binnen :)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Ik vouw het altijd prachtig op, til hem om om op te eten en laat alles per ongeluk eruit vallen. Ik stop het meeste terug, eet de wrap op en daarna de vulling met een vork.

    Hoe eet jij mandarijnen?

    Ik haal de schil eraf en pak dan een partje. Dan haal ik alle witte slierten eraf en open dan het velletje. Ik eet de binnenkant van het partje op en daarna het velletje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik haal de schil eraf en haal alle witte pelletjes eraf, daarna bijt ik het topje van een partje eraf en eet de rest van de binnenkant op. Het overige velletje gooi ik weg.

    Hoe eet jij rode veters?
    Ik vlecht ze of leg er knoopjes in en eet het dan langzaam op.


    <3

    Amica schreef:
    Ik haal de schil eraf en haal alle witte pelletjes eraf, daarna bijt ik het topje van een partje eraf en eet de rest van de binnenkant op. Het overige velletje gooi ik weg.

    Hoe eet jij rode veters?
    Ik vlecht ze of leg er knoopjes in en eet het dan langzaam op.


    Ik prop het in m'n mond

    Hoe eet jij chocolade?
    Eerst zuig ik eraan (zodat het een beetje smelt in mijn mond) maar dan ga ik toch gewoon bijten


    You are my piece of paradise.

    Chocola laat ik smelten in mijn mond zolang ik mij kan bedwingen en is het voetsie ineens. : (

    Hoe eet jij vlees?
    Ik kijk er eerst naar en pakt het op met mijn bek en slaat ik kijn kop achterover en gooi ik het in mijn strot.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik eet het gewoon op

    Hoe eet jij frietjes?
    Met mijn vingers


    You are my piece of paradise.