• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Dit zal de laatste keer zijn dat ik het met deze RPG probeer, omdat de vorige waren doodgelopen. Ik zal dan ook kleine dingen veranderen. Denk er goed over na of je mee wilt doen, want ik hoop dat deze RPG het langer volhoudt dan de voorgaanden.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven of met degene die je helemaal niet goed kent? Wat doe je sowieso al als je niet zeker bent of je ooit nog terug weet te komen? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. Relaties en vriendschappen zullen getest worden en is iedereen echt zo eerlijk geweest over alles? En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden:

    - Candice Krista Forbes || 19 || 1,3 || LoveEeyore
    - Molly Olivia Williams || 20 || 1,3 || CalTHood
    -
    -

    Jongens:

    - Lyle Nicolas Bennett || 20 || 1,1 || Loughlin
    - Liam Daniel Anderson || 19 || 1,2 || || Tuck
    -
    -

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 200 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Probeer zo snel mogelijk je rol in te leveren.
    # Max. 2 personages.
    # Geen plagiaat.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 22:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is Lyle goed zo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Schraeder schreef:
    Is Lyle goed zo?


    Ja, ik ga hem er gelijk bijzetten!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oki ^^
    Als iemand trouwens een of andere relatie met hem wilt, hij staat ervoor open ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dante Sid Reyes



    Leeftijd

    - 21 jaar oud.
    - 18 oktober, wat hem een herfstkind en een weegschaal maakt.

    Karakter

    Dante is een man die sarcastisch uit de hoek kan komen. Hij kan er niet goed tegen als mensen dingen vragen die erg voor de hand liggen. Al doet hij dat zelf ook wel eens.
    Over het algemeen is hij een redelijk vriendelijke man. Met zijn vrienden kan hij de grootste lol maken en dat vindt hij ook fijn.
    Je moet alleen niet aan zijn slechte kant staan. Niks zal hem er dan van tegenhouden om hatelijk tegen je te doen. Het maakt hem niet zoveel uit of je een meisje bent of een jongen, al zou hij een meisje nooit slaan.
    Dante is iemand die de dingen zegt zoals ze zijn. Liegen doet hij niet vaak, doet hij dat wel, dan heeft hij daar zijn redenen voor. Hij zegt ook vaak dat het je zaken niet zijn. Daardoor is hij een goede geheim bewaarder, al maakt het hem de helft van de tijd niet uit. Omdat Dante sowieso niet iemand is die van roddelen houdt, zal je geheim ook niet over de gehele aardoppervlakte verspreid worden.
    Dante houdt niet van meiden die over dramatisch doen en bang zijn om een nagel te breken of vies te worden. Hij houdt er ook niet van als ze aanstellerig gaan doen om een jongen zijn aandacht te trekken of ervoor te zorgen dat een jongen je moet verzorgen. Hij houdt er ook niet van als meiden geen eigen mening hebben en alles leuk vinden wat de jongen leuk vindt. Ook vindt hij het niet leuk als meiden zich dom voordoen.
    Dante vindt meiden leuk die zelfstandig zijn en die niet hun vriendje nodig hebben om bij alles hun handje vast te houden. Hij houdt ervan als ze een duidelijke eigen mening hebben en niet voor alles bang zijn.
    Dante houdt van zijn vrienden al zal hij dat niet zo zeggen. In zijn vriendengroep zijn er ook mensen met wie hij minder om kan gaan.
    Hij is iemand die wilt dat degene van wie hij houdt het goed hebben en vindt het niet erg om zichzelf op de tweede plaats te zetten daarmee.
    Op een keer heeft hij iemand geslagen die kwaad sprak over een van zijn vrienden.
    Dante is geen ochtendpersoon, maar hij zal niet de hele ochtend chagrijnig zijn. Je moet hem echter niet heel vroeg wakker worden, dan wordt hij namelijk wel chagrijnig. Hij is gesteld op zijn slaap, al doet hij dit nooit heel vaak goed omdat hij vaak geteisterd wordt door nachtmerries. Dit heeft, waarschijnlijk, een reden denkt hij, al deelt hij dat niet graag mensen. Bijna niemand weet dus dat hij zo slecht slaapt.
    Dante houdt van wat oudere muziek, al kan hij soms ook nog genieten van de muziek van tegenwoordig. Hij vindt de muziek van nu erg mechanisch klinken en vindt het fijner als er ook echte instrumenten in te horen zijn. Ook vindt hij het dreunen in de muziek van nu niet fijn, omdat hij daar hoofdpijn van krijgt. Niet veel gedreun kan hij wel tegen.


    Hij gaat vaak naar de sportschool, omdat hij trainen leuk vindt en omdat het zijn hoofd leeg maakt. Van tijd tot tijd vindt hij een goed, spannend boek ook leuk.

    Uiterlijk

    Dante heeft niet korte, maar ook weer niet lange haren. Zijn haarlokken hebben een donkerbruine kleur die lijken te match met zijn groen/grijze ogen. Hij heeft een scherpe kaak en gezichtstrekken. Voor een jonge heeft hij redelijk lange wimpers waar hij van tijd tot tijd een opmerking over kreeg. Toen zijn zus er nog was, kreeg hij daar vaak een opmerking over.
    Hij draagt wat donkerdere kleding en je zult hem over het algemeen niet echt in hele lichte kleuren rondlopen. Dante heeft van zichzelf al een wat getinte huid, al is dat niet heel erg.
    Doordat hij een paar keer in de week naar de sportschool gaat, kun je zijn spieren zien. Hij heeft een gespierde, redelijk lange bouw van 1.89 m. Dit maakt hem langer dan de meeste mensen, al zijn er ook best wat mensen die langer zijn dan hem.
    Op zijn schouderblad heeft een langwerpig litteken zitten waar niemand iets vanaf weet en hij is een van plan dat zo te houden.

    Relaties
    Wie wilt?

    Extra
    Vijf jaar geleden kwam Dante in een auto-ongeluk met zijn zus. Zijn zus zat naast hem in de auto, hij was aan het rijden. Iemand reed door rood heen en omdat hij moest uitwijken sloegen ze over de kop. Zijn zus was op slag dood. Het enigste wat hij eraan overhield was nachtmerries en het grote litteken dit zijn schouderblad en klein deel van zijn rug bedekte. Sindsdien rijdt hij geen auto.
    Een week erna verhuisden ze en Dante heeft niemand verteld over zijn zus. Zodra hij uit huis was, hebben zijn ouders niet echt meer met hem gepraat op een kaart op zijn verjaardag na. Ze lijken hem nog steeds de schuld te geven voor zijn zus haar dood, al hebben ze dat nooit gezegd.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 21:59 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Candice Krista Forbes
    "Just because I talk a lot, it doesn't mean I always know what I am actually talking about."




    "So you're saying that now I'm basically an insecure, neurotic control freak on crack?"


    "I'm not going to tell you, I told you so.
    But I did tell you."


    "Just because I tell you things doesn't mean you're allowed to know them..."


    Leeftijd 19, verjaard op 10 oktober
    karakter
    uiterlijk
    relaties
    extra

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 19:23 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    MeganKM schreef:
    Cele Laura Amber Lacroix


    Cele • Engels • hemels • Se-lu
    Laura • Latijns • eer • Lo-ra
    Amber • Arabisch • waardevol juweel • Em-Bur
    Lacroix • Frans • La-krwa


    (...)



    Leeftijd •
    Negentien lentes jong, ze is geboren op twee september. Dit maakt haar sterrenbeeld een maagd.

    Karakter •
    Avontuurlijk: Cele staat altijd klaar voor iets dat zich buiten haar comfort bevind. Ze is niet bang om nieuwe dingen uit te proberen en houdt van avontuurlijke dingen.
    Atletisch: Cele heeft al bijna alles wat je kan bedenken van sporten al gedaan. Niets is nieuws voor haar. Of ze dit allemaal even graag deed is de vraag. Toch doet ze nog steeds vele sporten en heeft er geen probleem mee dat ze hier zowat elke dag mee bezig is.
    Vriendelijk: Cele is een hele vriendelijke meid. Dit vindt ze ook belangrijk van anderen. Het kost niets om eens vriendelijk te lachen toch? Als Cele niet lacht dan weet je dat er iets serieus mis is. Want Cele kan haar gevoelens heel goed verbergen.
    Zelfstandig: Cele weet haar plan te trekken. Ze zal niet snel hulp vragen en als ze dit toch moet doen (Wat helemaal niet snel gebeurd) voelt ze zich een mislukkeling.


    Uiterlijk •
    Naast de foto's heeft Cele nog enkele uiterlijke kenmerken. Met haar lengte van 170 centimeter, heeft ze een normale lengte. Haar bouw is erg vrouwlijk met iets rondere billen en gespierde benen. Ze heeft een van natuurlijke licht gebruinde huid. Waar ze wel trots en blij om is. Cele's ogen zijn kastanjebruin en haar lokken licht bruin.


    Relaties •
    Who Wants?

    Extra •
    Cele is een sportief persoon die haar tijd het liefst verdoet met de wereld te verkennen.Ze is gek op reizen, maar ook houdt ze van feesten.


    Ik kom hier heel even binnen vallen hoor. Maar het valt me op dat je dingen van Philophrosynes haar rol in A Summer in Santa Barbara heb gekopieerd. Ik zet wat je letterlijk gekopieerd hebt even in het rood onder de spoiler.
    Ik was heel toevallig met Anne (Philophrosynes) aan het praten en ze vertelde me dit dus ik dacht even; laat ik er maar wat van zeggen. Ik weet niet of ze jou persoonlijk een berichtje heeft gestuurd maar ze is hier in ieder geval niet blij mee.
    Maak in het vervolg alsjeblieft zelf een beschrijving van je personage of vraag toestemming om enkele dingen over te nemen. En zoals ik het heb begrepen heb je dit niet gedaan. Zou jij het leuk vinden als iemand jou rol, waar je hard aan hebt gewerkt, zomaar overneemt? Doe dit alsjeblieft niet, hier kan je mensen echt boos mee maken. Heel moeilijk is het niet om zelf een beschrijving samen te stellen :).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Ik kom hier heel even binnen vallen hoor. Maar het valt me op dat je dingen van Philophrosynes haar rol in A Summer in Santa Barbara heb gekopieerd. Ik zet wat je letterlijk gekopieerd hebt even in het rood onder de spoiler.
    Ik was heel toevallig met Anne (Philophrosynes) aan het praten en ze vertelde me dit dus ik dacht even; laat ik er maar wat van zeggen. Ik weet niet of ze jou persoonlijk een berichtje heeft gestuurd maar ze is hier in ieder geval niet blij mee.
    Maak in het vervolg alsjeblieft zelf een beschrijving van je personage of vraag toestemming om enkele dingen over te nemen. En zoals ik het heb begrepen heb je dit niet gedaan. Zou jij het leuk vinden als iemand jou rol, waar je hard aan hebt gewerkt, zomaar overneemt? Doe dit alsjeblieft niet, hier kan je mensen echt boos mee maken. Heel moeilijk is het niet om zelf een beschrijving samen te stellen :).


    Ik vind het jammer dat er plagiaat gepleegd moet worden voor een rol. Net zoals RhaegaI zegt, is het niet fijn voor de andere persoon in kwestie als je dingen van diegene gaat overnemen. Plagiaat is daarbij ook verboden op Quizlet. Ik hoop daarom ook dat je het niet meer doet.
    Op de rol in kwestie wou ik sowieso zeggen dat hij iets langer moest, maar nu moet er een heel andere rol komen. Omdat ik je niet uit de RPG wil zetten, al dacht ik daar heel even over na om eerlijk te zijn al weet ik niet of ik dat sws mag, wil ik graag dat je wel een andere rol aanmaakt, eentje die je helemaal zelf hebt gemaakt.
    Ik hoop dat de rest van de RPG gewoon gezellig kan verlopen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 22:12 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tigresse -> Talisa

    Ik weet geen faceclaim voor mijn idee, maar ik probeer vanavond nog eraan te beginnen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Talisa schreef:
    Tigresse -> Talisa

    Ik weet geen faceclaim voor mijn idee, maar ik probeer vanavond nog eraan te beginnen. :')


    Ik pas het gelijk aan en is goed. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hoe kan het trouwens dat ze hun herinneringen zijn kwijtgeraakt? En blijven bepaalde herinneringen wél bestaan, of zijn alle herinneringen (dus ook familie, vriendschappen, etc) weg?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik een meiske?


    Bowties were never Cooler



    Naam: Liam Daniel Anderson
    Leeftijd 19, 14 maart
    karakter Liam is een erg sociale jongen die met iedereen makkelijk een praatje maakt. Hij staat bij de meeste bekend als de jongen die bijna altijd vrolijk is en voor een goede sfeer kan zorgen in een groep. Liam is een jongen met een sterke eigen mening die die ook niet voor zich zal houden. Hij verteld altijd hoe hij over iets denkt en het maakt hem niet uit hoe mensen daar over denken. Hij geloofd ook altijd dat zijn mening degene is die waar is. Hij zal dan ook altijd proberen om zijn gelijk te krijgen en als mensen er een andere mening over hebben vind hij dat hun ogelijk hebben en zou ze proberen over te halen om te geloven wat hij geloofd.. Hij is ook erg fanatiek in dat soort discussies en weigert te verliezen, hij houdt net zolang vol tot de ander hem gelijk geeft.
    Liam kan niet goed tegen kritiek, als iemand hem wijst op dingen die niet goed zijn gaat hij gelijk in de verdediging. Hij wilt dan ook niet inzien dat het zijn fout was en zal op dat soort momenten zichzelf blijven verdedigen net zoals hij in discussies doet.
    Liam is nogal een dromer en is dus vaak nogal afwezig als hij het niet interessant genoeg vindt. Al is hij in een groep als er even niemand tegen hem praat kan hij rustig wegzinken in zijn gedachtes en heeft hij het ook niet gauw door als mensen weer met hem beginnen te praten. Hij zit op dat soort momenten echt even in zijn eigen wereldje en merkt niks van de gebeurtenissen om zich heen. Als hij eenmaal weer erbij is is hij ook redelijk druk en zal je zijn aanwezigheid ook gelijk merken omdat de jongen nog wel is boven alles uit kan komen.
    Liam is iemand die zich vaak nogal stoer voor kan doen terwijl hij eigenlijk een jongen is met een klein hartje. Als er iets gebeurd wat hij niet leuk vindt lacht hij het vaak weg en maakt er een grap over maar ondertussen raakt hij er wel door gekwetst. Dat hij zich hierdoor echt nog wel is slecht kan voelen is iets wat hij voor zichzelf houdt en niet snel met iemand zou delen. De jongen lijkt heel open omdat hij zoveel met iedereen kletst maar de dingen die niet leuk zijn of hem dwars zitten houdt hij voor zichzelf.
    uiterlijk Liam heeft een lengte van 1 meter 75 wat ongeveer een gemiddelde lengte is. Zijn bruine haren zitten bijna altijd in model en soms zijn ze iets warrig wat hij zelf ook niet lelijk vindt staan. Zijn groene ogen zorgen samen met zijn glimlach voor een vriendelijke uitstraling. Als hij lacht krijgt hij schattige kluitjes in zijn wangen. Liam geeft best veel om zijn uiterlijk en houdt zijn lichaam dan ook altijd in vorm. Hij houdt van sporten wat ook wel aan zijn lichaam is te zien. Hij ziet er redelijk gespierd uit maar ook weer niet overdreven. Je zou ook niet gelijk denken dat Liam een hele sterke jongen is als je hem ziet maar toch is hij wel redelijk sterk. Liam vindt het ook niet nodig om heel sterk te lijken hij heeft liever het gespierde lichaam dat die nu heeft dan dat die op een bodybuilder gaat lijken.Liam zijn kledingstijl is eigenlijk redelijk simpel. Hij draagt wat hij het lekkerst vindt zitten, al kijkt hij wel of het hem staat want hij wilt er nog wel goed uitzien.
    relaties wie wil?
    extra Liam is een echte liefhebber van sport. Hij is dan ook altijd wel in om iets actiefs te doen als iemand het voorstelt. Hij is met name fan van voetbal en doet dit dan ook geregeld. In zijn vrije tijd is hij vaak bezig met de bal om nieuwe trucjes te leren. Als hij in een partijtje bezig is is hij ook erg fanatiek en wilt graag winnen. Zo graag dat hij daardoor nog wel is zijn sportiviteit kan verliezen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 16:10 ]

    Haha, toch nog een poging gewaagd om hem te openen?


    Happy Birthday my Potter!

    Schraeder is nu Loughlin ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MeganKM zal niet meer met deze RPG mee doen.


    Pretty is just a pretty word.