• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Dit zal de laatste keer zijn dat ik het met deze RPG probeer, omdat de vorige waren doodgelopen. Ik zal dan ook kleine dingen veranderen. Denk er goed over na of je mee wilt doen, want ik hoop dat deze RPG het langer volhoudt dan de voorgaanden.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven of met degene die je helemaal niet goed kent? Wat doe je sowieso al als je niet zeker bent of je ooit nog terug weet te komen? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. Relaties en vriendschappen zullen getest worden en is iedereen echt zo eerlijk geweest over alles? En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden:

    - Candice Krista Forbes || 19 || 1,3 || LoveEeyore
    - Molly Olivia Williams || 20 || 1,3 || CalTHood
    -
    -

    Jongens:

    - Lyle Nicolas Bennett || 20 || 1,1 || Loughlin
    - Liam Daniel Anderson || 19 || 1,2 || || Tuck
    -
    -

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 200 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Probeer zo snel mogelijk je rol in te leveren.
    # Max. 2 personages.
    # Geen plagiaat.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 22:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yay!!!


    Bowties were never Cooler

    Gaan we beginnen?


    Bowties were never Cooler

    Miriam zit op het puntje van haar stoel te wachten hihihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    LoveEeyore schreef:
    Miriam zit op het puntje van haar stoel te wachten hihihi


    **de grond


    Bowties were never Cooler

    Dat is niet eerlijk.. de grond heeft geen puntjes :c


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    LoveEeyore schreef:
    Dat is niet eerlijk.. de grond heeft geen puntjes :c


    Wel plinten ;)


    Bowties were never Cooler

    Ik ga het speeltopic zo openen ja en ik ga de reservering van Burritos weghalen, daarna ga ik de matchen maken tussen wie met wie verdwaalt raakt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Woop Woop! Yay!


    Bowties were never Cooler

    Klik speeltopic

    Zelf doe ik niet met mijn personage meer mee, omdat het getal qua paren nu mooi uitkomt en ik het super druk heb met school op het moment. Sorry, guys, maar jullie kunnen wel gewoon doorgaan.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is 4 niet een beetje weinig? :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    Is 4 niet een beetje weinig? :/


    Ja, ik vond het ook jammer dat er niet zo veel mensen waren, maar zo gaat die misschien wel langer door. Vijf mensen is ook niet zo veel en dat komt heel onhandig uit.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Er kan een groepje met drie zijn ofzo? Ik ga ook niet elke dag kunnen schrijven door school ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Idd als je een beetje rekening houd met elkaar niet buitensluiten en stuff zou 3 ook moeten kunnen lijkt mij, het is tenslotte wel jouw rpg. c:

    Als je echt geen tijd hebt, prima maar je hoeft je niet uit te schrijven (voor mij niet in ieder geval) alleen omdat het nu met paren mooier uitkomt.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 22:35 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    LoveEeyore schreef:
    Idd als je een beetje rekening houd met elkaar niet buitensluiten en stuff zou 3 ook moeten kunnen lijkt mij, het is tenslotte wel jouw rpg. c:

    Als je echt geen tijd hebt, prima maar je hoeft je niet uit te schrijven (voor mij niet in ieder geval) alleen omdat het nu met paren mooier uitkomt.


    Dit^^

    Daarbij hoeft het toch ook niet altijd in romantiek te eindigen ofzo, dat t precies gelijk moet zijn...


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    (...)

    Dit^^

    Daarbij hoeft het toch ook niet altijd in romantiek te eindigen ofzo, dat t precies gelijk moet zijn...


    Hahaha, nee. Daar gaat het bij mij ook niet om. Het was sws eerst de bedoeling, toen ik voor het eerst deze rpg aanmaakte, dat het tweetallen waren die elkaar niet mochten.
    Romantiek speelt daarin voor mij geen grote rol of zo.

    Ik zou natuurlijk wel mee kunnen doen, want ik stopte niet omdat het getal dan mooi uitkwam, maar omdat ik het echt super druk heb met school, andere RPG's, wat er maar twee zijn, en in November wil ik mee doen met NaNoWriMo ga ik niet vaak kunnen posten. Dan moet het koppel waar ik bij ben maar gewoon door gaan en niet op mij wachten en dan post ik iets later dan weer eens als ik tijd heb, maar dan mogen jullie in die tussentijd ook mijn personage besturen. Is dat wat dan?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki