• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn vakantie eindigt op 24 augustus, maar mijn school begint pas weer op 1 februari. (:


    Take risks and conquer your fears.

    ImAwesome schreef:
    *Doet handen voor haar oren en begint kei hard te gillen.*

    Ik heb nog een week vakantie maar ik hoef er nog niet aan te denken om daarna weer naar school te moeten.

    Ik begin 14 september pas. Lang leve de Hogeschool :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Mijn eerste échte schooldag is op 1 september, although school officieel alweer over een week begint... *shudders*. Maar ik weet mijn rooster en klas nog niet eens, dusjaaa :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Bah, ik heb morgen mijn eerste herexamen. Ook niet bepaald een pretje. Gelukkig moet ik wel pas weer officieel naar school op 21 september, dus na de herexamens kan ik nog van een paar weekjes vakantie genieten. (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik begin aan het tweede jaar van mijn MBO studie. Ergens in de eerste week is er een infodag denk ik? Het is zo slecht geregeld op school dat ik het geeneens echt weet hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik begin volgend jaar ook aan mijn vijfde en voorlaatste jaar. Eerlijk gezegd zie ik er echt niet tegenop, ik heb het gevoel dat alles wel op zijn plaats gaat vallen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aangezien de communicatie op mijn school een ramp is, weet ik niet precies wanneer ik start. Ik gok ergens tussen 14 en 21 september. Ik hoop dat mijn school het nog nodig vindt om ons nog te laten weten welke datum we nu eigenlijk starten.


    Aan iedereen die morgen start, veel succes.


    Take me to wonderland

    BlueJays schreef:
    Ik heb nog twee weken vakantie en dan eerst nog een week introductie voordat ik echt begin. (: Eigenlijk denk ik dat het voor het eerst is dat ik er niet tegenop zie om weer te moeten beginnen, maar dat komt doordat ik dit jaar naar de universiteit ga ^^
    Heel veel succes/sterkte in elk geval voor iedereen die binnenkort alweer begint!


    Ik heb ook nog 2 weken vakantie en daarna een introductie kamp van 3 dagen en daarna nog 2 dagen met niveau toetsen


    ♡

    nouhou ik wil ook weer naar school!!!!
    maar ik ga nooit meer naar school nooit meer... 3': Ik haat die leraar die me heeft geweigerd voor niveau 4

    call me crazy but I love school en een specifieke klasgenoot, wat de reden altijd leuker maakt^^

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 20:37 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik begin de 24e, maar heb dan die dinsdag vrij. Woensdag begint de hel weer tho :c


    El Diablo.

    Ik snap niet dat iedereen er zo tegenop ziet. Ik ga echt graag naar school. (:

    Ik begin voor het eerst op 21 september, aan de UGent. Voorlopig geniet ik dus van mijn langste vakantie ooit. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb nog niet eens intake gesprek gehad. Maar ik denk dat ik pas over 2 of 3 weken begin. Maarbiver 3 weken ga ik alweer op een soort van studiereis voor 10 dagen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh God, alsjeblieft zeg — ik moet er nog niet aan denken! :')
    Ik begin de 24ste weer, ik zit er echt heel erg tegen op want dit is niet de juiste school voor mij. En ik weet mijn klas en rooster ook nog niet, niet heel erg handig dus.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Bij ons zijn zezo aardig dat we morgen pas boeken hoeven te halen, woensdag een introductie dag hebben (die misschien een sportdag is Maar tja, dat. Soort dingen weet je nooit zeker, hoop van wel tho) en dan donderdag beginnen de lessen :c

    Ik heb gelukkig wel een chill rooster


    take me back to the basics and the simple life