• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ethan schreef:
    Ik kom trouwens vanuit Amsterdam Bijlmer via Schiphol. Ik kan (geloof ik) vier mensen meenemen die 40% samenreiskorting in Nederland krijgen.


    Als je mij mee zou kunnen nemen, zou dat heel fijn zijn :3 Al moet ik nog even uitzoeken wat het meest verstandig is financieel gezien.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Faelain -> Lathgertha en mijn naam is Evelien en niet Fae :') Ik kom met de trein van Gent

    ^ Negeer dit. 17 oktober is de verjaardag van mijn moeder en dan lijkt het me nogal sneu om niet thuis te zijn ;)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 20:28 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lathgertha schreef:
    Faelain -> Lathgertha en mijn naam is Evelien en niet Fae :') Ik kom met de trein van Gent


    Ik kom waarschijnlijk die kant ook uit. Want ik kom dan van Wetteren :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Backbiter schreef:
    (...)

    Als je mij mee zou kunnen nemen, zou dat heel fijn zijn :3 Al moet ik nog even uitzoeken wat het meest verstandig is financieel gezien.
    Sowieso kun je vanuit heel Holland het beste via Roosendaal naar Antwerpen gaan. Maar is helemaal goed hoor.:Y) Ik heb alleen geen idee hoe ik in vredesnaam een kaartje in Roosendaal moet kopen. Ik denk dat ik via nsinternational iets ga regelen, een kaartje vanaf Roosendaal naar Antwerpen. ^^

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 20:29 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Lathgertha schreef:
    Faelain -> Lathgertha en mijn naam is Evelien en niet Fae :') Ik kom met de trein van Gent

    ^ Negeer dit. 17 oktober is de verjaardag van mijn moeder en dan lijkt het me nogal sneu om niet thuis te zijn ;)

    Naaah je kan toch gewoon 's avonds thuis zijn? :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ethan schreef:
    (...)Sowieso kun je vanuit heel Holland het beste via Roosendaal naar Antwerpen gaan. Maar is helemaal goed hoor.:Y) Ik heb alleen geen idee hoe ik in vredesnaam een kaartje in Roosendaal moet kopen. Ik denk dat ik via nsinternational iets ga regelen, een kaartje vanaf Roosendaal naar Antwerpen. ^^

    Volgens mij is een internationaal kaartje het goedkoopste. In elk geval voor mij van Schiphol naar Antwerpen, denk dat dat voor jullie ook wel zo zou zijn. Al is dat maar een paar euro goedkoper dan met korting het gewone traject reizen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    (...)
    Volgens mij is een internationaal kaartje het goedkoopste. In elk geval voor mij van Schiphol naar Antwerpen, denk dat dat voor jullie ook wel zo zou zijn. Al is dat maar een paar euro goedkoper dan met korting het gewone traject reizen.

    Ik ga niet naar deze meeting, maar ik heb nu wel een vraag. Wat is een internationaal kaartje en hoe duur is dat? ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Ik ga niet naar deze meeting, maar ik heb nu wel een vraag. Wat is een internationaal kaartje en hoe duur is dat? ^^

    Via nsinternational.nl kun je een "internationaal kaartje kopen". Ofwel een speciaal kaartje waarmee je op een specifiek traject, die tot buiten Nederland loopt. Je moet alleen niet met Thalys gaan reizen, want dan betaal je best wel veel extra :x


    Deep inside, I've never felt alive

    Endress schreef:
    (...)
    Ik ga niet naar deze meeting, maar ik heb nu wel een vraag. Wat is een internationaal kaartje en hoe duur is dat? ^^

    Op NS.nl kun je een kaartje bestellen voor Amsterdam-Antwerpen en dat is 36,- voor een retourtje. Dat bestel je zeg maar van tevoren en is ongeveer de helft dan wanneer je met het gewone OV-systeem zou gaan. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Was er al iets gezegd over begin/einduur? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sorry, maar ik ga me toch afmelden hiervoor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scandal schreef:
    Was er al iets gezegd over begin/einduur? =)

    Nope!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Patholoog schreef:
    Sorry, maar ik ga me toch afmelden hiervoor.


    Jammer :/


    What would Emma do?

    Patholoog schreef:
    Sorry, maar ik ga me toch afmelden hiervoor.

    Dat is inderdaad jammer. :/


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wauw, ik en Ethan zijn tot nu toe de jongsten die zeker komen. Dat had ik niet verwacht :'D


    What would Emma do?