• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    Ik heb vandaag dus mijn eerste schooldag gehad met mijn nieuwe klas. Stiekem was ik best verdrietig om na drie jaar opeens met een hoop andere kids in de klas te zitten, maar gelukkig had ik mijn Hogwarts t-shirt aangetrokken, want na afloop van de les kwamen er een paar mensen naar me toe die me ermee complimenteerden en toen zag ik dat ze zelf ook Harry Potter t-shirts aanhadden en tja, toen had ik mijn nerdgroepje alweer gevonden. :'D


    Potterheads united!

    Haha, wel een leuke manier om vrienden te maken.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiarda schreef:
    Ik heb vandaag dus mijn eerste schooldag gehad met mijn nieuwe klas. Stiekem was ik best verdrietig om na drie jaar opeens met een hoop andere kids in de klas te zitten, maar gelukkig had ik mijn Hogwarts t-shirt aangetrokken, want na afloop van de les kwamen er een paar mensen naar me toe die me ermee complimenteerden en toen zag ik dat ze zelf ook Harry Potter t-shirts aanhadden en tja, toen had ik mijn nerdgroepje alweer gevonden. :'D

    Hahaha, dat is toch wel erg grappig :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Wiarda schreef:
    Ik heb vandaag dus mijn eerste schooldag gehad met mijn nieuwe klas. Stiekem was ik best verdrietig om na drie jaar opeens met een hoop andere kids in de klas te zitten, maar gelukkig had ik mijn Hogwarts t-shirt aangetrokken, want na afloop van de les kwamen er een paar mensen naar me toe die me ermee complimenteerden en toen zag ik dat ze zelf ook Harry Potter t-shirts aanhadden en tja, toen had ik mijn nerdgroepje alweer gevonden. :'D


    Ah, da's fijn! Van mijn vriendengroep is er maar één iemand lichtelijk fan van Harry Potter (en LoTR niemand. En GOT ook niet. Mijn zus vraagt zich af waarom ik er nog bevriend mee ben. :Y)), dus het is altijd fijn om te weten dat er mensen zijn die dezelfde interesses hebben. ^^
    EDIT: Da's ook weer typisch ik, lol, post ik met het verkeerde account. :') Ach ja, doesn't matter.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 18:45 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    The_End schreef:
    (...)

    Nah ik weet nog niet vandaag was de eerste dag. Ken niemand maar misschien maak ik dit jaar wel vrienden, you never know.

    Yay! Jongere mensen zijn altijd awesome (vind ik tenminste...). Je haalt die certificaten volgens mij gemakkelijk! Ik wist namelijk net nog niet wat self-proclaimed betekende... of certificaten.... (I'll shut up now)


    Ik kan al niet met mensen van mijn leeftijd om gaan, laat staan jongere mensen. Ik vind dat echt heel vreselijk. En ik heb die klas vorig jaar even bekeken, en ik vind ze allemaal echt 100x niks. Ik ben niet zo goed op school hoor, omdat ik ziek ben. Ik doe wel VWO maar ik haal de laatste tijd alleen maar slechte cijfers. Geen concentratie etc meer.


    The truth is out there.

    Ik vond het inderdaad ook wel een effectieve manier. :'D Ik heb zelfs al het gevoel dat in ieder geval één van die meisjes stiekem ook een schrijverstypje is, dus ik heb er alweer helemaal zin in. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    -

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 22:45 ]


    "Always"

    Dan zal ik mijn Hogwarts shirt maar eens gaan zoeken:'D
    Ik zit ook in een compleet nieuwe klas met allemaal mensen die jonger zijn dan ik :') ook een vreemd gevoel lijkt me. Gelukkig ken ik wel wat mensen van vorig jaar xd. Vraag me elke dag wel af waarom ik ook alweer 2 jaar extra Vwo wil gaan doen. Zal hem toch niet worden xd. Maar ik begin 1 september pas weer, dus ik zal me dan wel druk gaan maken. Hopelijk kan ik om 11:00 de trein naar Hogwarts nemen. Als de leraren zich dan afvragen waar ik in godsnaam ben, dan heb ik in ieder geval een reden :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eerste dag zit er weer op. Iig wel te horen gekregen dat ik mn DELF examen heb gehaald, wat een goed begin is :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Eerste dag zit er weer op. Iig wel te horen gekregen dat ik mn DELF examen heb gehaald, wat een goed begin is :3


    Awesome! Gefeliciteeerd! ^^


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Awesome! Gefeliciteeerd! ^^


    Thanks c: Dit schooljaar misschien voor mijn B1 c: Al moet ik zeker nog wel wat op schrijf en spreekvaardigheid gaan oefenen.. (of gewoonweg mijn woordenschat Frans, hehe)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zometeen naar school :c
    Gisteren mn klas gezien, dat wordt geen vrienden maken :')


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Bwuh. Wat een fantastische sportdag hebben we vandaag, not.


    take me back to the basics and the simple life

    2 September muh.


    Firm believer of all that is magic

    31 augustus begint mijn uni weer en ik heb er superveel zin in. Ik heb al vakantie sinds 11 mei, dus ben er behoorlijk klaar mee. Op de uni kan ik het rustig aan doen en continue rondhangen met mijn vrienden dus vind dat altijd wel leuker dan eenzaam thuis hangen in de vakantie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    EthereaI schreef:
    Bwuh. Wat een fantastische sportdag hebben we vandaag, not.


    Wat moeten jullie doen?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon