• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Dit zal de laatste keer zijn dat ik het met deze RPG probeer, omdat de vorige waren doodgelopen. Ik zal dan ook kleine dingen veranderen. Denk er goed over na of je mee wilt doen, want ik hoop dat deze RPG het langer volhoudt dan de voorgaanden.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven of met degene die je helemaal niet goed kent? Wat doe je sowieso al als je niet zeker bent of je ooit nog terug weet te komen? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. Relaties en vriendschappen zullen getest worden en is iedereen echt zo eerlijk geweest over alles? En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden:

    - Candice Krista Forbes || 19 || 1,3 || LoveEeyore
    - Molly Olivia Williams || 20 || 1,3 || CalTHood
    -
    -

    Jongens:

    - Lyle Nicolas Bennett || 20 || 1,1 || Loughlin
    - Liam Daniel Anderson || 19 || 1,2 || || Tuck
    -
    -

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 200 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Probeer zo snel mogelijk je rol in te leveren.
    # Max. 2 personages.
    # Geen plagiaat.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 22:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Talisa schreef:
    Hoe kan het trouwens dat ze hun herinneringen zijn kwijtgeraakt? En blijven bepaalde herinneringen wél bestaan, of zijn alle herinneringen (dus ook familie, vriendschappen, etc) weg?


    Tijdelijke geheugenverlies door iets wat je zelf mag bedenken, shock misschien of een klap op je hoofd (niet zo'n harde dan) want ze komen nog wel terug. Alle herinneringen blijven tot het stuk dat we op vakantie gaan.

    LukeRHemmings schreef:
    Mag ik een meiske?


    Ja, komt voor de bakker. (:

    Starlord schreef:
    Haha, toch nog een poging gewaagd om hem te openen?


    Hahaha, ja. Nog één laatste keer, dan ben ik er echt klaar mee. Ik denk ook gewoon dat ik een ander startpunt doe zodat het misschien niet al vastloopt voordat we vertrekken. :')

    Endress schreef:
    MeganKM zal niet meer met deze RPG mee doen.


    Fijn dat er met zulke dingen gelijk maatregelingen wordt genomen.

    @Loughlin, ik pas het aan!(:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 22:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki




    Naam: Molly Olivia Williams
    Leeftijd: 20, 16 October
    Karakter: Molly is diep van binnen een lief meisje met een groot hart die erg veel om anderen geeft. Dit zit alleen wel heel diep. Alleen de mensen waarom zij echt geeft zelf weten het. Voor buitenstaanders is ze namelijk harteloos, koud en meedogenloos. Ze heeft er eigenlijk geen moeite mee om iemand totaal de grond in te boren. Zij is gigantisch loyaal aan haar familie. Molly is een echte bitch en laat niet snel haar ware emoties zien, want die ziet ze vaak als zwakte. Ze is zeker ook geen meisje die jongen na jongen neemt. Ze gaat voor een jongen en blijft hem ook trouw. Overspel is voor haar uit den boze en als ze erachter komt dat haar vriendje haar bedrogen heeft zal hij zich echt moeten bergen en het meisje in kwestie ook. Ze wordt liever in alle eerlijkheid gedumpt dan dat dingen achter haar rug om gebeuren. Wat vaker is gebeurt, omdat die jongens haar dat te gesloten vonden of bang voor haar waren. Ze zit daar soms wel mee, maar het maakt haar ook hard, wat ze als een goed ding ziet. Haar emoties kropt ze meestal op, tot ze 's nachts alleen is en ze alles eruit laat vloeien op haar typemachine. Of tot ze een makkelijk slachtoffer heeft gevonden. Voor de rest van de wereld is ze namelijk echt geen lieverdje. Dan is ze koud, wreed, meedogenloos en sadistisch. Ze mag dan ongevaarlijk lijken, een meisje van nog geen 1,50 zonder hakken aan, het absolute tegendeel is waar. Zodra je je in haar ogen ook maar verkeerd gedraagt of verkeert naar haar kijkt is het mis. Ze is in staat je voor schut te zetten voor de hele school, je kort en klein te slaan of je zo slecht te laten voelen dat je weken niet meer naar school wil. Het ligt heel erg aan haar stemming wat ze besluit te doen, maar prettig is het nooit. Zeker niet als ze de pik op je heeft en dit eigenlijk dagelijkse kost is.
    Voor haar vrienden, leraren en familie is Molly een druk vrolijk zorgeloos meisje. Ze is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Ze kan ook tegen hen best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Ze heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Ondanks dat ze oppast rond mensen om wie ze geeft kan ze alsnog zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij haar heel gevoelig en eenzaamheid kan haar ook flink raken. Vaak is ze inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal, maar soms is ze nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Molly is erg loyaal aan haar vrienden en familie. Als je met haar omgaat leer je ook zijn vreemde kant kennen. Het maakt haar ook echt geen zak uit wat anderen van hem vinden. Ze is wie ze is en als je daar problemen mee hebt blijf je maar uit de buurt, want ze gaat er niets om laten. Ook lijkt ze door deze houding harteloos te zijn, maar dat is ze allerminst. Als ze namelijk eenmaal echt om je geeft is ze de meest liefdevolle vriendin ooit. Ze wil graag dat iedereen van wie ze houd altijd vrolijk is, en probeert altijd iedereen vrolijk en aan het lachen te houden, maar dit lukt niet altijd en dan wordt ze zelf triest, of ze gaat te ver en krijgt een klap voor haar kop.
    Uiterlijk: Molly is een klein slank meisje, zo'n 1,49m, met een stralende speelse glimlach. Ze is fijn gebouwd, maar heeft wel wat dunne spieren en rondingen, ook fijn maar het blijven rondingen en spieren. Haar huid is lelieblank en haar lange golvende haren zijn kastanjebruin. Haar donkerbruine kijkers stralen een avontuurlijke gloed uit, die weinig goeds voorspelt. Ze is dan misschien wel klein, maar is zeker niet over het hoofd te zien door haar felle persoonlijkheid. Meestal draagt ze wel schattige jurkjes met hakken eronder, waardoor ze iets langer lijkt. Schattig, maar dodelijk, dat is dit meisje, en zo ziet ze er ook uit. Ze is iemand met wie je avonturen kan beleven, zelfs met haar soms wat ongepast lijkende schoenen. Haar lichaam is erg bewegelijk en soepel, door andere redenen dan sommigen misschien zouden denken, en ze heeft een goed uithoudingsvermogen.
    Relaties:
    Extra: Molly doet wat onorthodoxe dingen om haar kost te verdienen. Het is niet dat ze dit graag doet, maar door haar verleden kent ze geen andere manier om aan geld te komen, zeker omdat ze de meeste van haar inkomsten alsnog niet zelf kan gebruiken voor iets van een opleiding, of een ander soort carrière. Ze hoopt dat ze hier ooit uit kan stappen, maar voor nu is het nog vrij moeilijk om haar hoofd boven water te houden met deze full-time baan.
    Door haar baan heeft Molly een waakhond. Dit is puur voor haar eigen veiligheid. Hij heet Bullet en is meestal vrij lief, tot zijn baasje in de problemen is, of een safe word zegt, dan bijt hij zonder pardon en heel hard, tot je haar met rust laat.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 23:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Sorry, maar ik wil toch mijn rol laten vallen. Ik ben namelijk bang dat ik mijn rol ga verwaarlozen, omdat ik niet precies weet wat ik er mee wil gaan doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Molly is af, als ze goed is.


    Bowties were never Cooler

    Talisa schreef:
    Sorry, maar ik wil toch mijn rol laten vallen. Ik ben namelijk bang dat ik mijn rol ga verwaarlozen, omdat ik niet precies weet wat ik er mee wil gaan doen.


    Jammer, maar ik zal je uitschrijven!

    @ CalTHood, helemaal goed! Ik zal haar erbij zetten. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    dit kan ik er nu even uit zuigen :3


    Candice Krista Forbes
    "Just because I talk a lot, it doesn't mean I always know what I am actually talking about."





    "So you're saying that I'm basically an insecure,
    neurotic control freak on crack?"


    "I'm not going to tell you, I told you so.
    But I did tell you."


    "Just because I tell you things doesn't mean you're allowed to know them..."


    Leeftijd 19, verjaard op 10 oktober
    karakter Candice is een meisje met een vrolijk, enthousiast en opgewekt karakter. Het is een besluitvaardig persoon dat niet bang is om beslissingen te nemen. Natuurlijk ook Candice twijfeld wel eens, maar over het algemeen weet ze redelijk snel wat ze wil en denkt en zal dit dan ook doorzetten. Doorzettend is dan ook een van haar eigenschappen. Als Candice iets wil moet en zal het gebeuren en zal ze net zo lang doorgaan tot het haar lukt.
    Het is een trouw persoon en zal je niet snel laten zitten. Het is iemand die je dan ook graag helpt. Verder is ze erg beschermend tegenover haar vrienden en de mensen waar ze om geeft en zal ook niet twijfelen om het voor ze op te nemen en een steuntje in de rug te geven.
    Ondanks dat alles schuilt er een onzeker en neurotisch meisje van binnen dat zichzelf stiekem altijd in de schaduw ziet staan van een ander. Ze heeft last van negatieve stemmings omslagen en is snel jaloers en bang. Ze neemt kritiek dan ook snel persoonlijk op.

    uiterlijkCandice is een aantrekkelijke jonge vrouw met een lichte huid, blauw/groene ogen en een lengte van 1.70 wat haar gemiddeld maakt. Ze heeft licht blond haar dat net over haar schouders valt en wat ze op veel verschillende manieren draagt. Stijl, haar natuurlijke golven, gekrult, maar ook opgestoken of in een simpele paardenstaart. Candice let best veel op haar uiterlijk en zorgt er altijd voor dat ze haar make-up, haar en accessoires afstemt op haar kleding. Ondanks dat plamuurt ze zichzelf niet vol en houd het zo natuurlijk en minimaal als mogelijk is. En haar accessoired bestaan vaak uit een tas, een paar oorbellen of een ketting. Niet té veel over de top maar wel allemaal zorgvuldig uitgekozen. Haar kledingstijl is erg wisselend en gaat van witte shirts met een spijkerbroek en laarzen tot korte jurken met veel kleuren en slippers of een donker jasje met een donkere broek zodat haar vel gekleurde shirt extra opvalt.

    relaties iemand interesse?
    extra ik ben aan het brainstormen :3

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 12:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    @ LoveEeyore, ik zet je erbij! (:

    @ Burritos, wanneer denk je dat je - je rol klaar hebt?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    pssst psssst magnus

    Candice is 19 geen 21


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    nevermind.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 15:41 ]

    LoveEeyore schreef:
    pssst psssst magnus

    Candice is 19 geen 21


    O, oeps. :x Ik zal het gelijk veranderen!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga het rollentopic een dezer dagen openen. Willen jullie zelf kiezen met wie je opgescheept wordt, of zal ik random picker doen?

    Iemand trouwens een relatie met mijn personage?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    misschien Candice als je een suggestie hebt?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gaat deze nog open?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zou wel leuk zijn


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    Zou wel leuk zijn


    Ja. Ik ga Burritos nu even een berichtje sturen of ze mee wil doen en dan wil ik het speeltopic het liefst morgen of overmorgen op zijn hoogst openen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki