• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik mag van de lijst. Ik zit wat krapper bij kas dan gedacht, dus gaat hem helaas niet worden voor mij.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil dan wel mijn storyteller dices meenemen en ik heb nog een 'blik' drankspelletjes die je ook zonder drank kan doen. Mijn vriend heeft ook Weerwolven en Machiavelli en ik kan hem dat ook wel ontfutselen als jullie dat graag zouden willen voor dode momenten.

    Ik zou trouwens niet graag naar de Zoo of naar Aquatopia gaan. Ik ben vroeger al vaker naar de Zoo gegaan. Ik zou bijvoorbeeld liever naar Planckendael gaan, maar dan zouden we een Mechelenmeeting moeten doen. =P

    Ik heb eigenlijk ook geen idee of er in de buurt van het station iets te doen is van activiteiten. In de buurt van het station is wel een bioscoop en zelfs goedkoper dan de de Kinepolissen. Vanaf volgende woensdag is Hotel Transylvania 2 normaal in de bioscopen, misschien kunnen we die zien, of een andere film natuurlijk. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Natas&Sofie hebben jullie de treinkaartjes al? Zo ja, hoe hebben jullie dit geregeld? Want ik weet niet welke tijden ik precies moet hebben enzo haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ^Mechelen zou eigenlijk zelfs idealer zijn voor mij, aangezien ik daar in de voormiddag zou moeten zijn :')
    En ik kan ook wel Weerwolven meebrengen.
    Maar voor de rest is er inderdaad rondom het station niet veel te doen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb nog niets gekocht hoor, Wendy. ^^
    Maar ik moet het ook nog even regelen, omdat ik in NL gratis kan reizen en in België niet. En ik heb geen idee als ik zo'n kaartje koop of ik dan op Bijlmer moet inchecken en Roosendaal moet uitchecken (wat me vrij onmogelijk lijkt, omdat ik dan waarschijnlijk de trein voor mijn neus zie wegrijden). Is er trouwens al een tijd afgesproken? Want dat was me nog niet helemaal duidelijk...


    Deep inside, I've never felt alive

    Gayle schreef:
    Haal mij maar van de misschien lijst af. Ik vier dan mijn verjaardag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hey

    Ik weet dat een late reactie is, but I don't care. Ik kom naar de meeting en ik reis via Leuven, als er mensen meereizen, stuur me gerust een mail.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 18:48 ]

    Wat gaan we nu precies doen? En om hoelaat spreken we af?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Wat gaan we nu precies doen? En om hoelaat spreken we af?

    12 uur afspreken?
    Ik denk dat we Antwerpen gewoon wat gaan bekijken en warme chocolademelk gaan drinken? :')

    copal schreef:
    Hey

    Ik weet dat een late reactie is, but I don't care. Ik kom naar de meeting en ik reis via Leuven, als er mensen meereizen, stuur me gerust een mail.

    Leuk dat je ook komt! (:

    Monteriggioni schreef:
    @Natas&Sofie hebben jullie de treinkaartjes al? Zo ja, hoe hebben jullie dit geregeld? Want ik weet niet welke tijden ik precies moet hebben enzo haha


    Ik heb nog geen kaartje geregeld. Ik ga daar komend weekend eventjes naar kijken!]

    Scandal schreef:
    Ik wil dan wel mijn storyteller dices meenemen en ik heb nog een 'blik' drankspelletjes die je ook zonder drank kan doen. Mijn vriend heeft ook Weerwolven en Machiavelli en ik kan hem dat ook wel ontfutselen als jullie dat graag zouden willen voor dode momenten.

    Ik heb eigenlijk ook geen idee of er in de buurt van het station iets te doen is van activiteiten. In de buurt van het station is wel een bioscoop en zelfs goedkoper dan de de Kinepolissen. Vanaf volgende woensdag is Hotel Transylvania 2 normaal in de bioscopen, misschien kunnen we die zien, of een andere film natuurlijk. =)


    Doee dan neem ik ook mijn storyteller dices mee. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    De lijst moet wel nodig worden aangepast, dat is bijna een maand geleden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan Saboteur meenemen? Dat is ook wel een grappig spelletje. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    Ik kan Saboteur meenemen? Dat is ook wel een grappig spelletje. ^^

    Hehe dat heb ik ook. Dat is inderdaad wel leuk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als ik naar Mechelen zou gaan, geraak ik er nooit zo vroeg. En waar zouden we die spelletjes spelen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    We gaan toch naar Antwerpen? En i dunno, er is toch wel ergens een park ofzo, of iets waar je kan drinken?


    Every villain is a hero in his own mind.