• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Square schreef:
    (...)

    Haha, nu je het zegt, inderdaad. 17.001 dan, bij deze. ^^

    Je zeventienduizendste post ging over Henk de Wesp, leider van de Qult. Om een of andere reden vind ik dat echt bijzonder mooi. :')

    // Go Jip, go Jip, kijk eens wat een voorbereiding. Compleet tegengewerkt worden door moeder natuur en dan toch zo veel al doen aan school. Kruis je armen over je borst en geef jezelf twee schouderklopjes tegelijkertijd, meid. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haat hoteldouches.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik word hier zo boos van

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 17:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat het om zo alleen te zijn :(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De volgende keer dat ik een verhaal ga lezen, ga ik eerst checken of het echt afgelopen is..

    Oké paniek. Mensen in mijn gezin beginnen ziek te worden. Mama heeft al overgegeven... Ziek worden is nog tot daar aan toe, maar overgeven kan ik echt niet aan

    Miserable and drunk.


    i put the fun in funeral

    OMG, Jack heeft al voor de vierde keer gereageerd om een comment van mij op één van zijn video's. Ik zit nu gewoon bijna te huilen van blijdschap.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh man, wat een kutdag. Ik loop net uit de bus op zoek naar de mensen met wie ik heb afgesproken, krijg ik als welkom de scheve grijns van hem. Ik dus maar ongemakkelijk hoi zeggen en tot de nare conclusie komen dat de bussen van de anderen later komen, dus ik paniekerig mijn oortjes indoen en doen alsof ik hem niet ken, waarna hij naar me toe stapt en zegt: "Ik ben er, dus kun je nu weer weggaan", waar ik de betekenis nog altijd niet helemaal van begrijp, maar het klinkt in ieder geval niet echt aardig. Gelukkig zie ik dan de vrienden en ren ik opgelucht naar hen toe, maar eenmaal in de stad zie ik hem en zijn vrienden drie keer, waarbij hij ongemakkelijk grimast en facepalmt en alles en de twee anderen duidelijk door lijken te hebben wie ik ben en wat hij van me vindt/vond/hoopt te vinden en ik ga dooood en mijn vrienden zitten random shit te zeggen om de sfeer wat minder ongemakkelijk te maken, zoals "dit liedje is echt goed, moet je luisteren", maar vallen keihard door de mand, waarna ze me als advies geven om het gewoon te negeren en maken grapjes in de zin van "Kijk, daar is hij weer! Just kidding" en help, ik wil dolgraag in een hoekje huilen en amnesia krijgen en helemaal vergeten dat hij ooit bestaan heeft. ;-; Life, please, stop met me te naaien.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 19:05 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pff


    16 - 09 - '17

    Giraffe schreef:
    Oh man, wat een kutdag. Ik loop net uit de bus op zoek naar de mensen met wie ik heb afgesproken, krijg ik als welkom de scheve grijns van hem. Ik dus maar ongemakkelijk hoi zeggen en tot de nare conclusie komen dat de bussen van de anderen later komen, dus ik paniekerig mijn oortjes indoen en doen alsof ik hem niet ken, waarna hij naar me toe stapt en zegt: "Ik ben er, dus kun je nu weer weggaan", waar ik de betekenis nog altijd niet helemaal van begrijp, maar het klinkt in ieder geval niet echt aardig. Gelukkig zie ik dan de vrienden en ren ik opgelucht naar hen toe, maar eenmaal in de stad zie ik hem en zijn vrienden drie keer, waarbij hij ongemakkelijk grimast en facepalmt en alles en de twee anderen duidelijk door lijken te hebben wie ik ben en wat hij van me vindt/vond/hoopt te vinden en ik ga dooood en mijn vrienden zitten random shit te zeggen om de sfeer wat minder ongemakkelijk te maken, zoals "dit liedje is echt goed, moet je luisteren", maar vallen keihard door de mand, waarna ze me als advies geven om het gewoon te negeren en maken grapjes in de zin van "Kijk, daar is hij weer! Just kidding" en help, ik wil dolgraag in een hoekje huilen en amnesia krijgen en helemaal vergeten dat hij ooit bestaan heeft. ;-; Life, please, stop met me te naaien.


    Damn dat was zeker een kut dag :( *hug*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Damn dat was zeker een kut dag :( *hug*

    Aah, Rick! Dankjewel. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik erger me dood aan je. x[


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik erger me dood aan je. x[


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ant-Man! :D


    kindness is never a burden.