• Want phoeni - wat een deel is van het Latijnse woord voor flamingo - is veranderd naar Leithold. Dit is de achternaam van model Scarlett Leithold, die vooral model is voor de kledingwinkel Brandy Melville.
    Tevens is dit één van mijn favoriete winkels, wat niet enkel komt door de heel erg leuke kleding die ze er verkopen, maar ook door het idee over hen maten. Dat dit wat minder goed uitpakt, is dan wel weer een minpuntje te noemen.
    Afijn, daar komt mijn nieuwe username dus vandaan ^^

    Een aantal artikelen over de maten bij Brandy Melville:



    Scarlett Leithold



    Dan heb ik nog een vraag voor jullie; hebben jullie al eens iets bij de Brandy Melville gekocht en wat vinden/vonden jullie ervan? (cat)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    I like it!

    But I don't like the shop, want niks past me :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik dacht létterlijk "me" toen ik de titel zag want mijn roze haar is super faded en het is nu weer gewoon blond.
    Maar I like your name!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Leuke naam. Het model is echt knap. Zelf vind ik de winkel dus echt vreselijk, precies omdat al hun One Size Fits All size eigenlijk gewoon een S'je is en dat ik dus niks aan kan hoewel ze best wel veel leuke kleren hebben. Zeg dan gewoon dat je een slanke meisjeswinkel hebt, dan is dat ook weer duidelijk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    Leuke naam. Het model is echt knap. Zelf vind ik de winkel dus echt vreselijk, precies omdat al hun One Size Fits All size eigenlijk gewoon een S'je is en dat ik dus niks aan kan hoewel ze best wel veel leuke kleren hebben. Zeg dan gewoon dat je een slanke meisjeswinkel hebt, dan is dat ook weer duidelijk.

    Nja, ik ben ook best slank - en ik heb normaal ook S - en mij past het ook niet, it is so tiny haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leuke username! Scarlett is een knap meisje.
    Ik heb zelf nog nooit bij Brandy Melville geshopt maar dat ben ik zeker nog van plan om te gaan doen!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.